Kořenová zelenina v zimě - koment·¯e

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 16.2.2013 18:17 - Jirka

Zkuste celer nakrájený jako na drobnější hranolky a osmažený na olivovém oleji, mírně posolit, je to výborná příloha a dá se mlsat i u televize jen tak. Osmažením se zmírní výrazná celerová příchuť.

reagovat 22.2.2013 10:12 - ...

kořenová zelenina je ideální "zimní" potravina, s využitím organizmu prospěšných látek pomůžeme vařením, jak je uvedeno v článku. výborné "zimní" jídlo jsou samozřejmě brambory, zelí, kapusta, brokolice a pod. taktéž jiné "kořeny". v zimě je lepší zeleninu dusit, vařit, případně péci, z ovoce jsou nejlepší jablka, hrozno, sušené křížaly nebo ořechy. v zimním období se metabolizmus zpomaluje, pomáháme mu i tím, že organizmus nezatěžujeme na trávení náročnými potravinami, ale hutnější pokrm (kaše, dušená či vařená zelenina, kompoty a pod.) neškodí. na jaře pomalu začínáme "oživovat" přidáním více čerstvých chodů do našeho jídelníčku, více pijeme (raději převařenou) vodu nebo pročišťující čaje z neškodných bylinek.

reagovat 13.3.2013 08:48 - Aneta juhanakova

anulevrtule.blog.cz Prosím kouknete se na můj blog Děkuji

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 16.2.2013 18:17 - Jirka

Zkuste celer nakrájený jako na drobnější hranolky a osmažený na olivovém oleji, mírně posolit, je to výborná příloha a dá se mlsat i u televize jen tak. Osmažením se zmírní výrazná celerová příchuť.

reagovat 22.2.2013 10:12 - ...

kořenová zelenina je ideální "zimní" potravina, s využitím organizmu prospěšných látek pomůžeme vařením, jak je uvedeno v článku. výborné "zimní" jídlo jsou samozřejmě brambory, zelí, kapusta, brokolice a pod. taktéž jiné "kořeny". v zimě je lepší zeleninu dusit, vařit, případně péci, z ovoce jsou nejlepší jablka, hrozno, sušené křížaly nebo ořechy. v zimním období se metabolizmus zpomaluje, pomáháme mu i tím, že organizmus nezatěžujeme na trávení náročnými potravinami, ale hutnější pokrm (kaše, dušená či vařená zelenina, kompoty a pod.) neškodí. na jaře pomalu začínáme "oživovat" přidáním více čerstvých chodů do našeho jídelníčku, více pijeme (raději převařenou) vodu nebo pročišťující čaje z neškodných bylinek.

reagovat 13.3.2013 08:48 - Aneta juhanakova

anulevrtule.blog.cz Prosím kouknete se na můj blog Děkuji

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *