Když se přetahují kyseliny se zásadami - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 30.11.2004 07:09 - andrea

Kyselina citronová působi v organismu zásadotvorně? To se mi nezdá. Stejně tak mám pocit, že zavisí i na úpravě potravin. Zajímalo by mě, zda pečené nebo dokonce smažené brambory stále působí zásadotvorně, protože po pečených bramborách mě pálí žáha....

reagovat 10.3.2005 13:39 - Leštinová

Co je to Supermix a kde se dá sehnat?

reagovat 10.3.2005 14:37 - jana

v článku se mluví o Supermixu. Co to vlastně je a kde se dá obstarat??????????

reagovat 22.8.2005 23:22 - antonin

jste dementy

reagovat 22.6.2006 14:57 - Denisa

Opravdu to tak vse je a mam to i vyzkousene, doporucuji si precist knizku Pryc s kyselosti autor Tepperwein Kurt a v lekarne si nechat namichat mineraly podle recepru v knize a tento prasek rozpusteny ve vode pit trikrat denne a uvidite, jak se vam vase zdravotni ale i psychicke problemy zlepsi a dokonce i zhubnete, ale vse nebude hned, chce to minimalne pulroku, ale prvni ucinky pocitite hned po prvni davce, pijeme to cela rodina:) Pokud byste mel nekdo nejakou otazku piste na housenka"centrum.cz

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 15.7.2015 22:46 - Nejhorší ze všeho

jsou trpaslíci.

reagovat 21.11.2015 10:55 - Tomáš

Pěkné, sice o výživě, ale je důležité také vědět, že nejvíce alkalizující tělo jsou pozitivní zážitky, radost, smích, láska, meditace, relaxace. Nejvíce naopak okyseluje stres, smutek, hluk, a hněv. Nesouhlasím s výpisem kyselinotvorných a zásadotvorných potravin: např. mezi velmi zásadotvornými chybí (a ty mají být na prvních místech) hlavně meloun, petržel, řasy, chilli, sušené datle a fíky, mango, papája, chřest je také velmi zásadotvorný, bylinné čaje, zelené potraviny, ovoce jako kiwi, hrušky, ananas a angrešt. Mléčné výrobky bych řadil až na mnohem nižší příčky. Že by mělo být sušené ovoce kyselinotvorné je hodně zavádějicí informace, které bych se vyvaroval! Mezi mírně zásadotvorné patří česnek, salát, špenát, mrkev, brokolice, papriky, řepa, zelí, kapusta, kedlubna, tykev, brambory(syrové se slupkou), kakaové boby (nepražené), karob, aloe vera, jahody, pomeranč, zázvor, okurka, rajčata, třešně/višně, čerstvé olivy, tamari, miso, taro, bylinkové koření, quinoa, syrové kozí mléko, olivový a lněný olej (za studena lisovaný a nefiltrovaný - nejlépe), mandle, lískové ořechy, sezam, žloutek, mořská sůl (omezeně a nerafinovaná). Ostatní ořechy a semena mírně kyselinotvorné. Kysané mléčné výrobky spíše neutrální PH. Ze sladidel zásadotvorný syrový pravý med a stévie (silně zásadotvorná), ostatní jsou kyselinotvorné, nejhůř je na tom samozřejmě bíly cukr a ještě horší je umělé sladidlo (PH pod 4 !!!). Je toho hodně... dalo by se dlouho pokračovat. Důležité je vědět, že tělo potřebuje dodávat hodně kvalitních minerálů (jak z potravin, tak doplňků) a také vitamíny, aby mohly minerály transportovat a společně odvádět kyseliny z těla. Buďte zdrávi! Tom

reagovat 30.12.2015 22:52 - Mnbvcxyasdfghjklpoiuztrewq

Kyselina citronová působi v...

Nevím to přesně, ale zelenina - ať už jakýkoli druh je po převaření (či přepečení) kyselá. Jinak je tomu naopak.

reagovat 30.12.2015 23:03 - H

Pěkné, sice o výživě,...

Celkem dobrý výčet, také záleží ovšem na kombinaci uvedeného. A jak píše dole, na vaření, úpravě vůbec.
Ovšem o cukru toho píší všude moc a je vidět, že se další člověk nachytal.Nepolemizuji, jestli je kyselinotvorný. Ale o škodlivosti. Vše je lež a kolem cukru z jistých důvodů vznikla uměle vytvořená fáma. Před časem a nysí narostla do obřích poměrů a nesmyslů.
http://zena.centrum.cz/zdravi/hubnuti/clanek.phtml?id=810615

V tom článku je uvedené nejdůležitější. To kolem sebe říkám už pár let a nikdo neposlouchá. Jen se lidi tráví náhražkou. A mimo jiného, tmavý cukr je stejný jako bílý. Takže tak...Opakujte klidně cílené lži v rámci úspor a ničte své zdraví i dál. Komu není dáno, v apatice nekoupí.

reagovat 31.12.2015 06:52 - no

ono těch lží je více a různých "módních" myšlenek je mnoho. Například ty zásadité potraviny? Cože to mají mít za účinek na organismus??? Říká někomu něco pufr?

Tomáš píše: Důležité je vědět, že tělo potřebuje dodávat hodně kvalitních minerálů (jak z potravin, tak doplňků) a také vitamíny, aby mohly minerály transportovat a společně odvádět kyseliny z těla.
...toto napsal člověk, který nemyslí...ale utíkejte do lékárny pro doplňky výživy.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *