Denní dávky vitamínů ...

První příspěvky v diskuzi

reagovat 11.12.2000 23:09 - Lola

Časopisy nás doslova zaplavují informacemi a články jak se správně stravovat, ale na mě je toho nějak moc. Všechno se mi to mísí dohromady a kdybych to měla denně všechno sníst, asi bych praskla. Určitá jídla nejím, nechutnají mi, ale přece jenom bych se chtěla správně stravovat. Je mi 21 let a chtěla bych začít se správnou stravou atím předejít nemocem. Ale potřebuju nějaké správné "vodítko" od odborníka. Co mi poradíte? Zajímá mě, jak by měl vypadat jídelníček zdravého člověka, jestli si semtam můžu dát nezdravé jídlo, co mám úplně vynechat ... zajímá mě, co si mám hlídat. Na co si dát pozor a co nevynechat ani jeden den. Jak zajistit dobré ukládání vápníku v těle? Stačil by mi odkaz na nějakou dobrou a přehlednou literaturu. Je dobrá dělená strava? Problém je ten, že jsem hrozně mlsná, neumím se vzdát mlsot, čokolád a hamburgerů, vadí to moc? Děkuju za odpověď

reagovat 12.12.2000 08:24 - Natálie

Pokud chceš typ na literaturu, tak ti doporučuju knihy pana Janči. Čtu právě knihu Alternativní medicína, kde jsou pro laika velice dobře popisovány vazby v těle a za jakých podmínek který vitamín bude tělem využit a podobně. Napsal také specielně knihu o tom, co lidskému tělu chybí, ale nevím, jak se přesně jmenuje. Teď zrovna jsou asi docela dobře k sehnání.

reagovat 16.12.2000 18:12 - Doktorka

Správná životospráva by měla obsahovat všechny základní živiny - bílkoviny ( bílé maso, luštěniny, ořechy, vejce, jogurty), sacharidy (celozrnné obiloviny, ovoce, zeleninu) a kvalitní tuky ( zastudena lisované rostlinné oleje, ořechy, semínka, tučné ryby jako je například losos), minerály , vitamíny a enzymy ( syrová strava - zelenina, ovoce, semínka, ořechy, naklíčené obiloviny a luštěniny). Jednoduché cukry v podobě pizzy, bílého pečiva, sladkostí , sušeněk, by se měli jíst opravdu vyjímečně. Kdykoliv člověk sní něco nezdravého, měl by to příštím zdravým jídlem vyrovnat.
Pro ukládání vápníku v těle je důležité omezit kyselinotvorné potraviny ( maso, cukr, bílé pečivo, alkohol, coca-cola, kupované džusy...) a přijímat potraviny s obsahem vápníku (jogurty, ořechy, semínka, zelenina).
Dělená strava je tělu prospěšná, i když nemusí být dodržována s fanatismem.
Podrobnější články o vitamínech a zdravém stravování naleznete na www.doktorka.cz v rubrikách: " zdravá výživa, hubnutí, zdraví", kde jsou i odkazy na použitou literaturu.

reagovat 26.4.2001 17:34 - Mgr. Literáková

Souhlasím s Lolou v tom, že pokud by měl člověk narvat potravinovými doplňky všechno potřebné, asi by puknul... Bohužel dnes již téměř nejsou ani suroviny pro výrobu potravin, které by do těla dodaly všechno potřebné. Odpovědí na tento problém je čím dál tím oblíbenější filozofie zelených potravin - pojídání jednobuněčných zelených řas, které všechno dobré a důležité pro člověka obsahují, navíc v dobře vstřebatelné (organické( formě, a v příznivých poměrech. JInak k doporučeným dávkám vitamínů viz www. nutrivit.cz. Já osobně mám k dispozici zdroj řasy chlorella, kterou i naše paní Doktorka zmiňuje spolu se spirulinou jako ideální zdroj vitamínů na každý den, takže pokud Lola nebo kdokoliv jiný bude chtít, ať se ozve mailem.

reagovat 1.8.2001 11:22 - Slávka

Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 18.9.2007 20:26 - pro lolu

Zelenina, ovoce, celozrnné obiloviny ve všech úpravách, sezónní zelenina, luštěniny, semena, potraviny z mořských řas, většina sýrů, polévky, tykev, fenykl, sójová omáčka, jedlé kaštany, sušené natě, bylinky, cibule, česnek, majoránka, sušené ovoce, vlašské ořechy, pohanka, místní ovoce, sója, houby, ořechy, kyselé mléko, tvaroh, kefír, měkké sýry, zelené a bílé čaje,, bílé víno, bílý jogurt, ovesná kaše ze sójového nebo rýžového mléka se skořicí nebo domácí müsli z ovesných vloček, libové maso, jekékoliv ryby kromě uzených, avokádo, sýr cottage, máslo, za studena lisované oleje, rýžové, ovesné a celozrnné chlebíčky, neslazené sójové nebo rýžové mléko, bylinky, bylinkové nebo ovocné čaje - ale pozor, ne ty, co obsahují kyselinu citronovou, slad, umělá barviva nebo ochucovadla, ananas, artičoky, bambusové výhonky, banány, brokolice, broskve (čerstvé), bylinkový čaj, cibule, cuketa, třešně, borůvky, dietní margarín, fenikl, hovězí plátky, hrášek (zelený), hrušky, husí prsa, chléb (celozrnný

reagovat 7.10.2007 00:26 - Honza - aloe"aloe-gel.cz

DDD minerálů a vitaminů a o vyvážené stravě najdete na www.aloe-gel.cz

reagovat 17.11.2008 15:34 -

VÁM VŠEM S POPISOVANÝMI PROBLÉMY MŮŽEME POMOCI UDĚLAT PODSTATNÝ KROK (NEBO KROKY) PRO VAŠE LEPŠÍ ZDRAVÍ



Naší snahou a posláním je pomáhat lidem k lepšímu zdraví. Všem, kdo o to projeví zájem. Pomocí preparátů přírodního původu. Do stejného projektu jako my, jsou v Česku a na Slovensku zapojeny desítky lékařů, celosvětově jsou to tisíce lékařů všech specializací ve všech zemích světa. Těch lékařů, kteří pochopili, že chemicky vyrobené léky prospívají hlavně výrobcům léků, farmaceutické lobby. Pacientům už tolik neprospívají, protože každý lék při léčení daného zdravotního problému způsobuje současně zpravidla hned několik dalších závažných zdravotních problémů. Nejsou to jen ty problémy z příbalových letáků, jako že se může objevit vyrážka ap. Jsou to poškození organismu mnohem závažnější, protože se neprojeví hned, jsou skryté a kumulují se. Projeví se dřív nebo později docela nepříjemnými potížemi s vašimi játry, ledvinami, trávicím traktem, kůží, cévami a srdcem, klouby, slinivkou, imunitou, štítnou žlázou, rozhozením celého řídícího hormonálního systému, ale např. i kandidózami ap. Žádný lék není neškodný. Vedlejší škodlivé účinky mají všechny léky. A navíc - samotné léky, bez současného užívání a pomoci přírodních preparátů, daný zdravotní problém nevyřeší, nedokážou to. Jinak by všechna diskuzní fóra na tomto i jiných webech nebyla plná svědectví lidí o tom, jak jim klasická lékařská péče a klasické léky nedokážou pomoci a proto hledají ještě jinou pomoc nebo alternativu.

Na druhé straně je na nejednom diskuzním fóru osočován někdo, kdo vám chce pomoci. Osočovatelé tyto lidi označují za

reagovat 13.12.2010 17:44 - Radim V...

Souhlasím s Lolou v tom, že...

Reaguji na Vaši nabídku na zdroj na zelenoou řasu a prosím o sdělení kontaktu. děkuji
Vodička

reagovat 13.12.2010 18:38 - adam

70 miligramů, jeden průměrný pomeranč, ale je lepší použít zdroj z oblasti, kde žijete.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *