Reklama

mužský akt

Karel (St, 7. 7. 2021 - 03:07)

Ahoj, jsem 44 leti muž a pokuť některá žena ráda fotí mužské akty rád se před váma sléknu. Vejška 180, váha 85 z Prahy tel:728690204. Určitě se domluvíme

Karel (Po, 9. 11. 2020 - 04:11)

Jsem z Prahy a pokut nektera zena ci divka foti a hleda muze na akty,rad se sleknu.Ozvi se a urcite se domluvime.Tel:728609204 E.mail [email protected]

Návštěvník (Po, 9. 11. 2020 - 16:11)

Držím ti palce, já nenašel na Písecku ani jednu fotografku, která by do toho šla, až se mi ozval jeden fotograf a kývl mi na to

Standa (So, 7. 11. 2020 - 11:11)

Konečně jsem našel fotografa, který mě nafotí, byl to nadlidský úkol, ale našel jsem

Standa (So, 7. 11. 2020 - 08:11)

Ahoj, mám domluveno focení, nechám si nafotit celé tělo. Je mi jedno jestli to někdo odsuzuje, že se mi muži necháváme také fotit také akty

Tábor (Pá, 21. 12. 2018 - 08:12)

Byl jsem před lety požádán dobrou kamarádkou o účast na focení hromadné fotografie s tím, že na fotce budu nahý. Sešlo se nás asi pětadvacet, stáli jsme ve dvou řadách střídavě muž - žena - muž - žena s tím, že každý měl úplně jiný druh oděvu než jeho sousedé. V první řadě stáli vedle sebe muž v kožichu s beranicí, žena úplně nahá, muž v oranžovém pracovním oděvu s reflexními prvky, žena v dresu tenistky, muž ve džínsách a tričku, žena v dlouhých společenských šatech, muž v dresu fotbalisty, žena v montérkách s koštětem, muž úplně nahý (tedy já), žena v zimní bundě se šálou a čepicí... Druhá řada byla obdobná, jen tam nebyl nikdo nahý, ale v plavkách. Zprvu jsem měl silně rozpačité pocity, skoro jsem se styděl být nahý mezi oblečenými lidmi (kdybych tam byl nahý sám a nikdo další tam nebyl, nebo ostatní by také neměli nic na sobě, to by mi nevadilo), ale pak najednou ze mne všechno nějak spadlo a bylo mi to vcelku jedno. O přestávce, kdy se čekalo na sluníčko, které se schovalo za mrak, jsem se už pohyboval mezi ostatními jako by se nechumelilo.