Kožní reakce

První příspěvky v diskuzi

reagovat 19.6.2007 18:43 - Josef

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na kolik je nebezpečné a v čem, vytrhávání chloupků rostoucích okolo bradavek. Už léta tuto zavrženíhodnou věc z estetických důvodů občas praktikuji, jelikož jinak jsem málo ochlupen a nikdy mi to nepůsobilo žádné problémy. Nyní mám však problém, který s tímto možná ani nesouvisí - po vytrhání chloupků jsem si místa potřel propolisovou tinkturou, abych předešel možnosti infekce. Po dvou dnech, přestože mezitím jsem se sprchoval, došlo přes noc k zarudnutí a mírnému otečení veškerých míst, na které jsem předtím nanesl tinkturu (neopatrně jsem natřel i širší okolí), něco jako kopřivka, ale dost příšerná. Nikdy jsem netrpěl kopřivkami a nikdy jsem nezaznamenal alergii na propolisovou tinturu, nicméně nyní užívám tablety Levocetirizinu proti pylové alergii - je možné že došlo k takové interakci? Nyní nevím, zda to také není spojeno se zmíněným vytrháním chloupků z oněch choulostivých míst, jestli to není nějaká obranná reakce organismu. Kopřivka po dvou dnech neustoupila a začalo to i svědět, prosím poraďte jak postupovat. Děkuji.'

reagovat 20.6.2007 15:53 -

........................................

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 19.6.2007 18:43 - Josef

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na kolik je nebezpečné a v čem, vytrhávání chloupků rostoucích okolo bradavek. Už léta tuto zavrženíhodnou věc z estetických důvodů občas praktikuji, jelikož jinak jsem málo ochlupen a nikdy mi to nepůsobilo žádné problémy. Nyní mám však problém, který s tímto možná ani nesouvisí - po vytrhání chloupků jsem si místa potřel propolisovou tinkturou, abych předešel možnosti infekce. Po dvou dnech, přestože mezitím jsem se sprchoval, došlo přes noc k zarudnutí a mírnému otečení veškerých míst, na které jsem předtím nanesl tinkturu (neopatrně jsem natřel i širší okolí), něco jako kopřivka, ale dost příšerná. Nikdy jsem netrpěl kopřivkami a nikdy jsem nezaznamenal alergii na propolisovou tinturu, nicméně nyní užívám tablety Levocetirizinu proti pylové alergii - je možné že došlo k takové interakci? Nyní nevím, zda to také není spojeno se zmíněným vytrháním chloupků z oněch choulostivých míst, jestli to není nějaká obranná reakce organismu. Kopřivka po dvou dnech neustoupila a začalo to i svědět, prosím poraďte jak postupovat. Děkuji.'

reagovat 20.6.2007 15:53 -

........................................

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *