dlouhá menstruace

První příspěvky v diskuzi

reagovat 27.1.2014 22:35 - mpolokeng

Dobrý den,
kamarádka má už přes deset let následující problém. Nedostává menstruaci každý měsíc, ale například jednou za půl roku a je to pak prý velmi silné, dlouho to trvá (např 30 dní) a velmi ji to oslabí. Myslím, že jejímu tělu chybí signál, že má začít menstruovat a že jí sliznice narůstá, i když se ta stará neuvolnila. Chápu, že mi poradíte, ať si zajde k doktorovi, bohužel žije v rozvojové zemi a s lékařskou péčí je to tam neslavné. Chodí od jednoho lékaře k druhému, ale připadá mi, že oni si moc neví rady, každý jí napíše něco jiného a jakmile to začne fungovat, léčbu ukončí, protože jí prý nechtějí dávat prášky moc dlouho. Budu vděčná, když se podělíte o jakoukoli zkušenost. Zase nevím, jestli tady někdo nějakou zkušenost může mít, protože by se většinou u nás začalo s léčbou dříve, než by se to mohlo takto rozjet.

reagovat 28.1.2014 13:32 -

Dobrý den,
kamarádka má...

Měla jsem to samé. Jako dívka. To byl jen začátek. Jen se to zhoršovalo. Pak to bylo tak, že 3 menstruace přišla za 3 měsíce a trvala 3 měsíce. Pak už byla v kuse. Pak už to ze mě tak lilo, že jsem nikam nemohla jít. A nakonec ze mne začaly odcházet ohromné kusy krve a chuchvalce čehosi. To už mě donutilo k doktorce jít, protože už jsem se bála. Nasadila mi léky PAMBa a ještě něco, ale ty nezabíraly. Takže do nemocnice... měli mi dělat kyretáž, nakonec začaly léky konečně zabírat. Ale léky musím brát pořád. Je mi 35 let, mám po 2 dětech, ale na lécích jsem závislá. Jakmile bych je přestala brát, mohla bych časem vykrvácet. Dodnes vůbec nevím, co mi tenkrát bylo, nikdo mi nic neřekl. Fakt je i ten, že jsem před lety prodělala operaci a léčbu kvůli rakovině dělož. čípku a bylo to jen tak tak. Myslím, že to spolu možná může i souviset.

reagovat 30.1.2014 15:58 - mpolokeng

Děkuji za odpověď, popisovala mi to stejně, ty kusy krve a chuchvalce čehosi. Můžu se zeptat, jaké prášky berete nyní? Jinak gratuluji k dětem:)

reagovat 30.1.2014 23:41 - pomoc snadna

Hysterektomie, co jineho. Kdyz nebude mit delohu, nebude krvacet. Jednoduchy jak facka.

reagovat 30.1.2014 23:45 - Hana

Zapáchající nohy netrápí jen mužskou část populace. Nezřídka se stane, že dáma nosící celý den latexové kozačky, koženkové lodičky či silonové punčocháče na rozpraskaných nohách se po příchodu na návštěvu, kde se zuje, cítí trapně. Z bot a nohou se jí line nepříjemný odér. Ten může být znamením kožního onemocnění.

Dermatologové doporučují všem, kdo shledají na svých nohách praskliny, oloupanou kůži a zároveň jim náhle začaly více zapáchat nohy, návštěvu odborníka. Zápach totiž může ukazovat na propukající plísňové onemocnění nohou, jež je třeba léčit odborně

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 26.5.2014 19:29 - Nešťastník

Zdravím, mám dosti nepříjemný problém. Po 5 letech užívání HA jsem ji na 3 měsíce vysadila, ale nyní jsem se k ní opět vrátila. Začala jsem užívat první platíčko v první den menstruace, jak se má, ale již je to 11. den co menstruuji a nevypadá to, že bych měla přestat. Prosím o radu. Jsem už vážně zoufalá.

reagovat 27.5.2014 12:29 - Rada

Zdravím, mám dosti...

Proč s tím nejdeš na gyndu?

reagovat 27.5.2014 18:17 - Nešťastník

Proč s tím nejdeš na gyndu?

Mám doktora dost daleko od současného bydliště a tak nějak doufám, že to přejde... :( Nějaké typy čím by to mohlo být nebo co s tím?

reagovat 24.7.2015 16:52 - Maan

Ahoj
Menstruaci mám asi po 6. a je mi 13.
Všechny předchozí menstruace proběhly bez problémů ale teď mám menstruaci asi 1 měsíc a hodně silnou a nevypadá že by měla skončit.

reagovat 10.8.2015 00:22 - anonym

Ahoj, je mi 13 a menstruaci sem dostala pred rokem a pul, pak jsem mela rok pokoj a pred pul rokem to zacalo, vetsinou sem mela MS tak 10 dni, ale ted uz ji mam mesic obcas s dennima prestavkama, mamka rika ze je to normalni kdyz to mam jeste nepravidelne, ale ja jsem z toho zoufala... Budu rada za kazdou radu..

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *