Elicea

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.11.2009 19:21 - Kateřina

Dobrý den,byla mi naordinována nová AD.Máte někdo zkušenosti s tímto lékem?

reagovat 28.11.2009 20:08 - Kateřina

Opravdu se nenejde nikdo,kdo užívá lék Elicea?

reagovat 1.12.2009 11:31 - kika

Opravdu se nenejde nikdo,kdo...

ahoj, právě ho užívám asi 10tý den. Je to moje první zkušenost tak zatím nevím no

reagovat 2.12.2009 05:32 - Renata

Opravdu se nenejde nikdo,kdo...

Beru lék teprve 7 dní. Mám pocit, že má vedlejší účinek, protože už pět dní nemůžu spát a jsem úplně odrovnaná. Pořád mi hrozně buší srdce. Doktor na to reagoval tak, že to nebude od prášku a napsal mi léky na spaní. Nechci být závislá, proto nevím, zda ho brát nebo ne. Už jsem vyzkoušela všechno, ale bez účinku - spím max. 2 hodiny za noc.

reagovat 2.12.2009 21:01 - Kateřina

Ahoj,díky za reakce.Taky ho užívám asi 8 den.navazuji na citalec.Všude jsem četla pozitivní recenze,tak uvidíme..
Renato,neboj asi to budou vedlejší účinky a srovná se to.Můj stav je taky horší.
A co jsi užívala předtím?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 19.6.2017 21:23 - Michaela

Dobrý den, doktorka mi předepsala eliceu, ale bojím se jí brát. Trpím anorexií a depresivní poruchou. Brala jsem už Prozac a mirtazapen a po tom posledním jsem hrozně přibrala a chtěla se zabít (skrz anu) a nakonec skončila na psychiatrii. Já nesmím zase pribrat, to nezvládnu. Četla jsem tu, že někteří probrali, někteří zhubli. Ale s mým štěstím určitě proberu. Nevím, co mám dělat. Plus píšete ty vedlejší účinky, zvracení, nevolnosti... Bojím se, ale zároveň se nechci pořád takhle cítit. Tak se chci zeptat, co byste mi poradili?

reagovat 20.6.2017 02:13 - Pampeliška

Dobrý den, doktorka mi...

Míšo, dát anorekticce Mirtazapin je sadistická vražda. Je to hnus, tyhle zvyky nekterych doktorů, lámat to jen přes tloustnutí bez řešení psychiky.
Elicea je v tomto směru v pohodě. Nezpůsobuje žravost ani metabolické změny. Samozřejmě jsou lidi, co to mají jinak
Ale pokud jsi brals Prozac,je to podobné. Stejný typ , SSRI.

reagovat 20.6.2017 06:29 - Michaela

Míšo, dát anorekticce...

Ano, nevím, co si od toho slibovala. Stalo mě to hodně sil, abych vytrvala. Nevěřím už žádným lékům, když mi doktorka pak předepsala Prozac, tak jsem sice nepřibrala, ale ani jsem neměla pocit, že by mi to pomohlo a brala jsem ho asi rok. Vysadila jsem ho a pořád se topím v depresích, sice už je to asi 5 let, ale nějak se to nelepsi, spíše stagnuje. A co ty jiné vedlejší účinky? Zvracení, pocení, sny.

reagovat 20.6.2017 06:43 - Pampeliška

Ano, nevím, co si od toho...

Vedlejší účinky to má podobné. Máš terapii?psychologa, chodíš na skupinu?

reagovat 20.6.2017 07:46 - Michaela

Vedlejší účinky to má...

No, chodila jsem na skupinu, měla i psychologa. Po tom, co jsem tak přibrala a naznačili mi tam, že na anorekticku jsem tlusta (puvodně 27 kg, poté asi 56), tak jsem odešla a zase se z toho dostávala sama. Vyhovuje mi to tak. Teda nejsem úplně sama, jsem s mamkou. Už jsem teda delší dobu dospělá, ale ona mi byla nejlepším psychologem a doktorem. Ale přestávám to zvládat a hlavně už mě přestává bavit pořád se snazit. Nevidím důvod.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *