Kwasniewski - Optimální dieta

Archiv příspěvků

reagovat 12.3.2016 13:38 - Iva

Ahoj, je tu někdo kdo je zrovna na optimální.... pro sdílení zkušeností.... těším se. Já jsem začala asi před třemi týdny.... zatím dobrý!

reagovat 15.3.2016 09:31 - Jaroslav

Ahoj, je tu někdo kdo je...

Ahoj, začal jsem před několika dny. Chybí mě, ale recepty. Prosím o zaslání na JS007@seznam.cz

reagovat 28.5.2016 15:40 - Stanislava

Ahoj, tuto dietu držím od 6/2015 a mám dole 20 kg, bez hladu! Zmizely mi všechny vyrážky, cítím se výborně a jsem zdravá!

Bio Konopný protein

reagovat 2.6.2016 18:54 - Jan

Ahoj, tuto dietu držím od...

Zdravím přečetl jsem celou dizkuzi od začátku tj tisíce příspěvků moc se mě to líbí KOD potřebuji nejen něco zhubnout nyní 185/113kg ale dát si do pořádku tlak snížit cukr cholesterol ikdyž to nemám zase tak vysoké velice by mě zajímalo jak máš složený zhruba jídelníček že máš takové fajn výsledky musí se počítat využívat různé tabulky??? Předem díky s pozdravem Jan*

reagovat 4.10.2016 11:11 - vmlcoch

ahoj tuto dietu/styl/ drzim od roku 2008 a udrzuji tak svuj diabetes 2 na "dobre" urovni,zhubl jsem 13 kg bez hladoveni, denne jim na snidani 3-4 vejce ruznych uprav s nejakou zeleninou co zrovna je doma. Nic nevazim ale vsechny masite pokrmy jim bez klasickych priloh - chleba, testoviny, ryze,lusteniny, brambory - tyto nahrazuji rovnez zeleninou .V praci v jidelnach a hospodach si uz zykaji nahrazovat prilohy zeleninou takze to jde.Z tuku jim jen maslo sadlo olivovy olej ,v zadnem pripade ztuzene tuky.

reagovat 28.10.2016 10:34 - Vladimíra

Ahoj, ja som sa tak stravovala ako dieťa, nechcela som jesť prílohy, nechutil mi chlieb, zemiaky, knedle, koláče. Z príloh som mala rada iba ryžu.

Samozrejme, doma ma nútili jesť všetko, výsledok bol, že som bola obézne dieťa. Teraz, vo veku 44 rokov, som sa jednoducho vrátila k mojim prirodzeným preferenciám, jem mäso, vajcia, mlieko, syry, maslo a smotanu, k tomu zeleninu (podstatne menej ako som zvykla), orechy, občas nejaké ovocie, plus olejnaté semená a avokádo raz týždenne.

Som veľmi spokojná, na prílohy nemám chuť vôbec, občas si spomeniem ako som sa nútila jesť zemiaky a obracali sa mi v krku. Podstatne sa mi zlepšila pleť a spľaslo mi brucho, mám štíhlejší pás aj nohy. odpuchli mi aj opuchnuté prsty.

Oslavy som nikdy nemala rada, vždy som bola samotár, a ak sa nejakej musím zúčastniť, zoberiem si len to čo jem a nechám ostatných nech si jedia čo chcú, vôbec nemám chuť jesť s nimi.

reagovat 14.11.2016 15:09 - Ivoš

Malé doporučení pro jakýkoliv druh stravování.Navstivit metabolickou poradnu,nechat si udělat metabolický vzorec,a teprve na základě relevantnich výsledků se stravovat určitým způsobem.Ja sám jsem byl vyhodnocen jako dravec,proto se stravují podle OD,i když trochu upravené.V podstatě co kilo váhy(mnou předpokládané podle výšky+10%)to 1 gram bílkovin,2,5x tuku a 0,5 sacharidů!Za 6tydnu 6 kilo dole,ale co je důležité 10 cm v pase.Je důležité odbourávat škodlivý vnitřní tuk! Jím i přílohy a chleba,ovsem v takovém množství ,abych se vlezl do celkového povoleného množství sacharidů .Placky z tvarohu nedělám,jim instinktivně.Pouzivam program STOBU,takze zadám potravinu a program mi tam dosadí množství B,T,S.Jen se nesmíte děsit toho co ukazují semaforky ,pouze sledovat,jestli splnujete svůj poměr živin.Pokud mám něčeho moc,tak snizim dávku. Kolo

reagovat 14.11.2016 15:53 - Ivoš

Ještě Doplním.Snizil se mi krevní tlak,cukr,spravuje se mi HDL. Po několika operacích v posledních letech mi vlivem stresu spadl na 0,65 jednotek.Proto mi pr.lekar doporučil metabolické vyšetření.Po všech vyšetřeních mi pan profesor sdělil,abych se vrátil k formě
stravovani v hluboké minulosti,kdy jsem aktivně sportoval.Tedy maso a trochu zeleniny a příloh. Netvrdim ,že je toto stravování vhodné pro všechny,logicke ovšem je,ze kdybych se měl živit většinou zeleninou,tak bych měl žaludky jako kráva,Nemam,tak musím jíst bílkoviny a tuky kde je dostupná energie koncentrovaná v množství,ktere snese můj žaludek...a zeleninu mít jako doplněk.Lide neumírají na tuk,ktery sní,ale na tuk vytvořený v játrech a uložený v cévách.Vracenim k původnímu stravování jsem se zbavil chuti na sladké,snizil si tlak,nemam nafouklé břicho a projevy s tím spojené,jsem čilý a bez stresu.Preji Vám všem,abyste si také našli svoji pohodu.

reagovat 21.12.2016 14:48 - vmlcoch

posílám tento recept pro zdravé mlsání

Kokosová bábovka s banánem

3 vejce, 2 banány, 70 g strouhaný kokos, 3 lžíce sladidla eritritol nebo 3 tabl.stevie,
2 lžíce kokosového tuku ,nebo másla, půl prášku do pečiva. Volitelně je možné přidat ruzné semínka /lněné, slunečnicové/, mletý mák, mleté vlašské ořechy nebo mandle.

Do mixéru vyklepnu 3 žloutky, bílky našlehat na sníh. Do mixéru dále dvě lžíce vody pokud budu přidávat semínka a mixuji. Bez semínek nedávám vodu ale hned přidám banány a po rozmixování olej, prášek do pečiva sladidlo a na závěr strouhaný kokos. Poté směs vmíchám do sněhu z bílků a vložím do remosky se středem pro bábovku, nebo do trouby v nějaké formě s pečícím papírem.Peču asi 30 min na 200 st. do tmavě hnědého povrchu bábovky.

reagovat 21.12.2016 15:14 - vmlcoch

tady je foto z výroby kokosobananové bábovky

http://leteckaposta.cz/193661329

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *