Jak pokrýt potřebu vápníku? - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 23.3.2007 11:59 - SPF10

to jako ten vapnik obsahuje jen bio mak, normalni ne???

reagovat 23.3.2007 14:25 - Esmeralda

To je reklamní blud,samozřejmě,že vápník obsauhuje i obyčejný mák,ráno bulku s dvěma plátky tvrdého sýru a tvarohovou pomazánkou k tomu meltu s mlékem nebo kakao a na odpolední svačku jogurt s mysli se sezamem a máš vápníku až nad hlavu.

reagovat 25.3.2007 18:15 - Toňa

V celé věci je ovšem háček, protože tvrdý sýr, tvaroh a jogurt jsou koncentrované živočišné bílkoviny. K jejich trávení tělo vápník spotřebovává.

To samé se týká i koncentrovaných rostlinných bílkovin, které rovněž tělo odvápňují, pokud jsou používány ve větším množství. Např. sojový sýr tofu a tempeh.

Přečti si ve výčtu Související články ten, který má název "Vápník vás neuchrání před osteoporózou!".

http://zdravi.doktorka.cz/vapnik-vas-neuchrani-pred/

reagovat 25.3.2007 22:19 - Pája

O tom hořčíku píše Ing. Janča přesný opak - že hořčík je potřebný k tomu, aby se vápník vstřebal, a obdobně vápník pomáhá ke vstřebání hořčíku.

reagovat 27.9.2008 13:30 - Laura

Měla bych zajímavý recept pro všechny, které trápí nedostatek vápníku. Ano, vápník z mléka se velmi špatně vstřebává. Zato dobře se vstřebává z rostlin - mák, salát, květák, luštěniny. Jeden lékař zabývající se přírodní medicínou mi doporučil rozmixovat kopřivy ve vodě, nechat ustát, zcedit. Popíjet 3x denně po 1 dcl. VŘELE DOPORUČUJI!!Vydrží 3 dny v ledničce. opravdu pomáhá, stačí 3 denní kůra a pocítite posílení zubů. Trpěla jsem velkou kazivostí a zuby se opravdu zlepšily. Tuto kůru doporučuji 1 - 2x za měsíc. dále můj lékař dopručoval také melasu, ale ta je zase sladká, dráždí zuby. Takže se mi více osvědčil kopřivový výluh.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 23.3.2007 11:59 - SPF10

to jako ten vapnik obsahuje jen bio mak, normalni ne???

reagovat 23.3.2007 14:25 - Esmeralda

To je reklamní blud,samozřejmě,že vápník obsauhuje i obyčejný mák,ráno bulku s dvěma plátky tvrdého sýru a tvarohovou pomazánkou k tomu meltu s mlékem nebo kakao a na odpolední svačku jogurt s mysli se sezamem a máš vápníku až nad hlavu.

reagovat 25.3.2007 18:15 - Toňa

V celé věci je ovšem háček, protože tvrdý sýr, tvaroh a jogurt jsou koncentrované živočišné bílkoviny. K jejich trávení tělo vápník spotřebovává.

To samé se týká i koncentrovaných rostlinných bílkovin, které rovněž tělo odvápňují, pokud jsou používány ve větším množství. Např. sojový sýr tofu a tempeh.

Přečti si ve výčtu Související články ten, který má název "Vápník vás neuchrání před osteoporózou!".

http://zdravi.doktorka.cz/vapnik-vas-neuchrani-pred/

reagovat 25.3.2007 22:19 - Pája

O tom hořčíku píše Ing. Janča přesný opak - že hořčík je potřebný k tomu, aby se vápník vstřebal, a obdobně vápník pomáhá ke vstřebání hořčíku.

reagovat 27.9.2008 13:30 - Laura

Měla bych zajímavý recept pro všechny, které trápí nedostatek vápníku. Ano, vápník z mléka se velmi špatně vstřebává. Zato dobře se vstřebává z rostlin - mák, salát, květák, luštěniny. Jeden lékař zabývající se přírodní medicínou mi doporučil rozmixovat kopřivy ve vodě, nechat ustát, zcedit. Popíjet 3x denně po 1 dcl. VŘELE DOPORUČUJI!!Vydrží 3 dny v ledničce. opravdu pomáhá, stačí 3 denní kůra a pocítite posílení zubů. Trpěla jsem velkou kazivostí a zuby se opravdu zlepšily. Tuto kůru doporučuji 1 - 2x za měsíc. dále můj lékař dopručoval také melasu, ale ta je zase sladká, dráždí zuby. Takže se mi více osvědčil kopřivový výluh.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *