libido a hormonalni antikoncepce

První příspěvky v diskuzi

reagovat 12.10.2002 00:57 - Jana

ahoj vsem.
Chtela jsem nacnout tema sexualni zadostivosti v dobe co beru HA.Po dvou letech uzivani Pramina jsem prestala mit chut na milovani.Zadostivost u me klesla temer na nulu.Premyslim zda to neni vlivem HA datum se zhruba shoduje.Mate nektera podobnou zkusenost?

reagovat 12.10.2002 13:21 - Jitka

Mám přesně tu samou zkušenost, akorát že libido u mně kleslo ne až po dvou letech, ale klesalo pomaličku už v průběhu toho prvního roku. Až mnohem později jsem si to ale dala do souvislosti s Praminem. Před měsícem jsem ho vysadila, je to lepší, ale jen o trochu, ale není se co divit, po tom, co jsem ho měla dva roky uměle utlumené...

reagovat 16.10.2002 09:04 - Zuzanka

já to můžu potvrdit,kvůli tomu jsem měnila prášky jak děděček jehlu v tý pohádce:( měla jsem celkem 4 druhy HA a musela jsem jí přestat užívat,jinak bych sex k životu vůbec nepotřebovala,teď bych se milovala každý den:))

reagovat 16.10.2002 10:24 - kira

Mam stejnou zkusenost, prave vysazuji po 5 mesicich Pramino a vratim se k telisku, ktere mi vyhovovalo. Nekdy je mi ze sexu uplne na nic, mam jine cichove vnimani a nekdy mi v tomto ohledu vadi i partner, prestoze mi vzdycky vonel. Verim, ze se to upravi, a doufam, ze to nebude dlouho trvat. Snad uzivani Gynexu by mohlo navrat k "normalu" uspisit?.Myslim, ze na tento problem vetsina gynekologu vubec neupozorni a pritom je to problem velmi rozsireny.

reagovat 17.10.2002 15:06 - Helena

Ahoj, jsem rada, ze mate podobne problemy. Me to v sexualnim zivote posledni dobou moc neklape, nemam vubec chut a pritom jsem ji mivala velkou. Zacinam si myslet, ze je to zmenou HA - pred tim jsem brala Trisiston a bylo to v pohode, po snizeni davky hormonu (Logest) se to zacalo horsit. Ted beru Tri-Minulet a skoro nemam vubec chut na sex. Je to hruza. A jak vidim z vasich zkusenosti, neni uplne od veci, ze za to muze antikoncepce. Asi zkusim pozadat gynekolozku o jiny pripravek. Mate nekdo zkusenost s nejakou specifickou znackou HA, ktera tento stav vylepsila ? Diky za sdileni zkusenosti.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 24.8.2012 13:51 - Niki

Ahoj, jsem ráda, že nejsem...

Ahoj Marvelon jsem brala 3 roky, a chuť na sex byl když moc - tak jednou za měsíc. kdyz sem prisla na to, že to muze byt z Marvelonu i po tom co jsem se dočetla od jiných žen co měli s marvelonem stejný problém, přešla jsem hned na jinou (Foxinette- po kterém mám chut stále :)

reagovat 13.2.2013 12:31 - Michaela

Je to opravdu šílený, 10 let jsem brala HA, v posledním roce sem přestala mít totální chuť na sex, není to partnerem, protože na sex nemám chuť s nikým ani sama ze sebou, je to měsíc co HA neberu a stále čekám na změnu, která bohužel nepřichází, nevíte za jak dlouho se to srovná do normálu? Začínám mít kvůli tomu problém ve vztahu, jelikož život bez sexu asi normální není ;((((, hodně mě to trápi...

reagovat 15.3.2014 15:52 - Leo

Ahoj holky.. od svých 17cti beru anti měla jsem tři.. ted mám dlouho dobu Yaz ono sice dělá krásnou plet atd...ale já prostě nemám chut na sex.. joo když jsem přecházela z jedné anti na druhou ..měla jsem pocit že 3x denně je sex malo a chtěla jsem ho každej den.. jakmile se ty hormony ustálily tak konec.. the end.. mám sex 1x týdně a to ztěšží nemám vubec na to chut a přemáhám se abych to poskytla přitelovi.. od 17 ti nevím jaké to je být bez anti ... bohužel muži sex ke vztahu potřebují což já si připadám jak frigida protože mě tohle nebaví.. a tak si říkám je chyba v anti?? jak říkám když jsem přecházela z jedné anti na druhou tak ty 2 měsíce co jsem jedla novou jsem měla chut se milovat každej den a nadržená jsem byla jak "stepní koza" :-D... bohužel jakmile se ustálila hladina hormonu tak nee.. prostě nemám chut na sex s přitelem, než se do toho donutím než na to dojde... ááááchjo... a tak přemýšlím o tom že budu používat bud jinou anti..což moc tomu nevěřím a nechci zase experimentovat a nebo to prostě vysadím a budeme s přitelem používat kondomy..

reagovat 28.3.2014 16:26 - radka

Ta HA je svinstvo. Sex jsem ztracela postupně, za poslední rok. rikala jsem si,že je to asi přítelem,že jsem spolu nějakou dobu,ale není děla to ta antikoncepce a k tomu všemu mám z ní psych. prpblemy. Je to silene :(

reagovat 4.9.2014 19:54 - Anonymní

Antikoncepci neberu z různých důvodů, kamarádky mi také sdělují že po ní nemají vůbec chuť na sex, ale už několikrát za ta léta jsem použila pilulku po, je to asi 8x větší dávka hormonů než má obyčejná antikoncepce, párkrát to na mně nemělo moc vliv, ale později už to byl problém, protože jsem vždy měsíc od postinoru neměla chuť na sex, a to vůbec, a byl to celkem problém..
Vzhledem k tomu že se to dělo jen po postinoru, jsem odtušila že to bude tím, a má to tímpádem sejné účinky jako normální antikoncepce, ale jen měsíc od požití.
Více o tom ale nevím a zajímalo by mne zda je to tak opravdu, nebo je to něčím jiným?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *