Bolest žaludku v týdenní pauze

První příspěvky v diskuzi

reagovat 21.3.2008 16:55 - Martina

Ahoj, už asi půl roku beru HA Katya,žádné vedlejší účinky během užívání, prostě paráda. Ale pokaždé když mám pauzu, tak druhý den po dostání menstruace mě začíná bolet žaludek. Ta bolest vydrží 2-3 dny. Je možné, že je to způsobené HA????prosím, pokud má někdo podobný problém, napište:)

reagovat 13.6.2008 16:24 -

ano mám stejný problém. Akorát nevím čím to je způsobeno

reagovat 14.8.2008 13:54 - Martina

No já už sem zkusila i změnit prášky...mezitím sem měla "svou" menstruaci, a to mi to nebolelo, tak sem zkusila ty druhý, v první a druhý pauze to bylo dobrý bez bolesti. Jenomže třetí platíčko sem si vzala hned po druhým (nehodilo se mi vynechat), tak mi to opět bolelo, ale nebylo to tak hrozné jako dřív...doktorka mi řekla, že prášky by to být nemělo, tak opravdu nevim, proč mi to bolí jenom když sem brala prášky :(

reagovat 14.3.2009 21:23 - Kristyna

Mám tento problém také a prášky neberu navíc mám plynatost ve střevech :-(

reagovat 14.3.2009 23:28 - EA

Ahoj Kristýnko, tvůj problém je asi v porušené rovnováze střevních bakterií (plísně, hnilobné bakterie). Tím ti vzniká ta plynatost střev. Máš ráda sladké? Napiš mi jestli chceš (eva.jm"seznam.cz) tvé přesné obtíže, ráda ti poradím.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 14.3.2009 23:28 - EA

Ahoj Kristýnko, tvůj problém je asi v porušené rovnováze střevních bakterií (plísně, hnilobné bakterie). Tím ti vzniká ta plynatost střev. Máš ráda sladké? Napiš mi jestli chceš (eva.jm"seznam.cz) tvé přesné obtíže, ráda ti poradím.

reagovat 12.7.2009 15:00 - Iveta

ahoj, tento mesíc jsem začala brát HA, jsem v zbyva mi jeste jeden tyden a platíčko mam dobrane. Doted se u me nevyskytly žádné vedlejší účinky až včera:(hrozne mě bolí žaludek:(myslíte že to muze byt HA??nikdy se mi nic takového nestalo:(děkuju za odpověď.

reagovat 26.11.2010 11:27 - Karina

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, tento dotaz se netýka přímo mě ale mé známe. Už několik měsíců jí po jídle začne bolet žaludek a uleva se dostaví až po několikátem vyzvracení. Ale nětšinou se nejedná o zvracení potravy. Byla s tím u doktora na gastru a ten jí řekl že ma moc žalud.šťáv a měla to na žaludku zarudlé..nevíte co by to mohlo být.Moc se bojí že to bude něco vážneho děkuji za rychlou odpovědˇ

reagovat 25.8.2016 17:06 - misa

Zdravim tez nekdo trpite pri menstruaci bolesti zaludku ? Mam to ted poprve nikdy me zaludek pri menstruaci nebolel nevim cim to je :-(

reagovat 10.8.2017 15:52 - Zlata

Zdravim tez nekdo trpite pri...

Ahojky také mě při menstruaci a někdy i při ovu bolívá žaludek. Někdy trochu někdy hodně.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *