Latentní tetanie

První příspěvky v diskuzi

reagovat 29.8.2000 00:21 - Zdeněk Č.

Moje manželka trpí již delší dobu "latentní tetanií",což je mimo jiné nedostatek magnézia v těle. Požívá sice 6 krát denně tobolky s magn.+pyridoxinem,ale má snížený příjem těchto látek z tablet,takže nakonec se více osvědčily injekce do svalu.

Prosím o radu a zkušenosti v tomto problému,ať v tom nejsme sami,ale ať nám někdo i poradí či se svěří se svými problémy tohoto typu.

Moc zatím děkujeme.

Rádi i sami více napíšeme.

reagovat 3.9.2000 01:01 - Doktorka

Magn&;233;zium ( ho&;345;&;269;&;237;k ) se nach&;225;z&;237; ve velk&;233;m mno&;382;stv&;237; ve f&;237;k&;225;ch, citr&;246;nech, grapefruitech, kuku&;345;ici, mandl&;237;ch, o&;345;e&;353;&;237;ch, semenech, tmav&;233; zelenin&;283;, fazol&;237;ch, s&;253;ru ement&;225;lu, mase, ban&;225;nech... Je v&;382;dy d&;367;le&;382;it&;233; zv&;253;&;353;it p&;345;&;237;jem vitam&;237;n&;367; a miner&;225;l&;367; i z p&;345;&;237;rodn&;237;ch zdroj&;367;. Magn&;233;zium v r&;367;zn&;253;ch p&;345;&;237;pravc&;237;ch m&;225; rozli&;269;nou vst&;345;ebatelnost.
Podle n&;283;kter&;253;ch zdroj&;367; by m&;283;lo b&;253;t p&;345;ij&;237;m&;225;no spolu s v&;225;pn&;237;kem v pom&;283;ru 2:1 ve prosp&;283;ch v&;225;pn&;237;ku.
T&;233;&;382; se uv&;225;d&;237; vysok&;225; vyu&;382;itelnost lakt&;225;tov&;233; formy.
J&;225; d&;225;v&;225;m p&;345;ednost koloidn&;237;m roztok&;367;m miner&;225;l&;367; (viz. Fytominer&;225;l na www.001shop.cz v kategorii regenerace), kter&;233; maj&;237; vst&;345;ebatelnost p&;345;es 90 procent.
Na pyridoxin jsou obvzl&;225;&;353;&;357; bohat&;225; j&;225;tra, s&;243;jov&;233; boby, p&;353;eni&;269;n&;233; kl&;237;&;269;ky, vla&;353;sk&;233; o&;345;echy, ryby, ban&;225;ny, &;353;pen&;225;t, avok&;225;do, celoyrnn&;233; obil&;237; a dr&;367;be&;382;.
Pokud je pot&;345;eba je&;353;t&;283; br&;225;t potravinov&;253; dopln&;283;k, je v&;382;dy nutno u&;382;&;237;vat i cel&;253; komplex B vitam&;237;n&;367;, proto&;382;e pokud se bere pouze jeden druh B vitam&;237;nu (nap&;345;. pyridoxin), vznik&;225; nedostatek ostatn&;237;ch B vitam&;237;n&;367;.
Doporu&;269;ila bych v&;225;m proto vyzkou&;353;et u&;382;&;237;v&;225;n&;237; Fytominer&;225;lu od firmy Energy a Stress B coplexu od firmy Profitness.

reagovat 14.12.2000 10:41 - Michal Pekař

Dobry den,
rád bych poprosil o radu. Moje dívka má totiž už asi před 2 lety diagnostikovanou latentní tetanii, ale ačkoli pravidelně užívá Magnesium v tabletách, v poslední době na ni zřejmě přestalo působit, a příznaky jako malátnost, neschopnost se soustředit, celková nevolnost, aj. se začali ve větší míře vracet. A ona to žeší bohužel tím, že přibližně po dvou hodinách užívá Ibuprofen400, což je podle mě velká chyba. Bohužel k doktorovi už se do konce tohoto roku odmítá dostavit.
Jen by mě zajímalo, co by jí mohlo pomoci, co jí naopak může uškodit.
Předem velmi děkuji za odpověď.
S pozdravem
Michal Pekař, Chrudim.

reagovat 16.12.2000 18:36 - Doktorka

Řešit problém Ibuprofenem bych opravdu nedoporučovala. Vaše přítelkyně by se měla snažit jíst, co možná nejvíce potravin obsahujících hořčík (viz. příspěvek výše) a vyvarovat se konzumaci alkoholu, který snižuje hladinu hořčíku v krvi.
též by mohla pomoci konstituční homeopatická léčba.

reagovat 15.2.2001 23:00 - Katka Pel

Mam kamaradku,ktera mela latent.t,zmenila hormonalni antikoncepci a ma po problemech,je OK.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 30.4.2015 07:54 - hanka

Trpím tetanii již 5let,ale nikdo neporadi kolik jist magnezia a jestli magnezim b6 zaroven s vapnikem? Občas vystřidam lekarny a všude mne povi něco jinyho.Jedna ,že společně to mohu brat v druhe lekarně,že se nesmi brat magnezium a vapnik společně,jedině když je to smichané v jedne tabletě,takže fakte nevim,pět let beru magnezium večer a rano vapnik,ale pořad mam problemy,takže nevim,prosim poradte,lekaři sami taky nevi

reagovat 21.8.2015 23:42 - Jan

Dobrý den, prosím o radu. cukají mi svaly, ted už v celém těla, a špatně artikuluji,nejvíce slova se sykavkami. U neurologa jsem byl a nic neobjevil, mohla by to být přesto tetanie? Děkuji za odpověď.

reagovat 9.9.2015 19:07 - dzejnn

Možná se teď dozvíte něco převratného, co do příčin LT. Bojuji s ní již dvacet let a několikrát během této doby se mi objevila příšerná vyrážka, která trvala vždy cca rok. Postupně jsem zjistila, že jde o nějaký specifický druh potravinové alergie. Přičemž jsem stále trpěla tetanickými projevy - brnění, slabost končetin, dušnost, křeče a spousty dalších podivných stavů, které dobře znáte. Jakmile jsem začala vysazovat všechny dráždivé potraviny, zejména ty co obsahují nejvíce histaminu (alkohol, káva, čokoláda, cukr kompletně, uzeniny, prostě takřka vše dráždivé, i ovoce a syrová zelenina), ekzém začal mizet a s ním odeznívala i většina LT projevů. Moje konečná diagnóza je tedy opravdový HIT - Histaminová intolerance. Ve střevech chybí enzym - daosin, který má histamin v těle štěpí. Když toto nefunguje, histamin se vyplaví do krve, do orgánů a působí řadu potíží i neurologických - tedy vysokou nervovou dráždivost - tetanii a dokonce i epilepsii. Dieta bez histaminu je krutá i poměrně chudá na živiny, muselajsem užívat spousty minerálů a zejména vit. skupiny B. Dvě třetiny těch nejhorších příznaků zmizely, avšak úplně nezmizí asi nikdy, protože histamin je byť v malém množství obsažen v každé potravině. Každopádně mi dieta přinesla návrat takřka do normálního života, což považuji za zázrak, který bych takto chtěla dopřát všem, co bez efektu chodí po doktorech, kteří je mnohdy považují za hypochondry. Občas si dovolím zahřešit malou sladkostí nebo skleničkou vína a pak zas návrat k dietě. Zkuste si najít vše o HIT-histaminové intoleranci a tetanii už nemusíte řešit.

reagovat 18.9.2015 23:34 - lucie

Ahoj mám LT už 8 let prošla jsem si s ní dost bolestivých křečí fakt bolestivých ale ona se jen tak nevzdá . Je to už má nej kámoška když cítím že to na mě jde šílím ale nedovolim ji aby mě dostala mě stačí sáček na dýchání a prášek neurol 0,5 po 5 ti minutách je vše pryč a ja můžu fungovat jako by nic;-)

reagovat 4.1.2017 13:58 - Iveta

Ahoj, mám latentní tetanii od roku 2013 a měla jsem jí v dost velkém rozsahu. Zkoušela jsem se z toho dostat vším možným (doktoři, léčitelé, prášky) až v únoru 2014 jsem našla přírodní sirup, který mne z toho dostal :o). Do ledna jsem brala denně 6 prášků magne B6 a i tak se mi 1× za měsíc záchvaty vracely. Od února beru pravidelně jeden přírodní lék a záchvat se mi od té doby nevrátil a cítím se zcela zdravá. Ten lék je fakt zázrak a jelikož je přírodní tak do sebe aspoň netlačím chemii. Jestli budete mít někdo o sirup zájem napište mi nebo zavolejte, seženu vám ho. 777572078, iveta. cikanova@seznam.cz Přeji pěkný den. Ivet :)

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *