Antikoncepce a zápach

První příspěvky v diskuzi

reagovat 15.9.2011 14:10 - Mai

Dobrý den, tento měsíc jsem začala brát antikoncepci Logest a už první týden po nasazení mi začaly silně zapáchat intimní partie. Podobný zápach jsem ještě nezažila: umývání jednou denně nestačí, za pár hodin opět "nepříjemně zaváním", během dne řeším problém intimními ubrousky, ale je to opět krátkodobé řešení. Mám sice bílý výtok, ale nic mě nesvědí ani nebolí. Nevíte, co to může být? Setkaly ste se už s něčím takovým?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 15.9.2011 14:10 - Mai

Dobrý den, tento měsíc jsem začala brát antikoncepci Logest a už první týden po nasazení mi začaly silně zapáchat intimní partie. Podobný zápach jsem ještě nezažila: umývání jednou denně nestačí, za pár hodin opět "nepříjemně zaváním", během dne řeším problém intimními ubrousky, ale je to opět krátkodobé řešení. Mám sice bílý výtok, ale nic mě nesvědí ani nebolí. Nevíte, co to může být? Setkaly ste se už s něčím takovým?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *