CO DĚLÁTE S LIDMI, KTEŘÍ NUTÍ ZBOŽÍ

První příspěvky v diskuzi

reagovat 1.3.2009 19:59 - zboží

PROTIVNÍ DIELEŘI --CO DĚLÁTE,KDYŽ VÁM NUTÍ ZBOŽÍ .

reagovat 2.3.2009 10:40 - sam

Jednoduše řeknu-nemám zájem a když pokračují opakuji to důrazněji ,a hotovo.

reagovat 2.3.2009 10:47 -

Co by..řeknu:já to nepotřebuji.Nashle.

reagovat 2.3.2009 13:37 - Lenysek

Když je to telefonicky, tak dotyčnýho hned na začátku přeruším a slušně ale důrazně řeknu, že pokud něco prodává, tak že nic nechci..., většinou je to rychlovka. Ale drzá být nechci, sama jsem musela nabízet po telefonu v práci, ikdyž stávajícím zákazníkům, což je mnohem jednodušší, ale uvědomuju si, jak dokáže nepříjemný hovor pokazit náladu. Zbytečně. Pokud zvoní u dveří, tak buď vůbec neotevřu a nebo to vyřídím stejně rychle ;-). Kdysi se mi stalo, že dealer čehosi mi začal mezi dveřma něco vykládat a když jsem projevila nezájem, tak řekl něco jako pardon, já se nepředstavil..., řekl svoje jméno a podával mi ruku. Já byla naštvaná, že mě dál obtěžuje, tak jsem mu řekla, že se s ním seznamovat nechci, ruku jsem mu nepodala.., tak se urazil a řekl mi, že mě by ani nic neprodal :-)). Sice si to tak trochu zasloužil, když neví, kdy přestat, ale přesto nerada někomu kazím náladu, mě to bylo taky nepříjemný, takže příště bych aspoň změnila tón řeči a slušně se rozloučila. Člověk navíc nikdy neví, jestli dotyčný schválně pak neprokopne poštovní schránku nebo tak něco... Na ulici se jich vyhýbám nebo jim taky rovnou říkám, že nic nechci. Když budu mít o něco zájem, vyhledám si to sama, nemám čas si každýho dealera vyslechnout, než se dostane k tomu, co vlastně nabízí. Můžou si za to sami, furt jen oblbujou a k věci se dostanou až kdoví kdy, nakonec člověk zjistí, že to jen oběma vzalo čas a námahu.

reagovat 2.3.2009 14:17 - Beruš

Já jim ani neotevřu a přes dveře důrazně řeknu-nemám zájem.V obchodech, nebo na ulici řeknu jen nahlas a s úsměvem-ne.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 15.7.2011 23:58 - spotřebitelka

já bych klidně nějakou nabídku doma u dveří klidně uvítala. Třeba kvalitní české produkty. Párkrát se mi stalo, že zazvonila paní s právě natrhanými malinami ze své zahrádky a to tedy nikdy neodmítnu. Jsou fakt čerstvé a moc dobré. Její způsob nabídky se mi líbí a to mě nemusí ani přemlouvat.

reagovat 16.7.2011 00:12 - spotřebitelka

pokud něco nechci, prostě nekoupím a nepodepíšu. Odmítnout se dá i slušně. Většina dealerů má velmi slušné chování a nevidím důvod, proč bych se já k nim měla chovat jinak než slušně. Nikdo z nich mě nikdy pod krkem nedržel, abych něco koupila. Mě daleko víc obtěžují všudypřítomné a často lživé reklamy a spoustu jiných věcí. Ale to už odbočuji od tématu.

reagovat 16.7.2011 04:02 - Haho

Já je suším na půdě...

reagovat 16.7.2011 09:07 - R.

pokud něco nechci, prostě...

Ta slusnost je jen hrana,kolikrat sem jim rekla ze to nechci a nerespektovali to a byli pekne otravny a huceli do me dal a rikali jak muzu takovou vyhodu nechtit ze sem sama proti sobe a takovy.Maji nauceny psychologicky tahy a prave ze je nejde tak snadno odbit.

reagovat 18.7.2011 14:31 - spotřebitelka

Ta slusnost je jen...

Asi zatím nemám podobné zkušenosti a setkala jsem se jen se slušnými dealery. Nikdy jsem u dveří žádnou smlouvu nepodepsala a nekoupila jsem nic, co jsem nechtěla. Tím nechci říct, že jsem podobných nabídek nedostala spoustu. Ale opravdu jsem se nikdy nemusela snížit k arogantnímu jednání. Stačilo s úsměvem na tváři říct, že děkuji za nabídku, ale nevyužiji ji, protože toto zboží nebo službu nepotřebuji a nechci. Ještě se mi nestalo, že po této větě nenásledovala odpověď "přesto děkuji, že jste mi věnovala 2 minuty ze svého času a nashledanou". Celý dialog ve dveřích mě stojí maximálně 2 minuty. Pokud mě nabídka nezaujme. V opačném případě si nabídku se zájmem vyslechnu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *