Je kukuřice dietní?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 22.7.2006 19:40 - Anthea

Je kukuřice potravina vhodná při dietě? Mám ji šíleně ráda a často si dám k obědu jeden vařený kukuřičný klas. Je to proti dietnímu stravování nějaký prohřešek, nebo si můžu v klidu pochutnávat?'

reagovat 24.7.2006 11:47 - Alík

Kukuřice nepatří k nejdietnějším potravinám, 100g kukuřice obsahuje zhruba 440 kilojoulů. Je to dáno hlavně velkým obsahem sacharidů, zhruba 20%, tuku něco přes 2%.'

reagovat 24.7.2006 11:54 - Alík

Teď mě ale napadlo, kolik gramů kukuřičných zrn obsahuje takový jeden klas. Určitě to není žádné závratné číslo, takže já bych se jednoho klasu k obědu nebála. Hlavně si ji nedávej k večeři, sacharidy pozdě odpoledne nebo navečer se rády, a hlavně velice snadno ukládají.'

reagovat 24.7.2006 12:31 - JackTalking

Lidi vy jste gumy! :-) Člověk, kterej přibere po kukuřici nemá buď v pořádku metabolismus a nebo k tý kukuřici spolkne vepřovou šunku a spláchne to pívečkem :-)

A nebo to nemá v hlavě v pořádku a sežere tý kukuřice tolik (tak 20 kg/den), že vážně přibere i po ní.

A člověk, kterej počítá zrna v kukuřici se zove blb kukuřičnyj :-)'

reagovat 25.7.2006 08:23 - Alík

Tak mě přijde úplně normální, když se mladá holka zajímá, co jí, aby za pár let nevypadala jako koule. Ty, které se nezajímají, poznáš na ulici snadno. A radši počítat zrna v kukuřici, než řešit mnohem stupidnější témata na některých dalších fórech. Kukuřici zdar!'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 1.8.2015 21:10 - :-/

To musi byt predsa rozdiel jest varenu kukuricu a kukuricu susenu ktorou vykrmuju zvierata.. Varenim sa znizuje pocet KJ nie?

reagovat 29.8.2015 12:07 - Aglaja

Tak mě přijde úplně...

Souhlasím s JackTalking a s Vendy. Pokud nejste ohrožené chorobam, které přináší těžká nadváha, tak bych si kukuřici klidně dala. Já jí též konzumují večer a přezto nepřiberu (i když se o to snaží tak aspoň půl rok). Bacha na ortorexii...pak člověk počítá mnohém víc, než jen zrníčka...

reagovat 25.4.2016 17:19 - Nikola

Vůbec nechápu, vaše zabedněné hlavy, já jím už 4 roky zdravě a rozhodně bych kukuřici nevyřadila z jídelníčku, naopak je super má v sobě vlákninu nějaký ty sacharidy po lehkym tríninku a hlavně obsažený dostatek bílkovin po nějakém fyzickém výkonu, takže ten kdo si myslí, že by po kukuřici nabral tak je tedy na velkém omylu , jen nejíst jen jí, tělo by si na ní po tom zvyklo :-)

reagovat 26.4.2016 12:52 - Matylda

kukuřičná mouka 1500KJ (bílkovin 3%, sacharidy18%)
vepřová kotleta 1000KJ (bílkovin 18% sacharidy 0%)
dále nebudu nikoho poučovat, nastudujte si nutriční hodnoty jednotlivých potravin - složení nezapomeňte na vitamíny,vápník .... stopové prvky

reagovat 26.4.2016 12:54 - Matylda

kukuřičná mouka 1500KJ...

doplnění
Důležité je jaká dieta. Hubnutí, tloustnutí, cukrovka ledviny, žaludek ..... atd.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *