deprese zpusobene HA...?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 22.2.2007 19:41 - Khiria

Dotaz hlavne na Doktorku nebo na ty,kdo maji s timto problemem nejake zkusenosti: Uz pres dva roky beru HA Logest a dosud jsem nezaznamenala zadne problemy. (Jen mam velke bolesti pri menstruaci,ale za to pry HA nemohou,rikal muj doktor). Posledni dobou se u me ale velice casto objevuji stavy depresi,litostivosti apod.,navic mam mnohem mensi chut na sex nez driv,vlastne chut mam jen malokdy...Muze to byt zpusobeno nebo podporeniö HA - i po dvou letech uzivani?

reagovat 22.2.2007 23:48 -

Ahoj Khirio,

užívala jsem HA Pramino asi 4 roky, potom jsem začala mít problémy (špinění uprostřed cyklu), tak mi lékařka změnila HA na Mirelle, nejenže jsem neměla žádné libido, ale dostavily se deprese, lítostivost apod. Změnila jsem tedy HA na Jeanine, ale problémy neustupovaly. Tak jsem po konzultaci s lékařkou (ta říkala, že HA takovéto stavy někdy způsobovat může) braní HA ukončila. Můžu říct, že deprese ustoupily a chut na sex nemůžu ani srovnávat. Je zajímavé, že mi braní celé 4 roky předtím nedělalo žádný problém.

Lékaři rádi vyvrací pochybnosti o HA, ted myslím tvoje bolesti při menstruaci, jež dle mého názoru mohou být také způsobeny HA, pokud si je dříve nemívala. Nutno podotknout, že já jsem měla vždy při menstruaci když jsem ještě brala prášky migrénu a to pravidelně..tedka co je už půl roku neberu, migréna nikde.. Něco na tom asi bude..

Konzultuj s lékařem změnu prášků a když se to nezlepší, nezbyde, než se spolehnout na jiný druh antikoncepce.

reagovat 23.2.2007 07:33 - Khiria

Rozhodne je zkusim zmenit,az tyhle doberu,ale abych je nebrala vubec?:o/ Pritel sma prisel s tim,ze kdybych z toho mela mit problemy,tak je mam prestat uzivat,ze to nejak zvladnem s prezervativy,ale to se mi vubec nelibi:o( prezervativy jsou priserne,navic rusi milovani,bez nich je to o 100% lepsi. A nejake ty spontanni rychlovky kdekoli-tim take konci:o/ a kdysi nam uz jeden praskl a ja bezela pro Postinor, z cehoz mi potom taky bylo neskutecne spatne...Tahle varianta me tudiz desi...

reagovat 23.2.2007 20:17 - Renata

S Logestem mám stejné zkušenosti, dokonce se u mě díky tomu rozvíjela velmi rychle deprese. Ted beru Yasminelle a je vse zatím dobré.Takže urcite ji zmen

reagovat 1.3.2007 10:27 -

Já jsem asi dost extrémní případ, protože u mě se účinky začaly projevovat od druhé pilulky. Brala jsem Novynette. A to, co přišlo...bylo jak ze špatného snu. šílené psychické stavy, kdy jsem dokázala hodiny ležet, koukat do zdi, nemluvit, přestal mě doslova bavit život, z ničeho jsem nedokázala mít radost, absolutní odpor k jakémukoli dotyku (o sexu nemohla být vůbec řeč), k tomu šílené nevolnosti, migrény. Doktor mě ujišťoval, že s tím nemá HAK nic společného. Kamarádky radily vydržet, že se to srovná. Po dvou měsících hrozilo, že se dobrovolně rozejdu s tím nejlepších chlapem a půjdu skočit z okna:-) Vysadila jsem před třemi dny a už je zas všechno jako dřív - pohoda. Takové rychlé reakce jsem od nikoho jiného teda ještě neslyšela:-)) Z HAK jsem nadobro vyléčená.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 1.3.2007 19:06 -

Jsem druhy extremni pripad, stalo se mi neco hodne podobneho, hodne casu jsem probrecela, zoufalstvi, strach, deprese------------HAK uz asi nikdy nezkusim, je to obrovsky zasah do tela... Po vysazeni se situalce do dvou tydnu zlepsila. Brala jsem mercilon.

reagovat 17.10.2010 15:09 - Peťulí

Já jsem asi dost extrémní...

Já brala Minervu 5 let. Vše naprosto OK, naopak jsem měla psychiku v pořádku. Prožila jsem si jedno ošklivé období - smrt v rodině, navíc mi onemocněly záda a já do toho maturovala - umíte si představit - prostě stres a vyskytla se u mě párkrát hrozná úzkost ale ta měla důvod. Nicméně poté jsem měla krásné a šťastné období, dařilo se mi ale já musela z důvodů náhlého špinění vysadit mojí Minervu, doktor řekl na 3 měsíce a že mi pak dá jinou. Nedovedete si představit co to vysazení po 5ti letech dokázalo s psychikou - prostě deprese a úzkost která je nesnesitelná! pak jsem nasadila HA Artizia - 3 měsíce nic ale pak najednou opět depka. Tak jsem opět na měsíc vysadila a doktor ať ještě zkusím Evra náplasti.. Zatím nic moc -beru ted třetí náplast třetí týden - depky sem-tam - já vím, že je to těmi hormony proto se ukldiňuji ale občas to nejde a reaguje to na jídlo a fyzickou aktivitu, když si pak sednu a jsem v klidu najednou to na mě padá. Zkusím si zvyknout a když né vyhodím to z okna a už žádnou HA nechci vidět, protože hormony umí hodně zle ovlivnit psychyku u jinak normálních holek... :( což je smutný protože mi to ruší můj běžný život.

reagovat 18.3.2012 23:32 - karolína

S Logestem mám stejné...

Ahoj, beru logest už 9 let, funguju sice jako hodinky, ale příde mi dost podezřelých 30 kilo co jsem za tu dobu nabrala, aniž bych návyky nějak extra změnila, půlka z toho je zadržená voda. Chci zkusit přejít na jinou, nejradši bych přestala úplně, bohužel potřebuji mít upravený cyklus antikoncepcí. Chtěla jsem zkusit Yasminelle a bojím se,k dyž je jen gestagenní, zda to mému tělu nebude vadit, když tak dlouho beru Logest. Ale většina reakcí na Yasminelle se mi zdá kladná, tak si říkám, že třeba by to šlo..

reagovat 5.8.2012 12:54 - Eve

Ahoj, měl někdo depky po Mercilonu. Po užívání prvního plata během 5 ti dní hrůza a děs stavy. Nikdy jsem na to netrpěla.

reagovat 28.12.2014 20:01 - Doporučuji knihy Johna Virapena - pravda o lécích


Přiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnosti

John Virapen - Nežádoucí účinek: SMRT "Podplatil jsem jednoho švédského profesora, abych urychlil registraci léku Prozac ve Švédsku," říká John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu Eli Lilly & Company Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Za 35 let svého mezinárodního působení odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen šel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou malých tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět.
http://gnosis9.net/obchod/?john-virapen,257

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *