LUIVAC

První příspěvky v diskuzi

reagovat 14.12.2004 13:10 - LUJDA

DOBRÝ DEN,
MÁM DOTAZ OHLEDNĚ UŽÍVÁNÍ LUIVACU.
UŽÍVÁM LUIVAC 8DNÍ.PROBLÉM JE V TOM,ŽE PLÁNUJEME ZA 14 DNÍ DOVOLENOU,KDE SE CHCEME "POKUSIT" O DÍTĚ A MÁM STRACH,ŽE TO MŮŽE MÍT VLIV NA ZDRAVÍ DÍTĚTE.NEMUSÍ SE TO PODAŘIT,ALE CO KDYBY.lUIVAC BUDU BRÁT JEŠTĚ ZHRUBA 4 DNY NA DOVOLENÉ.MŮŽE TO OHROZIT PLOD?
DĚKUJI ZA ODPOVED

reagovat 16.11.2005 09:07 - Misha

Ahoj, myslím si, že bys přípravek teď už brát neměla, když chceš otěhotnět, protože není vhodný pro těhotné a kojící ženy... myslím si, že než chtějí mít dva dítě, měli by min 3 měsíce před početím jíst zdravěji, nebrát prášky apod.. a to jak ženy tak i muži!! No ono by tomu tak totiž mělo být už od mala, čím dřív tím líp, mimino totiž všechno dědí a přebírá!

reagovat 1.11.2006 09:09 - Iva

Hledá informace o užívání Luivacu .

Je mi 38 let a už při prvním užívání Luivacu, jsem po 2-3 tabletce byla nateklá , hlavně pod očima a škrábalo mě v krku. Doktorka mi řekla, že to asi není z užívání Luivacu. Po určité době jsem měla užívat druhé balení , a opět to samo, tak sem to raději nebrala, protože ke konci užívání 1 balení Luivacu už to bylo opravdu nepřijemné-škrábaní v krku a oteklá.

Jiný léky s tím neberu, nekouřím, nepožila jsem alkohol k lékům.

Poradíte mi prosím zda může mít Luivac i takové nežadoucí účinky?

Děkuji za informac.

reagovat 8.11.2006 11:32 - stan

Ahoj, škrábání v krku by ještě mohlo být součásti reakce organismu na imunostimulaci, ale v případě otoků již nelze vyloučit alergickou reakci, takže bych přípravek raději dále neužíval.

reagovat 10.11.2006 08:59 - Iva

Stan- dík za odpověd´,nakonec mi doktorka poradila, že si mám koupit wobenzym.

Tak uvidím, jestli mi to pomůže. Především cena je dost vysoká, ale jestli to pomůže.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 17.7.2012 15:09 - Monika

Chtěla jsem se zeptat, dostala jsem tedko taky léky Luivac na imunitu ale nějak jsem se pozapoměla zeptat doktora jestli to nemá nějaký vliv na antikoncepci, protože některý prášky jí snižují účinnosti. Děkuji za odpověď

reagovat 11.8.2012 08:33 - Nikola

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Beru Luviac s nitrofurantoinem není to nějak škodlivý zapoměla jsem to doktoru sdělit a ted se už nedovolam do pondělí. předem děkuji za odpověd..

reagovat 15.8.2012 20:42 - lenka

muzu pit alkohol kdyz beru luivac?

reagovat 2.3.2015 19:11 - VODIČKOVÁ RENATA

Dobrý večer,szn měl streptokovovou angínu na sadily Ospen po dobrání Ospenu,znovu angína,výtěr opět potvrdil streptokoka,poslali nás na infekční tam mu píchli penicilin a opět nasadily Ospen na 10dnů,až prý dobere Ospen má brát Luivac.Po třech dnech užívání Luivacu syn huhná má zvětšené krční mandle,skoro srostlé u sebe,prosím můžete poradit jestli to není nějaká alergická reakce a jestli to má souvislost s tím Luivacem.Podotýkám,že ho bral před pěti lety a nic takového se nestalo.Ještě v této době chodí každé 3týdny na injekci Pendeponu.PENDEPON PODANÝ 20.2 a Luivac první tableta 21.2 má kůru na 28 dnů.Děkuji Vodičková

reagovat 22.12.2017 21:31 - Hanka

Dobrý den chtěla jsem se zeptat může být na ty prášky jiné příznaky? Třeba by se my mohli nalít prsa?A bolí mě.A mám je citlivé ale těhotná nejsem.Je to možné?Děkuji za radu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *