Které problémy můžete očekávat při hubnutí a jak je řešit? - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.4.2009 15:20 -

Při hubnutí se většinou dostane hlad.A tato věc se řeší tím, že se hubnoucí člověk nažere!

reagovat 19.8.2009 00:43 - katka

Já měla 90kg před 2 roky.Začala jsem cvičit 3x denně doma lehy sedy a aerobick běh a jízdu na kole a kolečkových bruslích.Upravila jsem si jidelníček tak...že jím vše jen se nepřejídám a sportuji dnes po dvou letech mám 65kg při výšce 175 cm mám fitness postavu a všichni chlapi co mě kdysi nechtěli jak jsem byla tlustá by mě dnes chtěli ale já už je nechci jsou to chlapy s břichama a já si dnes už můžu vybírat .Takže žádné diety a žádné omezování jídla jíst vše v menších porcích,sportovat a kila jdou pryč!!!!s pozdravem katka

reagovat 19.5.2013 13:55 - Brigit

Nejlepší je naučit tělo že dostává příjem jídla pravidelně a to dodržovat. Trochu času to chce než si zvykne tělo i hlava. Příjem jídla nemyslím pravidelně se našťouchnout ale menší porce určitě 5 - 6x denně jíst. A když máte strašný hlad v mezidobí tak se napít třeba třetinu litru. Já si ředím dobrou vodu s obyčejnou tak 1 : 4. jakmile se napiju tak zaplním žaludek a hlad je fuč. Ono spíš jde o tu mlsnou. Když si dá člověk tu práci s větším úbytkem hmotnosti tak by měl vydržet a nežrat. Ona ta kila mohou vyšplhat zase nahoru rychle. Moje sousedka zhubla 30 kilo a já nevím jestli to není moc. Taková je celá plandavá. Mě stačí to co ubylo. Po x letech se obleču do svých svatebních šatů. To mě těší a trochu se pochlubím manžela taky.

reagovat 19.5.2013 16:38 - ahojky

hubnutí musí začít v hlavě. Já se o to pokoušela několikrát a nic. Teď, už v poměrně pokročilejším věku, mohu-li se takto zařadit, se mi povedlo zhubnout z velikosti XXl na M.
Mám na lednici fotku ženské při těle a tak když mě tam zažene šmejdivá kouknu a lednici neotevřu. Navíc nekupuju řezy, čokolády, žádné jiné ani slané pamlsky aby to nebylo doma. Uzeniny (až na výběrovou šunku) jsou tabu. A pozor na občasnou hříšnější přípravu masíčka používám vepřové sádlo - ale jen maličko. Nepiju tvrdý alkohol - červené víno (tak 2deci týdně) ředím sodovkou. Nejím bílé pečivo, knedlíky, smetanové omáčky. Dcera studuje na výživovou poradkyni takže na udržení mojí nynější hmotnosti mám informace od dobrého zdroje. Ono něco je na tom jez do polosyta pil do polopita. Fakt ti naši předci nebyli žádní blbci. No a pohyb. Denně rychlá chůze cca 5 km. Když si představím opravdu těžkou tašku (možná i dvě) "nákupu", které jsem sebou tahala všude a srdíčko a klouby to snášely tak jsem ráda že se zadařilo. Zhubla jsem všude souměrně což je fajn.
Všem držím palečky a věřte že na zapracování na sobě není nikdy pozdě. A ještě nesmím opomenout poznámku že manžel mě velmi podporoval a tím mi opravdu pomohl. Ani nebudu uvádět můj věk.
Papáčko a dejte se do toho holky každého věku.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 3.4.2009 15:20 -

Při hubnutí se většinou dostane hlad.A tato věc se řeší tím, že se hubnoucí člověk nažere!

reagovat 19.8.2009 00:43 - katka

Já měla 90kg před 2 roky.Začala jsem cvičit 3x denně doma lehy sedy a aerobick běh a jízdu na kole a kolečkových bruslích.Upravila jsem si jidelníček tak...že jím vše jen se nepřejídám a sportuji dnes po dvou letech mám 65kg při výšce 175 cm mám fitness postavu a všichni chlapi co mě kdysi nechtěli jak jsem byla tlustá by mě dnes chtěli ale já už je nechci jsou to chlapy s břichama a já si dnes už můžu vybírat .Takže žádné diety a žádné omezování jídla jíst vše v menších porcích,sportovat a kila jdou pryč!!!!s pozdravem katka

reagovat 19.5.2013 13:55 - Brigit

Nejlepší je naučit tělo že dostává příjem jídla pravidelně a to dodržovat. Trochu času to chce než si zvykne tělo i hlava. Příjem jídla nemyslím pravidelně se našťouchnout ale menší porce určitě 5 - 6x denně jíst. A když máte strašný hlad v mezidobí tak se napít třeba třetinu litru. Já si ředím dobrou vodu s obyčejnou tak 1 : 4. jakmile se napiju tak zaplním žaludek a hlad je fuč. Ono spíš jde o tu mlsnou. Když si dá člověk tu práci s větším úbytkem hmotnosti tak by měl vydržet a nežrat. Ona ta kila mohou vyšplhat zase nahoru rychle. Moje sousedka zhubla 30 kilo a já nevím jestli to není moc. Taková je celá plandavá. Mě stačí to co ubylo. Po x letech se obleču do svých svatebních šatů. To mě těší a trochu se pochlubím manžela taky.

reagovat 19.5.2013 16:38 - ahojky

hubnutí musí začít v hlavě. Já se o to pokoušela několikrát a nic. Teď, už v poměrně pokročilejším věku, mohu-li se takto zařadit, se mi povedlo zhubnout z velikosti XXl na M.
Mám na lednici fotku ženské při těle a tak když mě tam zažene šmejdivá kouknu a lednici neotevřu. Navíc nekupuju řezy, čokolády, žádné jiné ani slané pamlsky aby to nebylo doma. Uzeniny (až na výběrovou šunku) jsou tabu. A pozor na občasnou hříšnější přípravu masíčka používám vepřové sádlo - ale jen maličko. Nepiju tvrdý alkohol - červené víno (tak 2deci týdně) ředím sodovkou. Nejím bílé pečivo, knedlíky, smetanové omáčky. Dcera studuje na výživovou poradkyni takže na udržení mojí nynější hmotnosti mám informace od dobrého zdroje. Ono něco je na tom jez do polosyta pil do polopita. Fakt ti naši předci nebyli žádní blbci. No a pohyb. Denně rychlá chůze cca 5 km. Když si představím opravdu těžkou tašku (možná i dvě) "nákupu", které jsem sebou tahala všude a srdíčko a klouby to snášely tak jsem ráda že se zadařilo. Zhubla jsem všude souměrně což je fajn.
Všem držím palečky a věřte že na zapracování na sobě není nikdy pozdě. A ještě nesmím opomenout poznámku že manžel mě velmi podporoval a tím mi opravdu pomohl. Ani nebudu uvádět můj věk.
Papáčko a dejte se do toho holky každého věku.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *