antikoncepce a menstruace

První příspěvky v diskuzi

reagovat 5.4.2006 12:53 - H

Slyšela jsem, že některé ženy berou antikoncepci pořád bez přerušení

reagovat 10.7.2006 15:11 - Terka

Přestala jsem po 7letech brát antikoncepci a už 3týdny krvácím a pořád dost silně. Poradí někdo jak to zastavit, nebo zmírnit???

reagovat 10.7.2006 15:18 - H.2

Já má tělísko Mirena, které vylučuje do dělohy v malé míře hormony, a přestala jsem menstruovat úplně, už jsem to neměla přes dva roky, a rozhodně mi to nechybí, protože jsem mívala velké bolesti a hodně jsem krvácela, teď jsem absolutně v pohodě.

reagovat 10.7.2006 17:31 - Šárka

Terkoproč si nezajdeš k doktorce když už 3 týdny krvácíš??

reagovat 24.7.2006 21:27 - sarka2

hormonalni antikoncepce muze zpusobit trombozy. ja ji prodelala az 1,5 roku po jejim vysazeni, ale nakonec se ukazalo, ze mam autoimunitni onemocneni, ktere ji zpusobilo. presto uz nesmim nic s hormonama. pred 7. mes. jsem porodila a ted jsem dostala telisko multiload Cu. trpim vsak ou 13 let bolestivou menstruaci a ta hormonalka mi pomahala ty bolesti mirnit. ted co jsem poznala porodni bolesti mohu s cistym svedomim rici, ze bych radeji rodila nez menstruovala. mate nekdo podobny potize? mate nejakou radu jak to zmirnit? me uz 2 400ibalginy bolesti jen lehce utlumi. diky sarka

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 7.10.2014 21:42 - VeronikaHlav

DObrý večer, chtěla jsem se zeptat, co se semnou děje. Na začátku září jsem byla poprvé na gyndě, předepsal mi Lindynette 20. Říkal, že se mi menstruace může o pár dnů prodloužit nebo o pár dnů zkrátit. Jenže menstruaci sice už nemám, ale už druhým týdnem špiním. :( A nevím co mám dělat.
Děkuji za odpověď.

reagovat 16.7.2015 00:24 - nicol

Dobrý Den,je mi 16 let a...

ze začatku je menstruace nestalá. Jsi OK

reagovat 19.11.2016 20:24 - votoupalovasandra23

Všem dobrý večer. Už 3 měsíc beru HA Stodette a nyní jsem v 7 denní pauze (ještě nekrvácím). Když mám menstruaci tak mám velmi silné krvácení a bolesti v podbříšku a do toho se přidá křeč do konečníku, za každé menstruaci při braní HA. Dříve než jsem začala užívat HA jsem měla bolesti jen občas a krvácení bylo tak akorát. Můj gynekolog mi říkal, že by to mělo ustát, ale pořád nic. Myslíte, že si tělo na HA ještě zvyká? A ještě bych se chtěla zeptat zda-li je možné, že trpím v před menstruací nespavostí? Předem děkuji

reagovat 20.11.2016 13:29 - votoupalovasandra23

Všechny zdravím. Beru antikoncepci Stodette už 3 měsíce pravidelně.
Může se stát, že kdyby se partner do mě udělal tak můžu otěhotnět?

reagovat 8.8.2017 13:19 - Jana

Dobrý den,
přecházela jsem z jedné antikoncepce po šesti měsících užívání na jinou a to bez sedmidenní pauzy. Přesto se mi dostavila menstruace hned čtvrtý den užívání nové antikoncepce, sice byla velmi slabá ale přesto. Nyní mi zbývá poslední tableta z platíčka a již třetí den špiním nebo spíše mám výtok, kde je třeba jednou nebo dvakrát během dne patrná kapička krve. Může to souviset s tím, že jsem tedy nyní užívala dvě platíčka bez pauzy? Děkuji Vám za odpověď. Jana

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *