Dieta dr.Staňka

První příspěvky v diskuzi

reagovat 4.3.2008 21:56 - ANNAK

Ahojky máte někdo zkušenosti s výrobky dr.Staňka nebo ordinací jeho manželky'

reagovat 15.7.2008 08:39 - Monika

Jj, mam. Zhubla jsem pomoci doktorky 20kg, ale stejne je pak potreba se hlidat. Sama bych to asi nikdy nedokazala.. Jen to jidlo uz NIKDY.... :o)

reagovat 1.1.2009 13:39 - Péťa

Jo? Je to tak hrozný?'

reagovat 28.3.2010 19:51 - Martin Staněk

Jj, mam. Zhubla jsem pomoci...

Žádné zhubnutí není trvalé a je třeba abychom si váhu pravidelně 1x týdně kontrolovali. Není také možné se vrátit k původním stravovacím návykům. Nutričně definované diety neslouží pouze k hubnutí, ale pomáhají nám vytvářet nový, vhodnější jídelníček. V praxi postupujeme tak, že výrobky redukční diety postupně zaměňujeme za běžné pokrmy a na základě výsledků týdenního vážení jídelníček případně korigujeme. Energetický příjem zvedáme po zhubnutí velmi pomalu. Zpravidla o 250-300kcal v rámci jednoho týdne. To znamená, že všechny dny v týdnu mají o cca 250-300kcal vyšší energetickou hodnotu než dny v týdnu předchozím. Úplná náhrada celodenní stravy na počátku dietního režimu vede k rychlejší ztrátě kilogramů a motivuje pokračovat. Vyvarujme se také dietních chyb, které každý člověk s nadváhou či obezitou vědomě či nevědomě dělá. Tělesné aktivity je třeba přizpůsobit výživové hodnotě jídelníčku a samozřejmě i zdravotnímu stavu. Samy o sobě většinou nestačí kompenzovaat dietní chyby, kterých se lidé dopouštějí a změna jídelníčku je většinou nutná.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 4.3.2008 21:56 - ANNAK

Ahojky máte někdo zkušenosti s výrobky dr.Staňka nebo ordinací jeho manželky'

reagovat 15.7.2008 08:39 - Monika

Jj, mam. Zhubla jsem pomoci doktorky 20kg, ale stejne je pak potreba se hlidat. Sama bych to asi nikdy nedokazala.. Jen to jidlo uz NIKDY.... :o)

reagovat 1.1.2009 13:39 - Péťa

Jo? Je to tak hrozný?'

reagovat 28.3.2010 19:51 - Martin Staněk

Jj, mam. Zhubla jsem pomoci...

Žádné zhubnutí není trvalé a je třeba abychom si váhu pravidelně 1x týdně kontrolovali. Není také možné se vrátit k původním stravovacím návykům. Nutričně definované diety neslouží pouze k hubnutí, ale pomáhají nám vytvářet nový, vhodnější jídelníček. V praxi postupujeme tak, že výrobky redukční diety postupně zaměňujeme za běžné pokrmy a na základě výsledků týdenního vážení jídelníček případně korigujeme. Energetický příjem zvedáme po zhubnutí velmi pomalu. Zpravidla o 250-300kcal v rámci jednoho týdne. To znamená, že všechny dny v týdnu mají o cca 250-300kcal vyšší energetickou hodnotu než dny v týdnu předchozím. Úplná náhrada celodenní stravy na počátku dietního režimu vede k rychlejší ztrátě kilogramů a motivuje pokračovat. Vyvarujme se také dietních chyb, které každý člověk s nadváhou či obezitou vědomě či nevědomě dělá. Tělesné aktivity je třeba přizpůsobit výživové hodnotě jídelníčku a samozřejmě i zdravotnímu stavu. Samy o sobě většinou nestačí kompenzovaat dietní chyby, kterých se lidé dopouštějí a změna jídelníčku je většinou nutná.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *