bušení srdce

První příspěvky v diskuzi

reagovat 11.3.2003 19:17 - Monika Luksova

Problém na který se chci zeptat nemám přímo já, ale má matka. Té byla před 5 lety zcela odoperována štítná žláza, lékař tehdy hovořil o jakémsi hvězdicovém tělese. Problém je však v tom, že matka čas od času trpí "škubáním srdce" jak ona sama popisuje a mnohdy ji zatěžuje natolik, že si musí na prsa pokládat studené obklady. Zajímalo by mne, zda to souvisí s odoperovanou štítnou žlázou či s léky, které po operaci bere. Stává se totiž, že problémy někdy ustoupí po změněném dávkování léků. EKG je v pořádku. Děkuji za odpověď.'

reagovat 24.3.2003 12:47 - Jana

Já sice nejsem žádný odborník, ale podle sebe můžu říct, že se štítnou žlázou bušení srdce a dušnost můžete spojovat. Mně se to stalo několikrát a opravdu stačí přidat nebo ubrat hormon štítné žlázy (EUTHYROCX). To pozná doktor odběrem krve, ale už stačí pohled do očí a kůže.'

reagovat 15.6.2004 18:47 - Niky

Můj přítel mi tvrdí, že mi skoro pořád bije srdce nejak moc rychle pry se tak raychle srdce vycerpa. Necitim se zle akorat je fakt ze mi nekdy tluce celkem rychle. Uz z toho mam tak trochu stihu (kdyz vam nekdo zacne neco tvrdit...) predstava ze cekem dve hodiny v cekau nas na vsi a pak vplouvam do ordinace s me trochu vis tepe srdce je dost divna. no ale vazne mohlo by to neco byt a co?'

reagovat 2.9.2004 10:28 - PEPAN

Tech duvodu tveho problemu muze byt nespocetne. "Moc rychle" buseni je vec relativni. Zmer si tep. Bezny clovek by mel mit do 75 (zhruba), sportovci mivaji i 40, 30. Ja mam kolem 55. Pak se uvidi. Napada me, ze by se taky mohlo jednat o aritmii (pokud se strida obdobi v normalu a prilis zvysena frekvence)

reagovat 3.9.2004 08:49 - viki