E.on neposlaný přeplatek za elektriku

První příspěvky v diskuzi

reagovat 24.2.2011 08:10 - Jana

Zjistila jsem,, že mi E.on neposlal přeplatek za elektriku. Volala jsem tam, paní mi řekla, že jsem si změnila číslo účtu a i loni to tam už poslali. Dohromady je to okolo 3000 kč. Číslo účtu jsem nezměnila a paní mi nebyla schopna říct, jak se to bude řešit. Prý u nadřízené podala reklamaci. Mám i sama reklamaci podat písemně, nebo jaké s nimi máte zkušenosti? Za radu děkuji.

reagovat 24.2.2011 16:59 - Zdeněk2

Jestliže pošlete reklamici písemně, nic tím nezkazíte a oni to budou muset písemně vyřídit. Ze zaákona na to mají měsíc.

reagovat 20.4.2012 13:54 - Petr

Je to obrovský úřední šiml jako každá firma s relikty z reálného socialismu. Potřeboval jsem od nich povolení k výměně hlavního jističe za silnější (z 16 na 25A).
1. Kontaktoval jsem "bezplatnou" info linku. Obratem pošty mně přišel svazek formulářů a složenka na 1800,- Kč.
2. Formuláře jsem vyplnil.
3. Složenku zaplatil a doklad poslal zpět EONu.
4. Zakoupil jsem za vlastní peníze jistič 25A.
5.Objednal jsem autorizovanou firmu oprávněnou provádějící elektrické montáže, která jistič "odborně namontovala" a vystavila o tom doklad (pochopitelně za moje peníze).
6. Angažoval jsem revizního technika, který sepsal revizní zprávu o tom, že jistič je namontovaný (opět za moje peníze).
7. Kopie dkladu o montáži a revizní zprávy jsem poslal na EON.
8. Technik z EONu jistič zaplomboval, trvalo to asi minutu.
Podrženo a sečteno: vše si musí zákazník obstarat sám a pracovník EONu to za 1800,-Kč zaplombuje.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 24.2.2011 08:10 - Jana

Zjistila jsem,, že mi E.on neposlal přeplatek za elektriku. Volala jsem tam, paní mi řekla, že jsem si změnila číslo účtu a i loni to tam už poslali. Dohromady je to okolo 3000 kč. Číslo účtu jsem nezměnila a paní mi nebyla schopna říct, jak se to bude řešit. Prý u nadřízené podala reklamaci. Mám i sama reklamaci podat písemně, nebo jaké s nimi máte zkušenosti? Za radu děkuji.

reagovat 24.2.2011 16:59 - Zdeněk2

Jestliže pošlete reklamici písemně, nic tím nezkazíte a oni to budou muset písemně vyřídit. Ze zaákona na to mají měsíc.

reagovat 20.4.2012 13:54 - Petr

Je to obrovský úřední šiml jako každá firma s relikty z reálného socialismu. Potřeboval jsem od nich povolení k výměně hlavního jističe za silnější (z 16 na 25A).
1. Kontaktoval jsem "bezplatnou" info linku. Obratem pošty mně přišel svazek formulářů a složenka na 1800,- Kč.
2. Formuláře jsem vyplnil.
3. Složenku zaplatil a doklad poslal zpět EONu.
4. Zakoupil jsem za vlastní peníze jistič 25A.
5.Objednal jsem autorizovanou firmu oprávněnou provádějící elektrické montáže, která jistič "odborně namontovala" a vystavila o tom doklad (pochopitelně za moje peníze).
6. Angažoval jsem revizního technika, který sepsal revizní zprávu o tom, že jistič je namontovaný (opět za moje peníze).
7. Kopie dkladu o montáži a revizní zprávy jsem poslal na EON.
8. Technik z EONu jistič zaplomboval, trvalo to asi minutu.
Podrženo a sečteno: vše si musí zákazník obstarat sám a pracovník EONu to za 1800,-Kč zaplombuje.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *