Augmentin

První příspěvky v diskuzi

reagovat 1.3.2005 08:54 - Slečna X

Ženský, dávejte si na něj bacha. Právě sem se vrátila od gynekoložky - šla sem si nechat předepsat něco na MYKÓZU. A právě tam jsem se dozvěděla, že je to téměř pravidlo- člověk si sice vyléčí angínu z krku, ale zase chytne jiný mršky do pochvy. Takže pokud už ty antibiotika brát musíte, naládujte se acidofilama a doufejte, ze to bude stacit.

reagovat 28.6.2005 12:54 - magda

pani doktorko,muzu se zepta..kdyz pouzivam augmentin na zanet dutin,mohu pri lecbe kourit?? nebo je lepsi aspon na ten tyden prestat??

reagovat 28.6.2005 13:37 - Jarda

Nejlepší je přestat na celý život. To vážně ani týden nevydržíš?

reagovat 7.1.2006 21:08 - IvaL.

Brala jsem týden augmentin, 2 po 12 hodinách a po několika dnech jsem dostala průjem, který přetrvává již týden. Co s tím?

reagovat 7.1.2006 22:46 - JOHANZ

POKUS SE TO UDRŽET NEŽ DOJDEŠ NA TOALETU....JINAK AUGMENTIN JE PĚKNÝ SVINSTVO

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 13.10.2016 19:40 - marketa

Brala jsem týden augmentin,...

pani doktorko od po beru augmentin na vytrhli zub a od te doby sem zacala krvácet gynekologicky

reagovat 31.10.2016 00:10 - Augmentin cena

Ženský, dávejte si na něj...

http://cz.cz.augmentin1grcena.bid

reagovat 23.1.2017 18:32 - Jiří

Mě se udělala vyrážka na žaludu při užívání Augentinu.Paní doktorka mě ho předepsala průdušky a silný kašel.Jinak se mě vyrážka nikde neudělala.

reagovat 12.5.2017 19:59 - xxx

Jako většina lidí, co se rozhodne přispět do diskuse, mám negativní zkušenost. šla jsem k lékaři: bolest v krku, kloubů, rýma, CRP 17. Sama doktorka řekla, že to odpovídá viroze, ale dala mi přesto antibiotika. Nebránila jsem se jim, roky jsem je nebrala a říkala jsem si, že mi to pomůže se zbavit té zelené rýmy. To se mi ale vymstilo. Hned první den se mi začalo dělat na zvracení, šílené pocení, propotila jsem několikrát oblečení, župan i peřinuu, v noci jsem z nevolnosti nemohla spát. Druhý den bolest hlavy, otok krku, vyrážka. Je mi čím dál hůř, dnes už bych k té doktorce ani nedojela. Řekla mi telefonicky, ať je vysadím a vezmu si léky na alergii a pokud se bude vyrážka rozlézat po celém těle, mám jet do nemocnice - může se to rozvinout v celkovou alergickou reakci. Farmaceutický průmysl je byznys, rozmyslete si, zda je opravdu nutné antibiotika brát. Pacient někdy má v tomhle víc rozumu než lékař :)

reagovat 23.10.2017 05:30 - Sisi

Tak já teda mám s Augmentinem opravdu ŠPATNOU zkušenost. Na pohotovosti mi jej předepsali k léčbě suchého lůžka po vytažení osmičky. Poctivě jsem ATB dobrala a hned následující den jsem se celá osypala. Další dny jsem pak trávila na kapačkách s anafylaktickým šokem (a to jinak nejsem vůbec na nic alergická). Byly mi nasazeny kortikoidy v kapačkách, v tabletkách i v masti. Už je to 14 dní a po dobrání kortikoidů se vyrážka vždy vrátí v plném rozsahu....Denně naspáno asi 2-3 hodiny, protože to pálení je příšerné... Už nikdy více, dle mého by lékaři neměli takto vsoce riziková ATB vůbec předepisovat...Celé tělo a imunita kompletně rozhozená, což se na podzim opravdu "hodí"... Opravdu si rozmyslete, jestli toto chcete zažít, na jiná ATB jsem nikdy takové reakce neměla....

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *