Halucinace-strach-deprese???????

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.2.2004 10:51 - Rigo

Uz nekolik mesicu jezdim mimo republiku,za svym pritelem.Bohuzel jeho reci nemluvim,bydli sam v jedne mistnosti,to je ten problem.Doma mam 3,zvirata,a nikdy nejsem sama.Co jsem tady tak mam divne halucinace(vidim opici) nebo pocit,ze me nekdo sleduje,kdyz se koupu,kdyz spinkam,...partner me uklidnuje,neni se ceho bat ale ja mam vetsi strach.......? proc si myslim ze me chteji ublizit?Bojim se ze ze me bude psychopat,je mi z toho na bliti poradite???????pa pa a dekuji

reagovat 3.2.2004 14:25 - xxxxxx

jdi k doktorovi!!!!!!!!!!

reagovat 22.5.2007 06:10 - Pavel

Jest-li mohu poradit chce to zajít za doktorem,než se problém rozjede ještě víc.Nikdo Vám ublížit určitě nechce,možná si to jenom namlouváte sama.Hodně štěstí,

reagovat 4.8.2010 00:31 - Lenka - lenkasaa.blog.cz

Určitě k doktoru, aby se to nezhoršovalo.

reagovat 28.12.2014 20:02 - Doporučuji knihy Johna Virapena - pravda o lécích


Přiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnosti

John Virapen - Nežádoucí účinek: SMRT "Podplatil jsem jednoho švédského profesora, abych urychlil registraci léku Prozac ve Švédsku," říká John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu Eli Lilly & Company Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Za 35 let svého mezinárodního působení odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen šel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou malých tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět.
http://gnosis9.net/obchod/?john-virapen,257

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 3.2.2004 10:51 - Rigo

Uz nekolik mesicu jezdim mimo republiku,za svym pritelem.Bohuzel jeho reci nemluvim,bydli sam v jedne mistnosti,to je ten problem.Doma mam 3,zvirata,a nikdy nejsem sama.Co jsem tady tak mam divne halucinace(vidim opici) nebo pocit,ze me nekdo sleduje,kdyz se koupu,kdyz spinkam,...partner me uklidnuje,neni se ceho bat ale ja mam vetsi strach.......? proc si myslim ze me chteji ublizit?Bojim se ze ze me bude psychopat,je mi z toho na bliti poradite???????pa pa a dekuji

reagovat 3.2.2004 14:25 - xxxxxx

jdi k doktorovi!!!!!!!!!!

reagovat 22.5.2007 06:10 - Pavel

Jest-li mohu poradit chce to zajít za doktorem,než se problém rozjede ještě víc.Nikdo Vám ublížit určitě nechce,možná si to jenom namlouváte sama.Hodně štěstí,

reagovat 4.8.2010 00:31 - Lenka - lenkasaa.blog.cz

Určitě k doktoru, aby se to nezhoršovalo.

reagovat 28.12.2014 20:02 - Doporučuji knihy Johna Virapena - pravda o lécích


Přiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnosti

John Virapen - Nežádoucí účinek: SMRT "Podplatil jsem jednoho švédského profesora, abych urychlil registraci léku Prozac ve Švédsku," říká John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu Eli Lilly & Company Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Za 35 let svého mezinárodního působení odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen šel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou malých tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět.
http://gnosis9.net/obchod/?john-virapen,257

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *