Divné pupínky- prosím, poraďte!!

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.6.2006 14:20 - Mona

Dobrý den,
ráda bych se zeptala Vás a paní doktorky. Mám takový problém: jednou nebo dvakrát za rok se mi udělá takový divný "požkoní" pupínek na bradě nebo na nose. Nejdřív není vůbec vidět, je pouze hmatatelný a je opravdu velký. Já jsem se ho snažila vždycky vymáčknout, nejprve to vůbec nešlo, po chvíly "mordování" vytekl hustý bílý hnis, potom taková bílá řídká tekutina a nakonec docela dost krve. Další den lze z pupínku vymáčkmout opět řídká bílá tekutina. Vypadá to potom STRAŠNĚ!
Prosím, povíte mi, o co jde a jak mám příště postupovat??
Děkuji.

reagovat 27.6.2006 22:17 - ona

klasickej jebák

reagovat 28.6.2006 09:14 - M

debilní dotaz

reagovat 29.6.2006 09:10 - jana

to jsou fóry

reagovat 29.6.2006 19:27 - Mona

To nejsou fóry!! Je to dost nepříjemné a bolestivé.. prosim vás, poraďte mi.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 29.6.2006 20:24 - lucka

no to bude nejspíš vřed nebo bedár

reagovat 29.6.2006 21:44 - Mona

Obyčejné pupínky jsou tak 4 krát menší...

reagovat 31.10.2006 18:50 - Gabča

To se mi taky stává. Jde o to moc při tom vymačkávání netlačit. Počkej až bude aspoň trochu zralý, pak ho prstama obalenýma v papírových kapesníčcích jakoby podeber a lehce vymáčkni.Až začne vytékat čirá tekutina už dál nemačkej, vydezinfikuj místo pleťovou vodou s alokoholem. Cca za 2 dny opakuj až do té doby dokud nezmizí, chce to trpělivost. Dobrý je také tea tree olej.

reagovat 30.1.2009 19:01 - Marta

Dobrý den, já mě se udělal zas nějaký divný pupínek pod okem, kde je kůže velmi jemná, vymáčknou to vůbec nejde, hrozně to bolí, ale je takový bílý a vypadá to dost blbě, zajímalo by mě jestli je to tedy beďar nebo jestli to není nějaká bradavice nebo něco, děkuji moc za odpověď

reagovat 30.1.2009 21:38 - Verča

Dobrý den,nejlepší je navštívit kožaře.Pupínky,které nemají vývod tzn.nejsou žluté a jsou většinou velké a červené jsou zanícené a vůbec se nesmějí vymačkávat-mohli byste si zanést infekci na celý obličej.Např.Eryfluid nebo Isotrexin,ale oboje je na předpis.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *