Auta na etanol nebudou zelenější - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 25.4.2007 08:37 - 111111

To je dobré akorát pro bohaté. Normální lidé budou stále jezdit v ojetinách deset a více let starých.

reagovat 25.4.2007 12:30 - P

Tak o této studii se dá říci pouze jedno: "nádherná ropná loby" :) Neni zde uvedeno nic o tom jak byl matematickej model sestavene, s jakými objemy motorů bylo počítáno, emisemi .. nevim, nevim, nějak se mi to nezdá .. biopalivy se zabývám již delší dobu, nejsou sice žádná extra výhra, ale pořád lepší než ty současné fosilní

reagovat 25.4.2007 14:26 - Marcel

No, nějak tak mě v tom taky schází právě ty podstatné věci. A jaké já mám zkušenosti, bude to zase jen pro pár "vyvolených", ostatní budou, díky "české cestě ekonomiky" dál nucení využívat ojetiny, nebo , v případě, že se prosadí Bursíkova restrikce, budou nuceni vyměnit auto za bickyl:)

reagovat 29.4.2007 08:21 -

Všichni se zábývají tím na co mají auta jezdit. Nebylo by lepší zabývat se tím, jak snížit počet aut na silnicích?

reagovat 19.12.2008 12:20 - pgjed

Nevím zda je Jacobsonova zpráva stejně hloupá, jako je článek ČTK. Pokud ovšem neříká, jakým reakčním mechanismen by ausgerechnet při spalování etanolu ve spalovacích motorech mělo vznikat enormní množství ozonu, nebude příliš chytrá ani zpráva, ani autor. Osobně si nedovedu představit onen chemizmus. Ani měření spalin motorů jezdících na etanol nic takového neprokázala. S vysokou pravděpodobností je to hloupost.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 25.4.2007 12:30 - P

Tak o této studii se dá říci pouze jedno: "nádherná ropná loby" :) Neni zde uvedeno nic o tom jak byl matematickej model sestavene, s jakými objemy motorů bylo počítáno, emisemi .. nevim, nevim, nějak se mi to nezdá .. biopalivy se zabývám již delší dobu, nejsou sice žádná extra výhra, ale pořád lepší než ty současné fosilní

reagovat 25.4.2007 14:26 - Marcel

No, nějak tak mě v tom taky schází právě ty podstatné věci. A jaké já mám zkušenosti, bude to zase jen pro pár "vyvolených", ostatní budou, díky "české cestě ekonomiky" dál nucení využívat ojetiny, nebo , v případě, že se prosadí Bursíkova restrikce, budou nuceni vyměnit auto za bickyl:)

reagovat 29.4.2007 08:21 -

Všichni se zábývají tím na co mají auta jezdit. Nebylo by lepší zabývat se tím, jak snížit počet aut na silnicích?

reagovat 19.12.2008 12:20 - pgjed

Nevím zda je Jacobsonova zpráva stejně hloupá, jako je článek ČTK. Pokud ovšem neříká, jakým reakčním mechanismen by ausgerechnet při spalování etanolu ve spalovacích motorech mělo vznikat enormní množství ozonu, nebude příliš chytrá ani zpráva, ani autor. Osobně si nedovedu představit onen chemizmus. Ani měření spalin motorů jezdících na etanol nic takového neprokázala. S vysokou pravděpodobností je to hloupost.

reagovat 12.5.2012 16:28 - TITULEK

Samozřejmě nesmějí zapomenout bulvární titulek

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *