Brintellix - antidepresiva

První příspěvky v diskuzi

reagovat 4.10.2015 17:25 - Freja

Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímto novým antidepresivem?

reagovat 18.10.2015 02:11 - Freja

Nikdo nemá zkušenost?

reagovat 21.12.2015 11:05 - zdena1

ja ho berem 2 hý týžden, nepozorujem žiadne vedlajsie účinky.Predtým mala sertralín , ale po rokoch prestal zaberať.

reagovat 27.12.2015 21:42 - Freja

Zdena1 a cítíš zabírání a zlepšení?

reagovat 26.1.2016 18:32 - Luboš

Ahoj, já ho beru druhým týdnem a zatím tedy spokojenost. Vše mě zase baví, v práci jsem plný energie, deprese a úzkosti jsou pryč. Vedlejší účinky jsou zatím pouze jednodenní migréna, asi druhý den po přechodu z Venlafaxinu. A ještě mě trápí občasné jakoby "výboje", které mi proběhnou z hlavy do celého těla - takové krátké zabrnění... Ale to už jsem pociťoval, když jsem snižoval ten Venlafaxin, jen je to nyní trochu intenzivnější. No uvidím, zatím je to celkem krátká doba na hodnocení. Snad bude ještě lépe... ;-)

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 18.12.2017 19:45 - Luboš2

Ahoj Libuško, mám se fajn,...

Ahoj,taky Vám holky přeju šťastné a veselé vánoce a do nového roku hlavně to zdraví,jak jinak, ale i naději,že to zase zvládneme,někdy hůř,někdy líp a hlavně to přežijeme,utíká ten čas moc rychle a všichni se na sebe aspoň trošku usmějme,peníze budou a mi nebudeme.Tak na zdraví.

reagovat 4.1.2018 22:04 - pavla

Jarko, nech si předepsat...

Mno beru mirtazapin a quentiapin .. mno a přibírám na vaze ,byla jsem hodně hubena,ač jsme jedla hodně nepribirala ani kg.. nyni konečně žeru jak ziravina a mám k tomu i ten efekt zdravé vahy

reagovat 5.1.2018 14:33 - Jarka

Mno beru mirtazapin a...

Důležité je jak se cítíte :-) určitě je lepší hezky baštit než být bez chuti k jídlu.Pak je člověk moc unavený, a chytne každou nemoc.

reagovat 16.1.2018 23:00 - ladusa

Už dva měsíce beru brintellix a mám pocit že mi zabírá částečně,především mi je co ho beru neustále na zvracení což mně brání v dalších činnostech jsem vyčerpaná,máte někdo prosím zkušenost s tímto lékem mám vydržet a čekat že se vše srovná nebo se domuvit s doktorkou o změně,děkuji Ladka

reagovat 18.1.2018 06:48 - Pampeliška

Už dva měsíce beru...

Dva měsíce ti je na zvracení? To je hodně dlouho. To mi v pořádku nepřipadá. Asi bych to tedy zkonzultovala s lékařem.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *