ESTROFEM

První příspěvky v diskuzi

reagovat 27.10.2006 13:54 - Blanka

Zajímalo by mne,jak jste spokojeny s užíváním Estrofemu.Zdali po něm přibýváte na váze apod.Já ho užívám již 7.rokem,protože jsem po hysterectomii a ovarectomii a děsně jsem přibrala.Také ztrácím chuť na sex.Zajímá mě jak působí na ostatní ženy se stejným problémem.Děkuji.

reagovat 27.10.2006 21:14 - Jarka

Ahoj Blanko,

jsem přesně ten samý případ.Stejná operace,stejné příznaky.V lednu to bude 5let co jsem po operaci.Přibrala jsem 8kg.Ptala jsem se na gyndě jestli bych ho už neměla vysadit(bude mi 53),že se spravuju a doktor mi řekl,že to chce míň jíst a víc se hýbat.Tak mi sklaplo,asi na tom něco bude.No nevím.A kolik je tobě?Jo a ten sex,taky nic moc.Občas to jde ale mám pocit že by mi to stačilo tak jednou za měsíc.Měj se

reagovat 30.10.2006 14:04 - Blanka

Ahoj Jarko,jsem ráda,že ses mi ozvala,Je mi 51 let.Po operaci jsem užívala Etrofem,přibrala jsem asi 10kg.Ve srovnání se současností to bylo ještě dobré.Začala jsem mít problémy s dosahováním orgasmu,tak jsem si nechala předepsat Livial,nabrala jsem další kila.Jelikož můj přístup k sexu byl ještě horší/na rozdíl od toho ,co píší v letáku/tak neustále tyto dva léky střídám a jsem na tom stále hůř.Už mám na kontě 20kg,jsem téměř frigidní a zralá pro psychologa.Nevím ,co bych měla brát.Je fakt ,že na každého to působí jinak.Přesto moc děkuji,že ses ozvala.

reagovat 30.10.2006 21:48 - Jarka

Ahoj Blanko,

vypadá to že tahle diskuse je jen pro nás dvě,tak nevím co s tím provedem.Když jsem asi před rokem chtěla estrofem vysadit,tak mi doktor řekl,že je vhodné ho brát po operaci 5 let a to já v lednu budu,tak uvidíme.Taky musíš každý rok na mamograf?To mně taky štve,že kvůli tomu je zvýšené riziko rakoviny prsu.Asi to nebude nic dobrého.Možná by bylo nejlepší nebrat nic a nebo si koupit v lekárně něco přírodního.Uvidíme,třeba se někdo ještě ozve a poradí nám.Každopádně se měj hezky a nenech se tím otrávit.

reagovat 30.10.2006 23:43 - Blanka

Ahoj Jarko.Také doufám,že se nám ještě někdo ozve.Na mamograf chodím,tam je vše v pořádku.Také jsem přemýšlela o vysazení veškeré substituce,ale nevím,jak bych to zvládla.Asi hlavně psychicky.Kdybych nemusela do práce,tak snad.Užívám spolu s hormony ještě Sarapis.Někde jsem četla,že snižuje negat.účinky estrogenů.Tak se měj moc hezky.Doufejme,že se s námi podělí ještě další ženy o své zkušenosti.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 8.10.2017 14:28 - Manuela

Všem vám je po něm špatně, proč ho tedy berete? Já jsem po histerektomii skoro 20 let, nedali mi žádné léky, ani přírodní, a kromě pár návalů jsem neměla žádné problémy.
Sex dodnes v pohodě.
Asi mám štěstí.

reagovat 9.10.2017 16:56 - Petra

Pokud hledáte hormony at už ženy nebo trans tak doporučuji tablety Pueraria Mirifica. Jedná se o nejsilnější fyto estrogen z rostliny, která roste v Thajsku. Výsledky na trans mužích nebo mužích obecně jsou perfektní. Prsa začnou růst během měsíce a k celkové ženským tvarum to bude trvat cca 18 mesicu. Dávkování minimálně 500mg denně ale záleží kolik máte Testosteronu a jestli máte nadváhu. Jedná se o poměrně levný produkt, který koupíte na Aukru nebo ebay ale dávejte pozor ať to není čínská náhražka. Změny po dlouhodobém užívání jsou nevratné.

reagovat 2.11.2017 20:22 - Petra

Účinný je také produkt Bovine Ovary, po cca 6 mesících dojde ke sterilizaci a impotenci. BO funguje na principu aromatizace testosteronu a mění ho na estrogen. Po roce užívání k tomuto procesu začne ve vašem těle docházet automaticky a T se bude měnit na E a bude z vás permanentně žena a nikdo to nebude schopný zastavit, ikdyž vám dají T injekci u doktora, tak se vše změní automaticky na estrogen. Tak dávejte bacha ať serozhodnete správně. Nezapomente užívat hodně kalcia, buď v tabletách nebo v mléce apod. je to důležité na růst prsou a musí se brát proti osteoporoze, tak pozor na to.

reagovat 4.3.2018 21:02 - Marie

Zajímalo by mne,jak jste...

Je mi 56let,jsem 9let po hysterektomii a beru Estrofem 1mg.Také mám potíže s přibíráním.Sex tak 1krát-2krát týdně.Mám výkyvy nálad a občas mě bolí prsa. Teď jsem ho vysadila z důvodu operace a mám problémy se spaním.Usnu,ale celou noc se budím.

reagovat 4.3.2018 21:09 - Marie

Zajímalo by mne,jak jste...

Je mi 56let,jsem 9let po hysterektomii a beru Estrofem 1mg.Také mám potíže s přibíráním.Sex tak 1krát-2krát týdně.Mám výkyvy nálad a občas mě bolí prsa. Teď jsem ho vysadila z důvodu operace a mám problémy se spaním.Usnu,ale celou noc se budím.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *