Konec pojišťovny 222 (České národní)

První příspěvky v diskuzi

reagovat 5.10.2009 23:53 - Jana

Dnes jsem se až u lékařky dozvěděla, že moje zdrav. pojišťovna 222 je od 1.10.2009 sloučená s jinými pojišťovnami, jmenuje se teď Česká průmyslová zdravotní pojišťovna ČPZP)Připadá mi to dost neseriózní, když o tom dopředu nedají nikomu vědět, tudíž ani kartička pojišťence už neplatí.Chtěla jsem okamžitě od této pojišťovny odejít, ale nejde to hned, musí se čekat, až na další čtvrtletí.

reagovat 6.10.2009 12:14 - Eva

Jano, kartička pojištěnce platí, dělám ve zdravotnictví a běžně k nám pacienti s kartičkou poj.222 chodí a všichni zdravotníci a doktoři vědí, že je to od 1.10. poj. 205, tak se to i vykazuje pojišťovnám.Pro tebe se nic nemění, akorát ti vymení kartičku. Tak to nedramatizuj.

reagovat 6.10.2009 18:29 - Jana

Evo, a vy myslíte, že je to normální postup, že se dozvíte až u lékaře, že vaše pojišťovna už neexistuje?To, že zfúzovaly bych pochopila, ale neotisknout o tom ani zmínku dopředu v tisku?Je to náhoda, že se to stalo zrovna k 1. říjnu a je celé čtvrtletí na přestup?A že je to nám, jejich klientům, divné?Vy tomu říkáte dramatizace?Já ne, pro vás, zdravotníky, se možná nic nemění, ale pro mě ano.

reagovat 13.10.2009 19:02 - Itas

vice hledejte na www.tojesila.cz

reagovat 14.10.2009 13:16 - Pelhřimák

Milá Jano-zmněna názvu pojišťovny kvůli sloučení už minimálně měsíc běžív televizi i novinách. Trochu více sleduj média.

A jen tak pro zajímavost-v životě bych k této pojišťovně nešel. Tady v okolí ji lékaři ani neberou.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 6.10.2009 18:29 - Jana