Co to mám za nemoc???

První příspěvky v diskuzi

reagovat 12.2.2009 16:13 - matula

Zdravím, nevíte prosím někdo, co může být příčinou mých potíží? Mám již delší dobu velké a vleklé potíže. Vše začalo před třemi lety, když mě doslova ze dne na den propukla šílená nespavost s následným pálením vzadu na krku, které se rozšiřovalo do celého těla a uvnitř těla jsem měla pocity, jako bych byla zasažena proudem. Když jsem se asi po třech měsících odhodlala jít k lékaři a zmínila se, že mám obavy z boreliozy ( byla jsem v Chorvatsku poštípaná od takových malých krvelačných much), tak mi bylo řečeno, že z krve už se to nedá stejně poznat (krevní obraz byl jinak v pořádku). Mé trápení trvalo i nadále, občas jsem se cítila docela dobře a občas hrozně mizerně - zase ty samé potíže jako pálení v celém těle,bolesti hlavy, nespavost a přidaly se závratě. Opět jsem vyhledala lékaře a odešla s tím, že je to nejspíš od nervů. Marně jsem se snažila vysvětlit, že mám velmi spokojený život a jediné co mě trápí, jsou ty moje potíže. Uplynul rok a já s nadějí, že se konečně něco dozvím objednala na neurologii. Po sdělení mých potíží si pan doktor myslel, že to budou nejspíš nervy, ale pro jistotu mě poslal na vyš. EEG a RTG krční páteře. Výsledek z EEG v normě a z RTG nějaký nález byl (malý osteofyt... a celkově mám špatnou krční páteř) Byla mi doporučena rehabilitace - šetrné masáže. Bohužel se mi při masážích dělalo nevolno a tak vše skončilo. Už jsem dál nechtěla lítat po doktorech v domění, že jsem hypochondr. Trápila jsem se dál s mýma potížema a opět po roce navštívila neurologa. Následovalo další EEG hlavy tentokrát s abnormálním nálezem, tudíž doporučení na CT mozku (trvalo to velmi krátce a bez kontrastní látky), výsledek - bez zřetelných patolog. změn. Uplynul zase téměř rok a řed měsícem jsem začala mít další potíže. Dělá se mi hrozná slabost v celém těle až na omdlení. Teď dva dny jsem měla v jednom místě v hlavě divné svedění. Dnes ráno mě začala strašně pálit uvnitř hlava s pocitem, že mám snad mozek v kleštích. Pálení přechází i do čela. Jsem fakt ZOUFALÁ a už nemám sílu lítat po doktorech abych slyšela pořád dokola, že je to \"nejspíš\" od nervů.
Takže mi asi zbývá jediné - čekat kdy to semnou sekne.

reagovat 12.2.2009 16:49 - jája

Matulo-vytrvej a i kdyby jsi měla být za největšího hypochondra na světě-zkoušej další a další lékaře, protože to, co popisuješ určitě není normální a něco se v Tobě děje. Přeji hodně štěstí!!!!

reagovat 12.2.2009 18:30 - Jana

Píšeš, že od minulého CT a EEG uplynul téměř rok, měla bys na všechna vyšetření jít znovu, zda se něco změnilo nebo zda stav zůstává stejný. Bud budeš čekat nebo budeš doktory otravovat tak dlouho, až něco zjistí. Pokud jsi měla patologické EEG, tak hypochondr nejsi a snažila bych se dopátrat, co se ti děje v hlavě.

reagovat 12.2.2009 19:01 - dena

Matulo, neboj se a otravuj doktory, až se dopátráš, co ti je. Pokud zjistíš, že ten daný doktor nemá o tebe, jako o pacienta zájem, tak najdi jiného. Bohužel, dnes to tak je. Jednak jsou doktoři omezení(ve výkonech)státem a taky je čím dál tím víc doktorů, kteří se zdráhají tě poslat na nějaké vyšetření, ikdyž ho chceš,bagatelizují tvoje potíže a ty zjistíš, že jim nemůžeš důvěřovat. Takže se nedej, protože jde o tvoje zdraví a to máme všichni jenom jedno.

reagovat 16.2.2009 12:59 - matula

Tak dnes jsem byla v neurologické ambulanci kvůli přetrvávajícím potížím. Trvalo téměř hodinu než se (mladá) paní doktorka uráčila přijít. Popsala jsem ji mé potíže, poté mi poklepala kladívkem na nohy, přejela po chodidlech a ještě vyzkoušela pohyb očí za předmětem ze strany na stranu přičemž se mi zamotala hlava. Sestra mi změřila na druhý pokus tlak, který byl 160/80 (prý normální). Pak paní doktorka sedla k počítači a řekla "tak co vám napíšu?"

Vyslovila Rivotril a já vyhrkla, že to jsou AD. Ona že to AD nejsou a že mi pomůžou od potíží jako je motání a závratě (no prostě něco jako že mě utlumí). Tento lék jsem odmítla. Prý proč? Má odpověď zněla "vím, co to s lidmi dokáže udělat" Chvíli na mě koukala a pak mi napsala něco jiného plus malou kapačku do žíly přímo v ambulanci zřejmě pro trochu úlevy od potíží. Jenže po ní mi akorát na chvíli ztěžkly nohy. Jinak žádná změna jako úleva od pálení v hlavě se nekonala.

No snad jediné s čím mě paní doktorka

potěšila, byla žádost o vyš. mozku na CT.

Proč v dnešní době většina doktorů všechno svádí na nervy a automaticky předepisujou AD lidem, kteří je vůbec nepotřebují a naopak jim mohou uškodit. Asi je to tím, že je to mnohem levnější nežli udělat pořádné vyšetření. No a taky, na někom se ty léky přece vyzkoušet musí.




Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 28.8.2016 23:46 - pája

Ahoj mám problémy s psaním článků a vět. Píši pořád měkké i a nikdy ne tak jak to má byti podle pravopisu. Až dopisi tak opravuji chybi ať nejsem zcela za debila. Stydím se za to když spěchám a náhodou to zapomenu opravit a někdo to přečte,třeba v sms nebo emailu atd... . Pavel 40 let

reagovat 28.8.2016 23:53 - Steve

Jedna s možností je ta,že...

To jste teda borec když vyšetřováváte po telefonu. :-D

reagovat 23.10.2016 19:37 - Jana

Tak dnes jsem byla v...

Rivotril antidepresiva nejsou. Jsou na epilepsii. Za mě v pohodě, hodně mi lek pomohl. Pálení v mozku může způsobovat narušena céva, krvácení z ní a zpoustu dalších věcí. Mrtvých je přesnější než ct. Přeji hodně zdraví!

reagovat 5.11.2016 22:38 - Monika

Mám nedostatečná v celém organipojivaorganizmu podrobný problém jako matula. Cítím neklid, pálení v celém těle a z brnění celé hlavy i z jazykem, me začne jakoby lechtat v mozku. Ztracim rovnováhu a padam.

reagovat 5.11.2016 23:05 - extrémista prdlej Mireček

Zdravím, nevíte prosím...

pozorně jsem pročetl tvůj kvák, podle mne máš skikvasničky, je to jasný jestli na eeg bylo že to máš v makovici vymatlný, tak to sou skikvasničky, měl jsem je na jaře a příznaky byly naprosto stejný, jediná rada je jet do Bohnic a vyhledej Mudr. Pošáhla, ten se na tebe podívá a určitě potvrdí moji diagnozu. čau

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *