Fitnes a strava

První příspěvky v diskuzi

reagovat 15.1.2009 15:55 - Iris

Od letošního roku jsem začala pravidelně cvičit ve fitku a zajímají mě Vaše názory, nejlépe zkušenosti, se stravou a cvičením. Rady jsem ve fitku dostala, ale ráda bych slyšela i vaše zkušenosti.
Díky'

reagovat 15.1.2009 19:56 -

Děvče to máš těžký,vopotit se a odříkat si nepotřebnou stravu je nepopulární.Jó tak rubrika příčin proč nemohu pro sebe něco udělat,ta bude narvaná.Nakonec budeš ještě k pěkné postavě mít dobrou náladu a bude na tebe vrčet i vlastní pes.To ti nikdo neodpustí.'

reagovat 16.1.2009 10:53 - Iris

Myslím, že bychom měli mít fyzickou aktivitu, abychom vypadali líp, tím pádem se budeme cítit líp a člověk bude zdravější. Při svých 58kg a výšce 172cm nechci váhu snižovat, jinak jsem byla hubené nic. Ale chci se zpevnit a po dvou týdnech jsem si musela koupit pásek do džín :-) Cítím se líp i psychicky, že pro sebe něco dělám. Ale jak jsem psala ve svém prvním příspěvku, snažím se cvičení přizpůsobit jídelníček. Co vy ostatní, kdo cvičíte a zajímáte se o stravu při fyzické zátěži? Děkuji vám.'

reagovat 18.1.2009 11:24 - Iris

Příspěvek druhý...vypadá to, že máš pravdu :-)'

reagovat 18.1.2009 16:55 - B

To jsem já ten druhý.Cvičit a nejen fyzicky je pro zvlášť odolné jedince.Celý život jsem se trápil zvýšenou fyzickou námahou a lze to aplikovat při jiných životních obtížích.Chceš odpověď na stravování,ono to při tom cvičení námaze vyplyne samo.Hlavně objemově.Dva měsíce se nehýbu,přibral jsem šest kilo,ale nemám obavu,že to neshodím.Měl jsem úraz,teď jsem na tom lépe a prodlužující se den má další positivní vliv.Jak jsem se jižzmínil budeš osamělým bpjovníkem a setkávat se s nepochopením.Držím ti palce,snad jsi mladá a využiješ toho.Já jsem starý protiva.'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 23.1.2009 13:53 - Iris

Zatím bojuji statečně :-) i když tělo bolí, ale to k tomu patří. Je to fajn, s "kolegy", kteří tam chodí také, tak máme společná témata k diskusi a každý přihodí něco, což je fajn. Ať už jde o cvičení nebo stravu. Vygooglovala jsem si další info o racionální stravě, abych měla větší inspiraci k jídelníčku. Vždycky jsem si myslela, že maso na noc není dobré, tak jsem ho vypouštěla, ale jak říkáš, na regeneraci jsou bílkoviny večer potřeba. Teď už to vím. Člověk pořád něco zjišťuje, asi mi to bude ještě chvíli trvat, než se vše dovím, ale i tak díky za tipy.'

reagovat 23.1.2009 16:06 - B

No to maso na noc bych si trouf jen filé.Spíš tvaroh a jogurt,ale bílý bez chemie.Vidím,že jsi se chytla tak opakovaně přeji vytrvalost a úspěch.Loučím se.'

reagovat 27.2.2009 23:58 - Iris

Tak jsem nepolevila, dělám i mrtvý tah :-) Pořád mám ale problém s konzumací masa,ale lepším se.'

reagovat 28.2.2009 16:07 - Iris

Ještě poznámka, na netu jsem našla různé info o potřebě bílkovin, ale data se liší...V průměru se údaje pohybují od 0,6 g do 2,5 g / 1 kg váhy. To je velké rozpětí, co si z toho vybrat?? Zatím se řídím 1g/ 1 kg váhy denně, no nevím. máte někdo radu k dobru??'

reagovat 12.7.2011 19:47 - Martin

Dobry den , je mi 16 let a mam cukrovku chtěl jsem se zeptat na Kre-Alkalyn
.Jestly je to v hodne děkuji moc

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *