krvácení při nasazení antikoncepce

První příspěvky v diskuzi

reagovat 2.5.2007 20:52 - Kačka

Ahoj všichni, nasadila jsem první balení antikoncepce Femoden na začátku menstruace a už budu mít vybrané první platíčko a problém je v tom, že pořád silně krvácím. Byla jsem s tím už i na gyndě v nemocnici a tam mi dali injekci na stažení dělohy a pořád je to stejný. Jsem z toho na nervy. Musím to prej vydržet, takže mě ještě čekají klasický krámy v sedmidenní pauze a pak se to snad upraví. Mám dvě malé děti a před němi jsem tuto antikoncepci brala 5let a bez problémů. Máte někdo podobnou zkušenost. Děkuju za reakce-potřebuju povzbudit-už jsem fakt nakrknutá. Díky Kačka

reagovat 20.7.2007 15:22 - Linda

Ano, je to možné, nemusíš se ničeho obávat...i já to mám, sice jen tzv. špiním, ale už dva měsíce, je to děs:-( doktor mi řekl, že je to normální a že to může trvat dokonce i 3měsíce...hrůůůza...teď jsem vynechala, jsem v pauze, tak uvidím, jestli se to po normální menstruaci zastaví, doufám, že ano!

reagovat 20.7.2007 15:34 - monika

Mě to teď udělala Loette. Beru ji od minulýho úterý a dnes už se na to vykašlu. Celou dobu krvácím což je v takovým úmorným vedru fuj! Taky mám neustálý křeče, takže se nemíním dál mučit.

reagovat 23.7.2007 12:43 - Janka

Také přidám svou negativní zkušenost z braní antikoncepce. Bohužel mi ani jedna nesedla a pokaždé jsem z ní začala krvácet. Takže když už člověk neměl menstruaci, tak do týdne po nasazení platíčka krvácel opět.. Byla jsem z toho zoufalá a otrávená. Gynekologové to řešili tak, že mi dávali stále silnější prášky, pak se přešlo od jednofázových ke dvoufázovým.. Celkem jsem vystřídala 4 nebo 5 druhů hormonální antikoncepce (už ani nevím) a nakonec se na to vykašlala. Přitom jsem brala přášky, které vím, že jiné ženy i tady na doktorce normálně berou a nemají žádné problémy. Vzala jsem jako holý fakt, že moje tělo hormonální antikoncepci nesnáší, nepátrám po důvodu a přestala jsem s tím marně bojovat v naději, že si tělo zvykne. Tak ráda bych hormonální antikoncepci brala, ale prostě mi to není souzeno. Tak si aspoň v tom hledám to pozitivní, že do sebe nervu žádnou chemii. I když dnes každý tvrdí, že je to neškodné, přeci jen to chemie je a ne že ne.

reagovat 14.9.2007 10:12 - Verca

Také se přidávám, po mesíční pauze jsem opet nasadila antikoncepci.První tabletku jsem si vzala první den menstruace.Dnes si vemu 18tou a pořád 'to' mám.Byla jsem 14. den u lekare a dal my antibiotika, kdyby tam byl nějaký zánět či co. No moc se mi to nezdá.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 19.3.2015 07:02 - implantat

Ahoj, nedávno jsem nasadila...

ahoj holky ja mam zavedeni implantat nxt a stale krvaceni a spineni take jdu doktorovi uz jsi nevim rady nemate s tim zkusenost jitka

reagovat 18.6.2015 10:46 - DANA

Zdravim , před 14 dny jsem...

AHOJ TAKY BERU AYREEN A 10 DEN KRVACIM ZITRA JDU K LEKARI NA ULTRAZVUK

reagovat 27.1.2016 09:59 - ivana

Ahoj.potrebuji poradit,ale nevim jestli tu jeste nekdo je a jestli to tu funguje?

reagovat 1.2.2016 02:05 - Adel

Ahoj všichni, nasadila jsem...

Ahoj. Antikoncepci beru s přestávkami (když jsem byla dlouhodobě bez přítele) už od 15,vyzkoušela jsem 3druhy. Pokaždé,co jsem začala prášky brát (teď je to např.po roční pauze),v první den menstruace,jsem měla klasicky 5 dni menstruaci a zbytek prvního plátíčka jsem slabě krvacela,špinila. Po sedmidenní pauze a menstruaci z vysazení už byl další měsíc v pořádku. A toto mi dělala jak yadine a yasminelle,tak i dienille,kterou jsem teď začala po roce opět brát. Stejný problém měla i kamarádka.Jiná je ovšem zase hned od začátku úplně v pohodě a připravená do akce.

reagovat 28.8.2017 09:16 - Romana

Ahoj,chci se zeptat máte někdo zkušenost s antikoncepci Diecyklen?
Začala sem brát první tabletku při začátku menstruace a už to trvá 14 dní

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *