Arketis

První příspěvky v diskuzi

reagovat 9.9.2009 19:58 - Peťa

Ahoj, dneska jsem po poradě s lékařem nasadila paroxetinum Arketis 20mg na léčbu úzkostí. Brala jsem Serlift 100mg, ale trpěla jsem průjmama, což bylo dost nepříjemný. Příjemný je, že jsem zhubla. Arketis mám kombinovat s Rivotrilem 0,5mg(1/2-0-1/2). Nemáte někdo zkušenost??? Zajímá mě, jak moc je tento preparát učinný a jestli se po něm nepřibírá. Nebo je to individuální? Pište Michalova.Petra@seznam.cz

reagovat 15.1.2010 21:08 - xxx

ahoj Péťo, po paroxetinu jsem přibrala 20 kg a jak je mi znamo,nejsem jedina:-(((

reagovat 4.12.2011 10:40 - Tom

Ahoj , bral jsem ze začátku REMOOD , potom jsme přešli s doktorem na ARKETIS a ten jsem bral ze začátku po 1 tabletě a to asi 2 roky cca , potom jsem snížil na půl tablety a to asi na půl roku . Nakonec jsem lék vysadil a asi za měsíc až dva začaly se oběvovt průjmy a to trvá s pauzama už cca 3-4 měsíce . Může někdo poradit , zda s tím má nějaké zkušenosti a jestli to může být po vysazení léku ? Ted jsem byl znovu u doktoza a zatím nasadila při úzkosti NEUROL a pokud to nepřejde tak znovu ARKETIS . díky za odpovědi

reagovat 9.12.2011 10:02 - Lenka

Ahojky, on ti dal a úzkost Neurol?a jak často a dlouho ho máš brát? Není to maličko blbost?

reagovat 12.12.2011 10:39 - Tom

Ten neurol mi napsal max. 3x za den při neklidu , ale jsem už pátý den na arketisu tak uvidím jestli zabere . Pořád jsem nervozní , nemůžu být sám , studený pot atd. .

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 17.5.2016 20:25 - ahojte

Remood a arketis je totéž...

terezo: co píšeš je nesmysl, všechno co píšeš jsem zkoušel a nic, až prášky zabraly a ted se cítím super a nepociťuji žádné vedlejší učinky, přibírání už vůbec ne. otázka je co bude až je vysadím což postupně zkouším..

reagovat 14.8.2016 16:39 - Mina

Dobrý deň,dostala som od lekára arketis parox.lenže môj problém je v tom že sa to bojim začať užívať.Pravdu povediac nic ma nebaví a hlavne sa bojim že priberiem.V maji som vysadila escitalipram ktorý my lekárka predpísala kvôli piskaniu v uchu takze (tinitus).prosím Vás je ten arketis až taký zlý ako každý píše?Za odpoveďe ďakujem.

reagovat 18.12.2016 19:12 - Chora

Ahoj, dneska jsem po poradě...

Arketis mi urobil hrozne zle, po tom vo som mala zvysit dennu davku z 1/4 na 1/2 zacala som mat tazkosti s dychanim a nenormalne busenia sedca.. ked som to povedala doktorke odbila ma s tym ze ona este o takychto vedlajsich ucinkoch nepocula, tak som teda bravala dalej 1/2 denne az kym sa moje problemy s dychanim a busenie srdca nedostavivali na dennom poriadku. Teraz som uz po vysadeni po fyzickej stranke ok ale po psychickej som este vacsia troska jez som bola. Uz nikdy viac nechcem zidne ad

reagovat 26.4.2017 20:47 - Mimi

Veru, ten Arketis a nekonečné búšenie srdiečka... Kto nezažije...

Mne lekár zmenil lieky. Doma mi zostal ešte Arketis a neviem teraz čo s ním...

Nemáte niekto oň záujem? Je nový, nenačatý.

Email: spaldinno@gmail.com

reagovat 17.8.2018 15:04 - Milan

Ahoj , můžete mi někdo zkusit poradit , už 3 týdny mám problémy s plným nádechem, je to takové vnitřní sevření, dle doktorů z nahromaděného stresu, beru Lexaurin, občas Neurol na zklidnění, ale pocity nemožnosti se nadechnout zůstávají, alespoň se mi podaří usnout. Lékařka mi předepsala arketis ale ten je prý na deprese a já mám prý nahromaděný stres a to je něco jiného - máte zkušenosti ?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *