Dlouhodobá dušnost

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.2.2008 07:47 - Karel V.

Dobrý den, mám problém s dýcháním. Není to nějaký záchvat či tak, ale prostě se mi hodně špatně dýchá - zvláštně těžce. Trochu pomáhá, když si říhnu.

Mám astma, ale v životě jsem neměl záchvat. Ale ted nepocituji že bych měl problém s výdechem, spíše právě s nádechem. Nesetkal jste se s tím někdo? Děkuji.'

reagovat 3.2.2008 20:21 - vera

jo tento problém má manželova mamka , ale má problém se sdcem má nedomykavou chlopeň takže zkus zajít na internu at ti udělaji pořádné vyšetřeni ne jen EKG měj se'

reagovat 3.2.2008 20:46 -

No, ORL vyšetření by bylo asi také vhodné.'

reagovat 3.2.2008 21:13 - Hanka

Já mám taky astma a u něj nemám problémy s výdechem,ale spíš s nádechem,tak jak to popisuješ. Nech si nejprve udělat kont.spirometrii a potom oběhej tu internu.'

reagovat 4.2.2008 12:01 - Jana

Dušnost může souviset se srdečním onemocněním, plicním onemocněním, může to být i embolie plic, někdy se tak projevuje, ale to asi nebude tvůj připad. Nech se vyšetřit, asi ti udělají rtg a ekg, krev. Jestli máš astma a neměl jsi záchvat, tak tě třeba špatně léčí na plicním, to se mi taky stalo, měla jsem něco úplně jiného a léčili mě několik let na astma. Tak jdi k doktorovi a at tě pořádně vyšetří.'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 30.11.2010 23:34 - xx

špatné nadechování-jakoby se nemoci pořádně nadechnout souvisí velmi často i s psychikou.A když na to člověk myslí-je to ještě horší....

reagovat 2.5.2011 22:09 - anonym

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat v případě, když člověk s chronickou obstrukční plicní nemocí pociťuje dušnost...nemůže se nadechnout...upadá do bezvědomí...jaká je v tomto případě první pomoc??

reagovat 24.7.2014 00:08 - Michaela

Dobrý den,chtěla jsem se prosím zeptat zda tu není někdo kdo má astma a bušení srdce.Pokud ano chtěla bych vědět zda na bušení srdce berete nějaké betablokátory.Moc děkuji

reagovat 24.7.2014 08:55 - .

Ahoj, už jsem ti odpovídala v jiném tématu. Brala jsem betablokátory, ale přestaly mi zabírat bronchodilatancia. Zkus se zeptat doktora na Isoptin.

reagovat 5.12.2016 23:20 - Kateřina

Dobrý den,chtěla jsem se...

Dobrý den, ano, mám šílené bušení srdce, přitom srdce i tlak v pořádku. Začala jsem brát Isoptin, ale zdá se mi, že po něm natékám v obličeji. Čeká mě ještě vyšetření na plicním.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *