Jak poznám zda jsem se už zbláznil nebo mne to teprve čeká?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 17.5.2012 01:21 - Honza Skula

Trvá to zhruba třetí rok. Nemám chuť a sílu setkávat se s lidma mimo kontakt nezbytně nutný. Nejsem schopen se pro nic nadchnout a ani se bavit. Nepiju, nekouřím, nefetuju, nemám žádného bizardního nebo finančně náročného koníčka a díky zdravotnímu stavu už nemohu ani sportovat. Cítím únavu a přesto nemůžu spát. Přežívám den po dni a vím že to je špatně, ale nemám žádný nápad jak z toho ven. Nic mne netěší a vše dělám mechanicky ve "standby" režimu. S€r€ mě to a zároveň mi to je jedno... Vše začalo ztrátou práce kde jsem ztrávil šest let cca. 16hodin denně včetně většiny víkendů a i když to bylo na prášky, tak mne to bavilo. Teď mne práce NETĚŠÍ a ubíjí, ale už nejsem schopen se pro nic nadchnout... :-( Pokud se tak už nestalo, tak mám obavy, že se ani zbláznit nedokážu und sebevražedné sklony taky necítím... ta prázdnota je to hnus

reagovat 20.5.2012 17:44 - Kateřina

Trvá to zhruba třetí rok....

Mně to připadá jako klasická deprese. Zkus si o tom něco načíst. Ale být tebou řeším to spíš s odborníkem. Byla jsem na tom stejně, začala jsem se stahovat do sebe, až se mi vyvinula sociální fobie. A potom začalo peklo...

reagovat 20.5.2012 17:48 - jj

Každopádně je pořád lepší se aspoň přihlásit sem a dát s někým řeč, než se z toho skutečně zbláznit. Já tomu říkám vyhoření z dnešní doby, které se mnou cvičilo několik let a je to fakt na hlavu... a člověk opravdu nesmí si nic brát tak vážně jinak je to v dnešní době vstupenka do cvokhauzu. Bývalá přítelkyně a nyní kamarádka na to bere prášky se Serotoninem, což je něco co se používá na deprese a bere se to delší dobu.Každý člověk má holt jinou odolnost vůči světu. Někdo je splachovací a někdo se tím trápí zase až moc a nemůže z toho spát,pracovat a vlastně skoro nic... Já jsem se naučil,nedívat se na zprávy a pod. a nedělat něco z čeho za jiné budu mít problémy já. Prostě jsem se začal vyhýbat hovadinám a snažím se mít se víc rád, než dosud, kdy jsem se zbytečně nervoval za věci které se mě vůbec netýkaly,ale já jsem si je nechal od ostatních vnutit, jako, že to jsou taky i mé problémy. Nejsou !!! Starám se normálně o sebe,stejně tak jako druzí a nenechám si už nakukat, že to je sobecké, není ! Každý má jen jeden život a jedno zdraví a to vše je pouze jeho ! Jo a jednou za čas si normálně zajdu i na pivo...

reagovat 20.5.2012 18:24 - Kateřina

Každopádně je pořád...

"Prostě jsem se začal vyhýbat hovadinám a snažím se mít se víc rád, než dosud, kdy jsem se zbytečně nervoval za věci které se mě vůbec netýkaly,ale já jsem si je nechal od ostatních vnutit, jako, že to jsou taky i mé problémy. Nejsou !!! Starám se normálně o sebe,stejně tak jako druzí a nenechám si už nakukat, že to je sobecké, není ! "

Tak v tomhle se poznávám. Každému jsem naslouchala, radila, pomáhala, až si ze mě někteří udělali onuci, a to i v práci. Také první rada psycholožky zněla: začněte být sobecká a tyhle upíry odstřihněte.
Dala mi strašně moc a konečně mám pocit, že si život užívám: čtu, pracuji hodně na zahradě, fotografuji, jezdíme autem na výlety, tam se projdeme (také mi zdravotní stav neumožňuje aktivní sport:-((, zlobí mě od 30 let srdce).
Ale před pár lety jsem jenom přežívala.

reagovat 22.5.2012 11:43 - J.

Pro Honza Skula:
Pokusím se vás uklidnit. Pokud vaše potíže začaly ztrátou zaměstnání, může se jednat i podle příznaků o reaktivní depresi, případně může jít o dysthymii (chronická mírně depresivní nálada). Ovšem pro přesnou diagnostiku potíží je nutné vyšetření, na dálku diagnostikovat nelze. Vzhledem k tomu, že máte potíže dlouhodobé (píšete 3 roky), tak doporučuji návštěvu psychiatra, určitě je na místě. Doporučení od praktika nepotřebujete. Stav, který popisujete, může postupně přejít např. do těžké deprese, nebo únavového syndromu. Nyní se u vás může projevovat také "syndrom vyhoření". Určitě jste se nezbláznil a zřejmě se nezblázníte, ale zajděte rychle k odborníkovi. Jedině on vaši situaci správně posoudí.

Přeji hodně štěstí.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 28.5.2012 01:01 - René

Vydával jsem se tady za.. a tak jsem se rozrobil mělo být. Psal jsem rychle.

reagovat 28.5.2012 01:09 - Aleno! nepřihlášená Nono a nebo přihlášená nona

Chtěl bych se vám všem...

Zase se vydáváš za druhé. Tobě nestačí, že jsi psychicky vyšahaná, zkrachovala personalistka, kouřící trávu? Ty chceš z toho, že jsi nezaměstnaná, zřejmě zcvoknout úplně? ŠÍLENÁ STRACHY, ABY SI NEMĚLA ZELENÝ ZÁKAL? Jinak je dobře, že ses konečně omluvila, jen si spletla jméno. Mělo být ALENA - Nono. Neboť ses nepřihlásila, ty jedna nepovedená psycholožko. A máš pravdu za svůj zjebanej život si můžeš jedině ty a nikdo jiný.
Pokud nedáš pokoj, budeš se moc divit!

reagovat 29.5.2012 13:44 - waywardone

Pro Honza Skula:
Pokusím se...

prosim vas aj mne to povedzte:)...ze sa pravdepodobne nezblaznim. tiez so prisla o zamestnanie ktore ma velmi bavilo aj ked to bol fakt ze stres...postupne som sa s tym akosi zmierila, ale ked uz bol cas znovu si najst pracu nastupili u mna panicke ataky kvoli ktorym som si sama zasla na psychiatriu a tam mi predpisali xanax, ten pomohol ale bolo ho treba coraz viac a mala som po nom akesi cudne myslienky, napadali ma bludy aj ked som vedela ze su to somariny akoby naschval sa vracali, cim viac som sa im chcela vyhybat tym castejsie ma napadali. dr. mi dala na skusku coaxil no to bol des a hroza. po troch tyzdnoch som po nom uplne vycerpana ale nespim, uz ho neberiem ale stale nespim...nedokazem normalne fungovat taka som unavena. po tom coaxile mam rivotril ale bojim sa ho, vsade pisu ze je to svinstvo. ale asi do toho pojdem...tak co, este stale som normalna?:)

reagovat 1.6.2012 08:22 - J.

Milá waywardone,
nejde o žádné bláznění. Léky Xanax a Rivotril patří mezi benzodiazepiny, které slouží k potlačení úzkosti a napětí. Někdy se může stát, že se mohou po benzodiazepinech objevit halucinace nebo bludy, pak je nutná návštěva psychiatra. Tyto léky se nesmí užívat nepřetržitě déle než měsíc, protože na ně může vzniknout návyk, příp. i závislost. Po delší době se nasazují antidepresiva (např. Coaxil), na ně návyk nevzniká. Někdy je nutné vyzkoušet víc léků, než se najde ten pravý.

Hodně štěstí.

reagovat 21.6.2015 17:00 - Nazi

Mně to připadá jako...

Chyba!! Nic si nečti !!! Neviš kam tě to zavede.. V žadnem připadě si nic nečti na internetu!!! Běž za psychologem on ti pomuže,jenom to že si s nim o tom promluviš tak se ti uděla lip :)

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *