klimakterium

První příspěvky v diskuzi

reagovat 22.9.2004 17:32 - ATKA

jak se začíná projevovat přechod.Je mi 51 let.

reagovat 22.9.2004 17:37 - Ivica

mne je 53 a taky nevim

reagovat 18.11.2004 21:55 - Zuzka

Zkuste se podívat sem: http://www.vltava2000.cz/vision/default.asp?lngDepartmentID=17

reagovat 18.11.2004 22:00 - Ivica

A co tam je vidět?

reagovat 12.9.2005 14:06 - Hanka

Ahoj,buďte rády,že to nevíte.Jsem sportovní typ,nemám nadváhu,nikdy jsem nebrala hormony a moje potíže začaly půl roku po poslední menstruaci.Bolesti kloubů,nespavost,stavy únavy a návaly spojené s pocením.Nepřeju nikomu.Vše se snažím překonat pohybem,moc se mi nedaří.Hanka

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 13.9.2016 22:00 - Verča (29)

Taky to nechápu - takovýhle...

Já jsem ho také dostala na úpravu cyklu, bez MS jsem už skoro půl roku... tak ho nejspíš budu muset začít brát, ale vůbec se mi do toho nechce, cpát do sebe další hormony...:(

reagovat 13.9.2016 22:02 - Irena

Já jsem ho také dostala na...

Nechceš zkusit raději nějaké bylinky, homeopatii, nebo hormonální jógu, než takovéhle svinstvo?k?

reagovat 13.9.2016 22:03 - Homeopatika

http://www.rehabilitace.info/zdravotni/prirodni-leciva-homeopatika-na-menopauzu-stop-navalum-horka-a-spatne-nalade/

reagovat 13.9.2016 22:04 - Míla(27)

Ahoj všem, já beru Klimonorm 2. měsíc. Moje doktorka mi ho nasadila kvůli navození cyklu, protože jsem v dubnu vysadila HA a nedostala MS cca 6 měsíců. Hned po dobrání 1. platíčka jsem MS dostala, teď beru druhé a až ho doberu, tak už to přestanu brát. Přibrala jsem. Každopádně už do sebe nechci cpát hormony, tak uvidím, zda budu mít MS normálně i po vysazení Klimonormu

reagovat 23.9.2016 09:19 - Ivana

Díky za tyhle stránky. Je mi 49 let a 2 měsíc nemám menzes - haha bála jsem se, že jsem v jiném stavu, gynekoložka mi oznámila, že jsem v přechodu. Zatím nemám žádné problémy kromě občasného pocení. Jsem ráda, že čtu názory a zkušenosti ostatních a nejsem v tom sama. Na internetu je menopauza shrnuta do neuvěřitelně strašidelných příznaků od vysychání očí a atrofie genitálu po infarkt. Vystrašilo mě to a donutilo hledat nějakou prevenci, která by to zastavila,ale musím říct, že asi neexistuje. Až neuvěřitelné v době jaderných zbraní a létání do kosmu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *