2 až 3 kila nahoře

První příspěvky v diskuzi

reagovat 14.8.2009 17:28 - Pavlína

Ahoj, je mi 19 let. Před rokem a půl jsem změnila antikoncepci Lindette na Yasminelle. Asi po 3 měsících užívání Yasminelle jsem zhubla tak 2 kila, novou váhu jsem si držela cca půl roku. Postupně jsem ale začala pomalu přibírat, pak jsem v březnu opět něco zhubla (pravděpodobně stresem), ale za 4 dny byly zase 2 kila nahoře a ručička váhy se vůbec dolů nepohnula. Můj dřívější příjem byl cca 4500KJ, teď občas jím jen 3500KJ a váha neklesne, někdy naopak i vzroste, vím, že příjem 3500 je velmi nízký, ale to přibírání si nedovedu vysvětlit. Užívám léky na hypofunkci šž, 75 mg denně, ale dávku mám opravdu správnou, asi 4 roky mi ji sice nezměnili, ale chodím pravidelně na odběry, kontroly atd. Nevím co mám dělat, cvičím denně stejnou sérii cviků, zkrátka není mi jasné, proč jsem ty 2 kila (občas to jsou i 3 kila) přibrala, když cvičím pravidelně, jím ve stejných časových intervalech jako dřív, se šž při braní léků nemám problémy a když na množství kalorií uberu, na váze se to neprojeví... poraďte prosím, ale nechci tu žádné reklamy a rady za finanční částky!!!

reagovat 28.11.2009 19:12 - LiSa

Četla jsem nedávno zajímavý článek a myslím, že na Tebe sedí. Máš tak nízký denní příjem kalorií, že si tělo ukládá zásoby, protože se bojí, že příště nedostane nic. Zkus něco přidat, aspoň na 6000kJ a uvidíš...

reagovat 1.12.2009 21:53 - Ivana

"Nastartujte" Váš den správným způsobem, který poskytne organismu veškeré nezbytné živiny a vodu, poskytne energii prostřednictvím proteinu, nezpůsobí zvýšení ani pokles hladiny cukru v krvi. Více info na: www.stopdietam.webnode.cz

reagovat 24.8.2010 19:27 - Mia

mám stejný problém. zhubla jsem celkem radikálně a během roku při stejných aktivitách i stravovacích návicích jsem 5 kg nahoře....ubrala jsem na jídle a nic...naopak přibývá tuk! Jedině snad přidat na proteinech a bílkovinách a k tomu sport - ale snad spíš vytrvalostní???než posilovací?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 14.8.2009 17:28 - Pavlína

Ahoj, je mi 19 let. Před rokem a půl jsem změnila antikoncepci Lindette na Yasminelle. Asi po 3 měsících užívání Yasminelle jsem zhubla tak 2 kila, novou váhu jsem si držela cca půl roku. Postupně jsem ale začala pomalu přibírat, pak jsem v březnu opět něco zhubla (pravděpodobně stresem), ale za 4 dny byly zase 2 kila nahoře a ručička váhy se vůbec dolů nepohnula. Můj dřívější příjem byl cca 4500KJ, teď občas jím jen 3500KJ a váha neklesne, někdy naopak i vzroste, vím, že příjem 3500 je velmi nízký, ale to přibírání si nedovedu vysvětlit. Užívám léky na hypofunkci šž, 75 mg denně, ale dávku mám opravdu správnou, asi 4 roky mi ji sice nezměnili, ale chodím pravidelně na odběry, kontroly atd. Nevím co mám dělat, cvičím denně stejnou sérii cviků, zkrátka není mi jasné, proč jsem ty 2 kila (občas to jsou i 3 kila) přibrala, když cvičím pravidelně, jím ve stejných časových intervalech jako dřív, se šž při braní léků nemám problémy a když na množství kalorií uberu, na váze se to neprojeví... poraďte prosím, ale nechci tu žádné reklamy a rady za finanční částky!!!

reagovat 28.11.2009 19:12 - LiSa

Četla jsem nedávno zajímavý článek a myslím, že na Tebe sedí. Máš tak nízký denní příjem kalorií, že si tělo ukládá zásoby, protože se bojí, že příště nedostane nic. Zkus něco přidat, aspoň na 6000kJ a uvidíš...

reagovat 1.12.2009 21:53 - Ivana

"Nastartujte" Váš den správným způsobem, který poskytne organismu veškeré nezbytné živiny a vodu, poskytne energii prostřednictvím proteinu, nezpůsobí zvýšení ani pokles hladiny cukru v krvi. Více info na: www.stopdietam.webnode.cz

reagovat 24.8.2010 19:27 - Mia

mám stejný problém. zhubla jsem celkem radikálně a během roku při stejných aktivitách i stravovacích návicích jsem 5 kg nahoře....ubrala jsem na jídle a nic...naopak přibývá tuk! Jedině snad přidat na proteinech a bílkovinách a k tomu sport - ale snad spíš vytrvalostní???než posilovací?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *