Kouřím 100 cigaret denně

První příspěvky v diskuzi

reagovat 19.1.2010 21:37 - Pavel Tobiáš

Ahoj, já pracuji jako agronom. Starám se o všechno co se týče rostlinné výroby v zemědělství, takže i plat mám poměrně slušný. Mám i skvělou rodinu. Protože přestavujeme barák a kutilství mě moc baví, zvládnu opravdu každou práci, co se týče údržby baráku. Jenomže mým hnacím motorem k aktivitě jsou bohužel cigarety. Jen ráno otevřu oči, musím si zapálit. A kouřím opravdu jednu za druhou od rána do večera. Jinak bych neudělal nic za práci. Když vím, že můžu kouřit, hned se mi dělá jinak a práce mi jde od ruky. Mám slušně zařízenou dílnu, postavil jsem velký zahradní altán, dětem na zimu vyrobil saně a vytvořil jsem i spoustu jiných výrobků. Ovšem pouze když nepřetržitě kouřím. Kdybych si nezapálil, nemohl bych hnout ani brvou, jak bych byl nervózní. Denní spotřeba je přes 4 krabičky denně, ale někdy padne i 5 krabiček, čili stovka cigaret za den.. Je mi 42 let. Vím, že je to nezdravé, ale jinak nepiju a sportuju a i jídelníček mám zdravý. Nedokážu přestat a ani bych asi nechtěl přestat. Pro mě je kouření hnacím motorem do jakékoli činnosti. Moje žena přesto to mé kouření nevidí ráda, přitom sama taky denně vykouří až 40 cigaret... Jinak jsem zatím zcela zdráv a při mé obrovské spotřebě cigaret netrpím ani kuřáckým kašlem. Je tu někdo z vás, kdo vyčadne stovku cigaret za den? Já osobně nikoho takového neznám. A na odvykací kúru jít nechci. Kdybych si nezapálil, můžu se jít okamžitě zastřelit.

reagovat 20.1.2010 17:40 - Ladislav

Pavle mam stejny problem,take nedovedu prestat kourit.Kourim dene az 30 cigaret a neumim to zastavit, mozna kdyby prestala kourit moje manzelka a nevidel jsem doma cigarety,tak bych prestal.Je to velky problem prestat kourit cigarety,muj nazor je ,ze zadny odvykaci kury  a jine prostredky nepomuzou.Musi to prit samo od sebe, jinak clovek neprestane.

reagovat 20.1.2010 18:25 - Lojza