Citalex

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.1.2007 22:14 - Lucka

prosím nemáte někdo zkušenost s antidepres. Citalex? děkuji

reagovat 27.1.2007 11:46 - b.

Beru několik let Citalex 1 ráno a dostává mne do dobré pohody bez stresů. Vedlejší účinky žádné nemá. Jsem s ním moc spokojená.

reagovat 27.1.2007 11:53 - Lucka

já mám brát 1 - 1. ale bojím se abych nebyla potom nějak ospalá nebo tak.děkuji

reagovat 27.1.2007 13:09 - Rea

Já jsem ho brala cca 2 měsíce, ale chtělo se mi pořád zývat, tak jem ho musela vysadit...

reagovat 27.1.2007 15:03 - Lucka

no právě jsem pořád uzívaná a ospalá.....

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 4.12.2010 16:48 - Lily:

...

děkuji, ale je to na Citalec, ten má jiné složení, liší se v přídavných látkách

reagovat 7.10.2016 13:08 - jana

Jak Vám bylo,když jste...

Děšvčata, také jsem měla strašné pocity a brakla jsem jeden čas rohypnol a pěkně mě vyrovnal jak myšlení tak spánek. Poto jsem měla moc starostí a vřdy jsem byla tak unavená, že jsem nemusela prášky brát. Chce se to nějak hodně zaměstnat, jak psychicky, tak fizycky a nějak ty prášky ubírat, protože i když vás na chvíli uklidní nastoupí to pak znovu a silněji. já jsem se stěhovala a zadávala jsem si takové úkoly, že ted jsem bez prášků. a je to jiný kvalitnější život. Prtášky nejsou řešení, věřte mi. ahoj jana snad si z toho něco vemete.

reagovat 7.10.2016 16:00 - Pampeliška

Děšvčata, také jsem měla...

Jano,činnost,zamestnat,mít režim...to všechno je moc důležité.a pomáhá to v procesu uzdravování.
Rozhodně je to dobré řešení při chvilkové pokleslé náladě a výkonu.
Ale neřeší to skutečnou nemoc. Depresi,uzkostnou poruchu.

reagovat 13.1.2017 20:23 - Mila

Beru měsíc esoprex. Pokud jsem brala týden půlku, bylo vše ok. Nyní beru celý ráno a cca pi dvou hodinách se začnu dost potit. Myslím že mám trochu rozostřené vidění. Toto pomine tak za dvě hodiny. Jinak mi lék pomáhá. Mám vydržet?

reagovat 14.1.2017 07:29 - Pampeliška

Beru měsíc esoprex. Pokud...

Rozhodně bych ještě vydržela,a řekla to lékaři, až u něj budeš. Bohužel je to častý vedlejší účinek. Ale jeden z těch snesitelnějších. Pokud to tedy jinak pomáhá.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *