Antikoncepcia a menstruacia

První příspěvky v diskuzi

reagovat 12.11.2004 22:19 - Jarka

Ahojte. Beriem antikoncepciu Mercilon 5 mesiacov, nemam s tymito tabletkami takmer ziadne problemy, starost mi robi akurat moja menstruacia ktora sa za ten cas velmi zmenila. Predtym ako som tabletky zacala uzivat som mala velmi velke bolesti, silne krvacanie. Ked som tabletky zacala uzivat, problemy postupne mizli..ziadne bolesti, slabe krvacanie. No moja posledna menstruacia prebehla skoro bez kvapky krvi, opisala by som to skor ako slabe spinenie... Dost ma to znepokojuje pretoze neviem ci je to normalne, mate s tym niekto skusenosti??

reagovat 13.11.2004 09:42 - Eliška

tabletky opravdu potlačují bolest a menstruace je pak mnohem slabší, myslím že je to normální, jestli chceš mít stoprocentní jistotu, tak se zeptej doktorky

reagovat 14.11.2004 21:07 - Eva

Je to ok, stena maternice pocas brania hak nehrubne, lebo nema z coho, kedze neovulujes, tym padom sa toho nema co velmi odlupit a tak pri "menstruacii" nestratis vela krvi, moze sa stat, ze ti uplne vymizne.

reagovat 15.11.2004 12:20 - Petronila

Dobry den,
nekolik let uzivam Cilest, pred mesicem jsem z duvodu diagnozy Lymske boreliozy, ktera mi byla vylecena silnymi antibiotiky na radu gynekologa prestal Cilest uzivat ( z duvodu zateze pro jatra).
Nyni jsem jiz zdrava, borelioza je negativni, tudiz cekam na menstruaci abych mohla zacit brat antikoncepci.
Jenze posledni menstruaci jsem mela 13. rijna, dnes je 15. listopadu, to uz je dele nez mesic.
Je normalni ze se po vysazeni antikoncepce menstruace takto zpozdi.
Jak dlouho mam cekat s navstevou gynekologa a se sdelenim tohoto problemu?
Dekuji
Petronila

reagovat 15.11.2004 19:30 - Eva

Vitaj v klube. Som tiez po vysadeni hak, no uz treti mesiac. Prve dva cykly boli ok. Ja na menzes cakam uz desiaty den, citim sa nafuknuta, slaba, kruti sa mi hlava a pobolieva ma brucho, no stale menzes nemam. Pritom som mala menzes stale nacas. Som zufala, tiez neviem, co mam robit.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 7.2.2013 21:50 - Lemra

Jděte s tou svou šmelinou oba do prdele!

reagovat 7.5.2013 00:31 - Katalyn

Je to ok, stena maternice...

Ahoj,
včera, keď mi začalo špinenie, tak som si zobrala tabletku (hak) ale spinenie prestalo. tabletky som trz začala užívať prvýkrát v živote. Mám dobrať celý balíček? Je to ok?

reagovat 30.5.2013 08:47 - Evelyn

Dobry den beriem antikoncepciu uz 8 mesiacov a vzdy mi chodila menstruacia v treti den pauzy. Teraz je stvrty den a stale ju nemam. Sex som nemala takze tehotna nemozem byt. Ake mozu byt dovody?

reagovat 8.6.2013 18:38 - Radka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat.. poslední pilka HA mi vychází na pátek ale já bych to chtěla posunout na úterý..mohu to udělat tak že si vezmu 4 pilulky z dalšího platíčka a pak teprve udělám 7 dní pauzu? .. děkuji za odpověď :-)

reagovat 24.8.2013 23:19 - angie104

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či je normálne, že krvácam 3 týždne vkuse a vyzerá to na pokračovanie :( Práve som začala brať svoju tretiu HAK- SOFTINE, predtým som nemala takéto problémy. Dosť sa mi aj zhoršila pleť a som precitlivená a akoby "vyšťavená". Môžete mi prosím poradiť? Mám vydržať a možno si na to zvyknem alebo prejsť rovno na inú? Ďakujem za radu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *