Efectin a otěhotnění. HELP!!!!

První příspěvky v diskuzi

reagovat 10.3.2007 10:14 - Iva

Doébrý den, máte někdo zkušenosti? Beru Efectin 150 mg a jsem v 5. týdnu těhotenství. Psychiatr mi řekl, že si mám nechat dítě vzít. Máte někdo zkušenosti???? Prosím, pomozte mi radou. Děkuji!!!!

reagovat 18.3.2007 19:57 - Andrea

Dobrý den, Efectin 75mg jsem brala do třetího měsíce,protože jsem otěhotněla přesantikoncepci. Psychiatr doporučil vysadit a pokračovat v těhotenství. Narodil se mi zdraví chlapec.Od třetího do sedmého měsíce jsem byla bez prášků,posledení dva měsíce diazepam. Hodně štěstí Andrea

reagovat 8.4.2007 21:09 - petra

efektin mi lekar v 1.trimestru vysadil,dobre mi nebylo.nasla jsem si jineho lekare,leky jsem brala dal,mimi bylo vporadku.ted u 2.heho tehotenstvi jsem vse konzultovala s genetikem,podstupuji ruzna vysetreni a zatim vse vypada dobre..

reagovat 27.11.2014 09:31 - monika

Doébrý den, máte někdo...

pokud SI NECHÁTE VZÍT DÍTĚ, BUDETE NA TOM STOKRÁT HŮŘ, NEŽ-LI JSTE NYNÍ ... TOMU SVÉMU DOKTOROVI DEJTE SBOHEM ... ASI NEMÁ MOZEK NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ. Buďte v klidu a najděte si jiného lékaře, přeci nedáte na jednoho člověka a jeho radu, pokud se to týká života ...a to nejen Vašeho . Chybí Vám některé látky, minerály .. atd ... Teď bych se soustředila na radostnou novinku a taky na doladění těla a "buněčnou " výživu pro sebe a to miminko ... a .... neznám, zda máte endogenní depresi a nebo jiné potíže, .. ale hledejte jiné odborníky ! M.E.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 10.3.2007 10:14 - Iva

Doébrý den, máte někdo zkušenosti? Beru Efectin 150 mg a jsem v 5. týdnu těhotenství. Psychiatr mi řekl, že si mám nechat dítě vzít. Máte někdo zkušenosti???? Prosím, pomozte mi radou. Děkuji!!!!

reagovat 18.3.2007 19:57 - Andrea

Dobrý den, Efectin 75mg jsem brala do třetího měsíce,protože jsem otěhotněla přesantikoncepci. Psychiatr doporučil vysadit a pokračovat v těhotenství. Narodil se mi zdraví chlapec.Od třetího do sedmého měsíce jsem byla bez prášků,posledení dva měsíce diazepam. Hodně štěstí Andrea

reagovat 8.4.2007 21:09 - petra

efektin mi lekar v 1.trimestru vysadil,dobre mi nebylo.nasla jsem si jineho lekare,leky jsem brala dal,mimi bylo vporadku.ted u 2.heho tehotenstvi jsem vse konzultovala s genetikem,podstupuji ruzna vysetreni a zatim vse vypada dobre..

reagovat 27.11.2014 09:31 - monika

Doébrý den, máte někdo...

pokud SI NECHÁTE VZÍT DÍTĚ, BUDETE NA TOM STOKRÁT HŮŘ, NEŽ-LI JSTE NYNÍ ... TOMU SVÉMU DOKTOROVI DEJTE SBOHEM ... ASI NEMÁ MOZEK NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ. Buďte v klidu a najděte si jiného lékaře, přeci nedáte na jednoho člověka a jeho radu, pokud se to týká života ...a to nejen Vašeho . Chybí Vám některé látky, minerály .. atd ... Teď bych se soustředila na radostnou novinku a taky na doladění těla a "buněčnou " výživu pro sebe a to miminko ... a .... neznám, zda máte endogenní depresi a nebo jiné potíže, .. ale hledejte jiné odborníky ! M.E.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *