Co to se mnou je?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 18.9.2011 19:12 - Nesska

Možná se tady něco podobného už řešilo,problém ale je,že v diskusích vždycky najdu jen něco málo z toho,co trápí mě. Ráda bych tady popsala všechny své problémy a požádala kohokoliv z vás o pomoc. Začalo to v červnu. Měla jsem po státnicích a už předtím pracovala na Power Platu. Tři dny po státnicích jsem zkolabovala. Slabost v hlavě, v rukách a už jsem byla na zemi. Ztráta vědomí nebyla,komunikovala jsem normálně, jen strašný strach, co se vlastně děje. Než přijela sanitka,posadila jsem se a dostala šílenou třesavku se zimnicí. V nemocnici mi brali krev, přišla neuroložka a údajně všechno v pohodě. Prý šlo o totální vyčerpání organismu plus nedostatek hořčíku. Pár dní dobrý a pak zase kolaps, rentgen krční páteře a zjištěná blokace. Ta je prý už po reflexních masážích napravená. Krev dobrý, štítná žláza dobrý, testy chlamydie, borelie apod.nic,oční dobrý, neurologie dobrý,EEG dobrý,kardiologie dobrý, všechno dobrý. Každý z lékařů to svádí na psychiku, jenže může psychika způsobit všechny tyto projevy, které mám nyní? Už sice nekolabuji,ale každý den mám pocit že omdlím, slabost, únava, tlaky v hlavě až na rozskočení(někdy od krku), horkost hlavy, šílené bušení srdce (už jen občas),sem tam zvýšená teplota a hučení v uších, vidím a vnímám lidi a okolí jako ve snu - možná derealizace? Pořád čekám, kdy sebou "fláknu" a nic. Začínám mít pocit, že se zblázním, nedokážu si představit budoucnost, všechno mě rozbrečí, zimnice, úzkosti, pocit "na umření", bledost v obličeji, na kterou mě všichni upozorňují. Je mi třiadvacet let a nerada bych se smiřovala s tímto stavem navždy... Říkám si, jestli mi vibrace Power Platu nemohly poškodit mozek, cvičila jsem totiž místo doporučené půlhodinky často i hodinu a více. Strava děsná, nepestrá a nepravidelná. Fakt už nevím...

reagovat 19.9.2011 09:03 - Renata

Ver tomu ze tohle vsechno opravdu nervy dokazou. A stalo se mi to taky. Navstiv psychologa ten posoudi jestli bude stacit on nebo jestli budes potrebovat psychiatra. Mozna postaci jen prasky na uklidneni.

reagovat 19.9.2011 09:17 - Majka

Možná se tady něco...

Ahojky, být tebou, tak určitě zajdu za nejbližším psychiatrem nebo psychologem. Nervy tohle dokážou. Já zvracela, omdlívala, měla zimnice, ale věděla jsem, že je to psychikou a teď jsem uplně OK :-)

reagovat 19.9.2011 09:52 - Renata

Trvalo mi to priblizne rok takove stavy... A potom mi i pomohlo to,ze jsem vedela ze je to 'JEN' psychika. A nic se mi nemuze stat. Uklidnovalo me to. A brala jsem lexaurin. Vis ty se bojis techto stavu,bojis se ze nevis co ti je.a to tve psychice hodne nahrava ze je ti hur a hur.

reagovat 19.9.2011 11:00 - sabja20

zřejmě je to panická porucha mám ji taky,měla jsem naprosto stejné příznaky,udělala jsem kolečko vyšetření a nakonec mi předepsali zoloft,velice mi pomohl,problémy vymizely,nevýhodou je ovšem ospalost a to že se musí brát dlouhodobě

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 1.1.2015 21:08 - rrr

Možná se tady něco...

Ahoj prosim co ti zjistili lékaři? Mám úplně stejny problém a nevím či dal:( nemáš na sebe mail?diky

reagovat 18.3.2017 10:24 - Jana

Možná se tady něco...

Ahoj, díky za Tvůj příspěvek, prožívám zrovna úplně to samé, co ty.Všechny příznaky do puntíku mám stejné. Jak Ti to nakonec dopadlo? Mě asi nejvíc děsí ta možná derealizace. Díky za odpověd

reagovat 18.3.2017 11:41 - Dancer

Ahoj.A cim si tyto sve stavy vysvetlujes?V dusledku ceho toto zacalo?
Nebyl tam prvotne nejaky stres,coby spoustec?Pokud se totiz neleci pripadne prodelane trauma,tak tyto popisovane stavy se mohou objevit v dusledku,jako soucast Posttraumaticke stresove poruchy.Pri ktere clovek malo spi,ale naopak nadmerne zatezuje mozek myslenkovymi pochody,coz logicky vysiluje cely psychosomaticky system a vede az ke zhrouceni (bez ztraty vedomi,presne jak pise 'Nesska')..
Pokud nejsem daleko od pravdy,pak doporucuji jednoznacne PTSP aktivne lecit.Tzn.Terapeuticky,+ kazdy vecer Trezalkovy,bo Medunkovy caj,pripadne na nejaky cas uzivat Anxiolytika,tedy leky mirnici stavy uzkosti.POZOR:zminene caje pusobi Antidepresivne,tzn.nekombinovat s zadnymi jinymi psychoaktivnimi leky!!!Jedno nebo druhe,nikdy ne oboji...
Preji,pokud mozno,hezky den..
:-J.

reagovat 25.3.2017 21:09 - Dominik

Ahoj,

Mam stavy vycerpanosti cca 2 roky a kdyz se nehlidam, vraci se to.

Kdyby si o tom chtel nekdo popovidat, napiste na info@bydletespokojene.cz

reagovat 9.9.2017 16:14 - Petra

Možná se tady něco...

Panicka porucha , měla jsem ji dlouho a úplně stejně . Nepomůže ti nic , musíš si to srovnat v hlavě , ten stav bude čím-dal častější dokud ho sama nezastavil . Nic se ti nestane, jak to přijde neboj se a řekni si ze to za chvíli přejde ze je to jen v hlavě a věř , ze to tak je protože opravdu je to tak . Jak to začne nepanikat, vem si mobil a začni si číst články , zábav se ... pokud si to takhle nastavis tak to bude min a min ... překonala jsem to i když to na me přijde už jen 1 za rok když mám stres tak to přejdu protože vím ze je to v hlavě a neumru a nic se mi nestane ! Když so tohle ďas do hlavy tak to vymizí samo bez léku , věř mi a držím palce všem kteří to prožívají ať to zvládnou , už jsem měla takové stavy , ze jsem myslela ze to nezvládnu a trvalo 2 roky než jsem to pochopila a zvládla , me totiž nikdo bohužel neporadil:( držte se

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *