Antikoncepce a nošení kontaktních čoček

První příspěvky v diskuzi

reagovat 12.2.2002 12:03 - Marča

Máte někdo zkušenosti s tím, že při užívání ATK se zkoršila snášenlivost kontaktních čoček? Díky za odpovědi.

reagovat 18.2.2002 20:50 - Tara

Ahoj. Jo mohu ti to potvrdit. Dokonce je to uvadeno i na pribalovych letacich u antikoncepce. Ja mela tenhle problem asi rok a pak se to nejak ustalilo, na ocnim mi dali nejake kapky myslim ze Lacrysin ale sama si to nekupuj, zajdi se poradit. hodne stesti.:-)

reagovat 20.2.2002 08:22 - Marča

ahoj Taro děkuji za odpověď. Mohla by jsi napsat jakou užíváš antikoncepci? U některých to totiž napsáno není. Myslíš že tento problém způsobují všechny druhy antikoncepce?

reagovat 26.4.2002 22:02 - alena

mohu jit do lekarny pro antikoncepci,ktera me ochrání,i když jsem nebyla na gynekolog.prohlidce?

reagovat 29.4.2002 09:55 - Magda

Ahojky,
beru už hodně let Triquilar a skoro stejně dlouho jsem nosila kontaktní čočky (teď jsem po laserové operaci, takže už nemusím) a bez potíží. A to mám ještě atopický ekzém, který prý také zhoršuje snášenlivost. Takže bycha řekla, že je to hodně individuální.
Magda

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 20.8.2007 10:32 - Erika

Ahojda. Psala jsem sem uz drive o mych problemech s KC. Musim rici, ze asi po 5 mesicich vysazeni HA se mi oci mnohem zlepsily. Po mych obrovskych problemech jsem dokonce zacala nosit cocky. S HA jsem to zkusila znovu. Beru Lyndinette. Zpocatku zadne problemy, ted obcas oci trochu pali. Vetsina mych doktoru mi tvrdila, ze HA nemuze mit na oci zadny vliv, ale ja vim svy:-)..

reagovat 16.2.2008 16:48 - Mirisek

Já nosím čočky už asi 4 roky. Před půl rokem jsem začala brát Lindynette20. Pozačátku jsem žádný problémy neměla, ale poslední měsíc mě občas večer oči trochu pálí, zvlášť když přes den delší dobu čtu, sedím u počítače nebo se třeba dívám na televizi. Zašla jsem si do lékárny a koupila si kapky Visine pro unavené oči a jsem naprosto spokojená!:)

reagovat 11.3.2008 11:23 - pajka

zdravím všechny :-). já teda pocit pálení, červených očí nebo suchých očí nemám teda vůbec. zkouším čočky už asi 2 měsíc, mám už druhou značku a bohužel ani s jedněma nevidím pořádně, chvilku jo, ale pak se mi to rozmaže a nevidím nic. nic příjemného. bylo mi řečeno, že je to antik. což jak jistě chápete, jsem nadšená :-(. beru yadine, což je jedna z nejnovějších a ne zrovna nejlevnějších antik. bohužel s mýma čočkama se nekamarádí. takže bohužel budu muset zůstat u brýlí.

reagovat 23.6.2008 14:51 - Pup

Jo, a davej pozor zda tvoji ATK neni abortivni. Nechces prece zabijet sve deti.

reagovat 14.8.2009 16:41 - zuzka

tak to pochybuju... myslim ze vzdycky musis na gyn

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *