Biseptol 480mg

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.1.2009 21:39 -

Antibiotika neber na chřipku je to zbytečné neúčinkují

reagovat 5.6.2009 16:29 - nespokojená

Dobrý den,chtěla bych zde uveřejnit,že Biseptol je nejhorší lék,co jsem kdy musela užívat!

Začalo to tím,že mi nastaly vysoké horečky a měla jsem dlouho chřipku.Proto jsem zašla za mojí lékařkou,která mi předepsala Biseptol + šíleně drahé kapky pro lepší dýchání.O Biseptolu mi bylo řečeno,že nesmím jíst žádné kyselé potraviny-což jsem dodržovala.Po týdnu užívání Biseptolu se můj stav nelepšil a kapky nepomáhaly.Jednou ráno jsem se probudila a koukla jsem do zrcadla a zjistila jsem,že na mé tváři vyskočila ošklivá vyrážka!Během dne mi vyskákaly červené flíčky po celém těle a špatně se mi dýchalo.Večer už jsem vypadala jako rak a proto jsem druhý den ráno zašla za doktorkou.Velmi mě rozčílilo to,co mi tehdy řekla.Oznámila mi,že toto je ZCELA NORMÁLNÍ a pár lidí už to mělo.Řekla mi,že do 3 dnů by to mělo zmizet.Po 3 dnech vyrážka stále nemizela a nezmizela ani po měsíci!Stále mám po těle nehezké-ted´už ne červené nýbrž fialové fleky a občas mi rudnou tváře a vyskočí mi teplota.Již jsou tomu 3 měsíce od té doby,co jsem přestala Biseptol užívat.

Tímto chci oznámit,že Biseptol je prostě na nic,zkazil mi zdraví a zanechal na mě následky.Proto si dávejte pozor a na chřipku žádejte cokoliv jiného jen ne BISEPTOL!

reagovat 20.8.2009 22:28 - Kiki

Já jsem taky užívala Biseptol, napsali mi to tenkrát na močové cesty. Také jsem dodržovala tu dietu a stalo se mi přesně co tobě. Napřed jsem si všimla, že se mi na předloktí udělali takové malé červené flíčky, postupně přibývali všude po těle až se nakonec slily dohromady a byla sem červená celá. Doktorka mi to hned vysadila a pak mi ještě píchali nějaké injekce než to zmizelo.

reagovat 14.10.2009 08:33 - Anna