Ale teď už opravdu zhubnu!

První příspěvky v diskuzi

reagovat 19.11.2010 21:12 - klasická ženská

Vždycky jsem zkoušela nějaké diety, ale jedině se mi osvědčily koktejly.. Naučila jsme se jejich pomocí jíst méně. Teď jsem po 2 letech od všecho zase v takové fázi, že se necítím tak, jak bychchtěla 174cm na 69kg. A ke všemu mé chvilkové diety nezvládám jelikož je to začarovaný kru, kdy když nevidím úspěch opět se najím... Jo jasně trochu psychárna.. ale co si budem povídat... ženy... dietářky :) Ode zítra plánuji 14 dnů jíst ovoce a zeleninu, pít jen vodu... a vysadit mé milované kafe. Prvních sedm dní na jablkách a příští týden zelenina. Nic víc.. Výsledky sdělím... a následné pokračování též... :)

reagovat 20.11.2010 23:41 -

ty klasická ženská - tak 14 dní je docela málo, pokud jíš nyní " rozmanitě" tělo ti bude nějakou dobu stávkovat a formou abstáků-závratí se dožadovat jedů /cukr,maso.../pokud to nemyslíš vážně, raději ani nezačínej, nezvládneš to, po najetí na tzv. vitariánství se hubne velmi postupně, ale zato jistě, osobně jsem´měla 5 měsíců 17 kg dole,ale k jedům se už nehodlám vrátit. Max. můžeš zařadit do jídelníčku a to nejlépe po 3 měsících striktiního dodržování vitariánství, uvaření si 1x za den - brambory, zeleninu (vše v páře) rýži natural. Najed si na vitarian.cz, snad pochopíš. K ovoci a zelenině patří také semínka, zrníčka-klíčení..... Hodně štěstí a trpělivosti, ale osobně ti moc nadějí nedávám.

reagovat 20.11.2010 23:56 - Mary

Teď před vánocemi neblbněte s dietou.

reagovat 21.11.2010 09:01 - Podle amerického průzkumu

ty klasická ženská - tak...

zhubne dlouhodobě asi 30% chlapů a 15% žen. Přestože hromada lidí zírala na MUDr. Kateřinu, která radila opravdu dobře, tak si z toho vezme něco málokdo. Zákusků a chipsů se nevzdají a rybičky a vařená či čerstvá zeleninka jim nejede. 4 roky jsem koukal na svou přítelkyni-tlustoprdku, která mi neustále slibovala, že zhubne a místo toho 12 kg přibrala. Zase jsem vyslechl oblíbené výmluvy na "štítnou žlázu". Dal jsem si tu práci, že jsem došel za její doktorkou a ta mi řekla, že její porucha není tak těžká, aby jí nedovolovala zhubnout. Naopak sama jí několikrát zdůrazňovala, že musí zhubnout. Je prý podle ní nedisciplinovaná. Tak mne to přestalo bavit a momentálně má další obezličku, proč tloustnout. Stresové hormony po rozchodu s partnerem. Paní doktorka mne ujistila že jen 0,5% žen má tak vážnou chorobu štítné žlázy, že jim to nedovolí zhubnout.

reagovat 21.11.2010 09:13 - Adriena

Já mám 164/69 a taky s tím bojuju a do vánoc by se hodilo něco shodit. Ale tedy takovou dietu - jen ovoce a zelenina - to bych nikdy nedržela. Měla bych hlad ...chce to opravdu omezit ty brambůrky a necpat se večer, dát si třeba zeleninový salát se sýrem mozarella ... něco lehkého. Jednostrannou dietu nikdy. A to už mám zkušenosti s hubnutím - nejvíc jsem teda měla 76 a nejmíň po hubnutí 59 - ale to už je taky 10 let ....

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 5.8.2011 21:21 - Sandra

Natule,je to od tebe fakt šlechetné. Já bych potřebovala poradit zadara,ale to ty nemáš v ceníku,že?Nu což,musíme si vystačit sami. Stejně bys nám řeko jen to,co už všichni dávno víme.NEŽRAT!!!!

reagovat 11.6.2017 15:32 - Ente

Natule,je to od tebe fakt...

No, to je bezva rada...

reagovat 16.11.2017 09:26 - Eduard Nud

Celý život... No vidíte. Už začátek je špatně. Celý život ne, ale od té doby, co jsem rozum bral... Zase chyba. Já ho nenabral doteď. Zkrátka co pamatuji, trápil jsem se obezitou. Kromě období po vojně do Dobřan.

Ale teď už se zase tak netrápím. Ne, že bych spadl, tak akorát na podlaze na mokrém, ale proto, že už mi to tolik nevadí. Zjistil jsem, že sestřičkám se třeba ve sprše líbím i tak. No. No! A z vlastní zkušenosti u některých z nich jsem pochopil, že když to není moc, může to být svým způsobem i pěkné.

Ale rozepisovat se nebudu, vůči dámám jsem diskrétní.

reagovat 25.11.2017 16:51 - Zdravý jídelníček

Jak správně jíst?
Tak nejdříve se musí specifikovat, zda jde o člověka, který je ještě školou povinný a ten by měl věc řešit sportem a ne omezováním v jídle.Upravit stravování,pokud jí nezdravě ve fastfůdech,jí příliš nezdravých věcí a zas málo zdravých, ve špatnou dobu snídá,nebo nesnídá vůbec, či večeří příliš pozdě a tučně.To všechno záleží.
Je nesmysl nejíst naplno,když ještě tělo roste a to je klidně možné i po 18tém roce i do výšky,teda kostru,takže nedostatek živin,by mohl tělo poškodit stavebně,třeba na síle kostí a kvalitě kloubů.

Pro dospělé bych vůbec nemluvil o nějakém hubnutí,ale o zdravější stravě a nešel bych po nějakých výsledcích více než jeden kg za měsíc,to není málo.Protože třeba obezní člověk,muž,s váhou 100kg má sice 33% tělesného tuku,ale normální je ne nula tuku,ale u muže asi 20 procent tělesného tuku,takže stačí zhubnout asi 13kg tuku,ten není stoprocentní,ale má v sobě i vodu.
Přitom,nejde jen o zhubnutí,ale o to změnit své tělo na jiný druh stejně vybalancované energetické bilance příjem/výdej,nejde o to hubnout a hubnout a pak nevědět jak si udržet danou váhu.
Hubnout asi jedno procento své váhy za měsíc je snadno dosažitelné zapracováním pravidle zdravé skladby jídla,upravením porcí na normál,zařazením stravování se lehce a v pravidelnou dobu,ráno v 8 a večer tak v 18h a zařazením pohybové aktivity tak 50 min třikrát týdně a plus plavání tak jednou ,dvakrát týdně taky 50 min čistého času plavání.

reagovat 27.12.2017 17:56 - Eduard Nud

Hlavně to chce mít dobrou náladu a tělo si s tím poradí už samo. Žádné propocené tričko ani složité mudrování nepomohou.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *