Antikoncepční tělísko Mirena

První příspěvky v diskuzi

reagovat 18.7.2001 21:39 - Ivo

Máte někdo jakoukoliv osobní zkušenost s antikoncepčním tělískem MIRENA?

reagovat 24.7.2001 11:31 - ivo

To opravdu nemáte nikdo žádnou zkušenost?

reagovat 10.8.2001 13:44 - Alena

Začnu trochu zeširoka. Od začátku jsem měla velmi silnou a bolestivou menstruaci, po narození dětí jsem antikoncepci řešila nitroděložním tělískem. Poté co mi dvakrát selhalo, jsem začala užívat hormonální antikoncepci. Tu jsem brala 7 let, a ke konci tohoto období moje menstruace zeslábla (mám 33 let). V listopadu 2000 jsem si nechala zavést Mirenu a jsem od té doby bez mensesu a ve veliké pohodě. Nemusím hlídat své dny a mohu si naplánovat kdykoliv cokoliv. Jsem prostě nadšená a všem Mirenu doporučuji.

reagovat 23.8.2001 23:16 - Martina

Mate ještě někdo zkušenosti s Mirenou?Vše bez problémů?

reagovat 28.9.2001 15:14 - Eva

Mam zkusenosti a vidim na tom jen sama pozitiva.Menstruace trva podstatne kratsi dobu neni bolestiva,nemusim si hlidat jestli jsem zapomela na pilulku nebo ne a navic v mem pripade ma i 100% ochranu pred pocetim.Podotykam,ze ne kazdy organismus ji dobre snasi a muze se i skrz ni otehotnet,ale doporucuji!!!

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 24.7.2016 15:21 - Silvie

Ahojte holky:V prosinci 2015 jsem si dala zavést taky Mirenu z důvodu,že mám tři děti mám po čtyřicítce,měla jsem trombozu žil a taky jsem chtěla mít pokoj od nekonečné menstruace.takže po třech měsících mi Mirena samovolně vypadla při dost silném MNZ.V dubnu 2016 při prevent.prohlídce gynekolog vzdělil ,že tělísko je v tahu tak mi zavedl nové tělísko od tohoto dne buď špiním nebo mám slabé Mnz.Takže nakupování vložek nebo intimek je u každého běžného nákupu na víkend.Takže v srpnu to bude 9.měsíců s nespokojeností počkám ještě do konce srpna apak si ji dám asi vytáhnout je to totální otrava,jsem náladová,nervozní,nespokojená s tím servisem moderní doby.Prostě některé z Nás patříme mezi nevyhovujíci adeptky mít v sobě kamarádku jménem MIRENA.Pohodový den a snad umoudření hormonů v naších tělech přeje vytrvalá Silvie

reagovat 15.8.2016 15:56 - myllady

Ahoj ja jsem měla Mirenu 2...

Ahoj, od dubna uplynuly 4 měsíce, tak by mě zajímalo, jestli problémy vymizely. Já mám mirenu 1,5 roku a jsem rozhodnutá ji vyndat. Po zavedení jsem 4-5 měsíců neustále špinila. Pak někdy po sexu krvácení. MS velice slabé, pouze jednou za 3 měsíce - ale silné bolesti hlavy a prsou. Absolutní ztráta libida. Nyní od května chodím po doktorech s pískáním v uchu (tinnitus) a motáním hlavy. Nikde nezjistili příčinu. Na zahraničních webech jsem našla, že to ženám mj. příčin způsobuje Mirena a ženy v USA podaly na výrobce žaloby. U nás ticho po pěšině. Ke gyn. teprve půjdu, tak jsem zvědavá, jak se k tomu postaví.

reagovat 17.8.2016 13:13 - Nina

Ahoj, od dubna uplynuly 4...

Ahoj, já měla Mirenu 3,5 roku, první rok trvalo neustálé špinění, slabé krvácení po styku,chtěla jsem to vzdát, pak jsem brala na to nějaké vitamíny a léky až špinění ustaloa byla jsem úplně bez menstruace.Ale... průběžně šílené bolesti prsou,i ze spaní mě to budilo,postupně se mi zhoršovali bolesti hlavy a migrény ( na které jsem trpěla, takže jsem to Mireně nepřipisovala), úplná ztráta libida,často náladová a vzteklá... až jsem postupně začala pociťovat i úzkosti a deprese, bolest hlavy prakticky denně... Teď už vím, že to bylo Mirenou. Po vysazení, což bylo mé nejlepší rozhodnutí, trvalo ještě dobrých půl roku, než se vše srovnalo.... Bez menstruace to bylo super, ale za jakou cenu...

reagovat 23.8.2016 12:36 - A.

Mirenu mam 4 roky: prvni rok jsem prokrvacela nebo prospinila,pak ok, druhy rok jsem zacala brat antidepresiva - dodnes, treti rok jsem brala asi sest mesicu Detralex na "prekrveni panve"=krvaceni po namaze a bolesti podbrisku nejen po sexu. Jo a chut na sex nula. Letos mi zacina dochazet, ze to bude nejspis Mirenou, jine duvody nebo priciny jsem nenasla. Silne uvazuji o vyndani...

reagovat 20.9.2016 16:35 - monika

Zdravím dámy,... tak se musím taky pochlubit,....byla mi nabídnuta Mirena jako nejlepší řešení...dali mi jí 9.9 2016 v narkoze,.. všechno dobrý,.... asi 4 dny poté jsem zacala mít bolesti jako v první den menzes a krvácím,.. co vstanu z postele,. cca 4 hodiny,.. někdy i celé dopoledne,... byla jsem v nemocnici ,..ptala jsem se známých,.. co to maj,... prý je to normální.... tělo si na to musí zvyknout,.... noo řeknu Vám,... jsem naštvaná jako pes,... nyní se stav zatím nezměnil,.... jsem z toho nešťastná taky jste to někdo měl,...?tady jsem to nečetla.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *