Dieta o 500 kaloriich denne

První příspěvky v diskuzi

reagovat 20.5.2007 11:02 - edita

Ahoj holky :)
No tak sem se na sebe uz zase nemohla divat a rekla sem si ze dost!:)
No proste sem si vymyslela svoji vlastni dietu která je opravdu jen pro otrle a jmenuje se - dieta o 400-500 kaloriich denne. Pokud se nekdo citite stejne tluste jako ja, drzte ji se mnou a myslim ze zhubneme. Vyzaduje ale dost velkou vuli a nechut k jidlu, protoze veci ktery si muzete dovolit snist je fakt minimum. Napriklad zadny pecivo(ani celozrny!), zadny sladkosti, maso a samozrejme zadny pizzy a jiny testa a omacky a podobne. kalorii se vlastne muze snist kolem 400-500, podle toho,jak se to rozdeli nebo jak ma kdo kdy "hlad".
Tuhle dietu uz drzim ctvrtý den a neciní mi žádný potíže. Už jsem zhubla 1 kilo.

Dulezity je si vsechno dukladne zapisovat!! - váhu, kalorie, hodinu jidla, na konci dne kalorie secist, aby byl poradek.

Takže muj jidelnicek je nasledujici : (treba vcera)

snídane - 11hod - Dia jogurt, 100gr.(kdyz ma vic, proste si odendejte jen tech 100gr-kalorie se pak scitaji lip), 72kalorii

svacina - nic

obed - 14hod - soja (samotna) -pokud nevite co je soja, tak se to prodava bud jako kousky nebo maly "steaky" ktery se ponori do vrouci vody s nejakym masoxem nebo jinym korenim a asi 20min se to vari, je to v podtate jen takova zvlastni hmota co maso moc nepripomina, ale vyhodu ma to, ze je nizkokaloricka;) a pozrit se da.. jeden steak ma 70kalorii

svacina - 16hod - musli tycinka (podle vyberu) ale podle me nejlepsi je Fly ( tresen) ta ma jen asi 80kalorii a je vyborna ;)

vecere - 18hod - pulka syru mozzarela, par rajcat nebo 1 az 2 kukuricny chlebicky.(asi 200 kalorii)

po 18.hodine se uz neji takze si to posledni jidlo muzete v ramci moznosti a nasetrenych kalorii z celeho dne trochu zvetsit:)

takze sem se za cely den dostala na neco malo nez 400kalorii - asi 428.

Fakt to jde, neni to takova tragedie pro lidi jako ja co drzi cely zivot diety, jsem si jista ze to vydrzim, protoze hlad vubec nemam ani chute. Jde jen o to si umet neco odeprit a kontrolovat se. Taky je dulezity hodne pit, treba az 6litru dene a jenom vody nebo dietni mineralky. Radim zdaleka se vyhybat dzusum - nektarum, protoze 100ml takovyho drusiku vam muze pridat az 50 kalorii! proste jen mineralky:)
Preju hodne stesti kazdemu kdo treba hubne taky :) papa

reagovat 21.5.2007 16:48 - kk

Chtelo by to take po ranu psylium(vlaknina) a nejake vitaminy. Bilkovin bude diky soje, ktera se da nahradit syrem cottage asi dost. Ale pokud nebudes sportovat, tak se ti zpomali metabolismus a bude tu krasny jojo efekt. GL, je to tvoje telo a tvoje zdravi

reagovat 21.5.2007 17:14 - edito

Dieta pod 1000kcal jedině s dozorem lékaře a doporučuje se pouze v odůvodněných případech.

Svou nerozvážností si jen zpomalíš metabolismus a jakmile něco málo sníš, dostaví se jo-jo efekt. Takže zapoj mozek.

reagovat 21.5.2007 17:36 - Lucie

Jsem zvědavá, co se stane, až začneš normálně jíst. Vsadím boty, že všechno rychlostí blesku nabereš zpátky s úroky. Tvoje tělo ti poděkuje a nebude to dlouho trvat.

reagovat 21.5.2007 17:38 - Michal

Edito, opravdu jsi tak hloupá?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 5.10.2008 18:54 - Reklama

Reklama---Reklama---Reklama...vypadněte už!!

reagovat 6.8.2012 10:50 - Dana

tak tato dieta je holý nesmysl, buď ji budeš držet doživotně a stane se z tebe anorektička, nebo své tělo budeš tak dlouho trápit pocitem hladu, že pak uloží rezervy ze sebemenšího více kalorického jídla, navíc jíst snídani až v 11 je hloupost, nemáš nastartovaný metabolismus a tím hladověním si ho ještě zpomalíš, zhorší se ti pleť, bude ti páchnout z úst, vypadávat vlasy a kazit se zuby, takže dlouhodobě se takhle žít nedá. nezačneš - li sportovat, nabereš 2x tolik než zhubneš,tvá dieta je nesmysl

reagovat 28.2.2017 22:26 - Milan

Mela bys kcal postupne snižovat. Třeba 1800, 1500,1200,800,500 kcal. ,a na 500ti to udržovat týden a potom jít postupne zpět třeba na 1500 a zase pomalu na 500 tam zase chvilku zůstat a jít pomalu na 1800 kcal. Ale jist dopoledne i ovoce misto tyčinky a odpoledne zeleninu, oběd maso a večeře třeba ryba.

reagovat 28.2.2017 22:55 - Lara

Mela bys kcal postupne...

Tak jednoduché to není. Vždy záleží na poměru výdej a příjem a skladbě potravy. prostě počítat si kalorie,nejíst večer, nejíst snacky, sladké a tučné cokoli. Pít obyčejnou vodu ani moc ani málo A pokud se málo pohybuješ o to méně jíst. Nejíst nanoc. A vůbec nejíst prázdné kalorie

A pokud sportuješ nebo máš běhavé zaměstnání, tak je to zase o možnosti sníst více kalorií.

Cajthamlová vám neřekne nic nového. I ona se musí hlídat, když se chce dostat do formy. Poklepe ti na hlavu a řekne "Je to v hlavě"

reagovat 29.11.2017 14:15 - Mai B.

Radím ti tímto způsobem nehubnout. Mám s tím svoje zkušenosti. Při střevních problémech jsem asi týden jedla tak 300 kcal denně a hrozně jsem zhubla. Když jsem se ale uzdravila, aniž bych se začala přejídat, tělo už prostě odmítlo hubnout dál a velice rychle jsem nabrala ještě víc než jsem měla předtím.
Holky, dieta je BLBOST, pokud nejste vysloveně obézní. Přestaňte s tím, protože to má vážné zdravotní následky. Bohužel myslím, že tohle pochopí jen ti, co si nějakou tou anorexií apod. prošly.
Prosím, nehubněte, pokud s tím nejste schopny po pár shozených kilech přestat,ubližujete si neskutečně a také vašemu okolí, které o vás má strach.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *