Jaké jsou příčiny panické poruchy a agorafobie - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 6.9.2009 17:53 -

Diky,tak jsem se nemylila :-))

reagovat 13.9.2009 20:45 - Iva

Ahoj, mela jsem to pred 6 lety, sama jsem se z toho dostala, ale ted se to nahromadenym stresem vratilo. Premyslim o navsteve psychologa nebo psychiatra, umite mi nekdo nekoho v Praze poradit? Nechci se cpat lekami, myslim, ze by mi pomohla nejaka terapie.

reagovat 15.9.2009 19:15 - eva

Ahoj, mela jsem to pred 6...

bez liekov sa to neda zvladnut lebo
po vysadeni sa zasa vrati-niekomu skor a niekomu neskor ,ja na PP trpim uz 7 rokov.mam 58 rokov a po dohode s lekarkou budem seroxat brat dozivotne lebo uz nemam silu bojovat s touto neprijemnou chorobou, skusala som aj psychoterapiu a nepomohla mi

reagovat 17.9.2009 22:55 - Oslik

bez liekov sa to neda...

Ahoj Evka, nehnevaj sa, ale myslim, ze je to individualne. A ted uz, jak mi zobacek narostl :o) Mam take nejake problemy a nejsem si jista, zda jde o paniku s naslednymi obsesemi, jak jsem se nekde docetla, nebo zda jde o OCD nebo jeste uplne jinou vec. Nicmene verim, ze lecba je, stejne jako prubeh a okolnosti vzniku, vzdy indidvidualni. Neber, prosim, Ive nadeji. Ja take nejsem zastancem leku. Preji hodne zdravi a pohody vam obema. Oslik

reagovat 7.1.2010 13:07 - Daniel

Dobrý den.Je mi 17 let a posledni tři mesíce mám zvláštní stavy!!Uz jsme prosel nekolik vyšetření a podle doktoru jsem zdravý!Je mi neustale nevolno,divný vnímaní okolí a tlak v hlave!nejistou chuzi,pocit dušení,bušení srdce,návaly horka nebo naopak zimi,strach z toho aby to vubec bylo zae dobry!!už jsem z toho beznadejny!!uz 3 měsíceš jsem nebyl ve škole!!Vždy když se to zlepší tak mam velkou radost!ale pote se to zase zhorší a obavy se mi vrací!!mám už velký strach!!už jsem byl i u psychiatra a ten mi napsal zoloft!!take mivám pocity naprosté vyčerpanosti a třesotu!!chtel by jsem se optat jestli to vsechno muze byt jen s psychiky???a jinak byhc mohl byt uplne zdravi!!Dekuji

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 12.8.2017 07:34 - Pampeliška

Dobrý den mojí kamarádce...

Asi záleží i na tom co přesně bere. Ale obecně ano,jak píší ostatní, AD trochu otupí ostří emocí. Neprožíváš věci tak bolestivě. Ale ze by ti to totálně změnilo osobnost, to ne.
Takové ty příběhy, jak někdo pod vlivem AD začal vraždit, to je přehnané.

reagovat 12.8.2017 07:39 - Ano

pampeliško.....ani JENOM v rámci citové plochosti nebude nikdo vraždit,

reagovat 12.8.2017 07:42 - hele

pampeliško.....tys chytrá to žena.....

reagovat 12.8.2017 07:42 - A

jak jinak

reagovat 12.8.2017 07:44 - Tys

eterické,moderní ,částicové antidepresivum......

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *