Akne premenstrualis

První příspěvky v diskuzi

reagovat 22.8.2008 17:34 - Mirka

Ahoj, mám hroznej problém, netrpím na akne v obličeji, ale přímo v dekoltu a hrozným způsobem. Byla jsem u doktorky na kožním a bylo mi řečeno, že to je hormonální, beru antikoncepci cezarette, která mi nečiní jiné obtíže, ale každý měsíc se mi na 10 dnů objeví tahle hrůza a to myslím doslova, mám jeden pupínek vedle druhého, napočítala jsem jich i 60, pak zas následuje období klidu, uvažuju o vysazení této antikoncepce, ale prý to nemusí pomoci, může se to objevovat stále před menstruací. Dostala jsem na to vodičku antibiotika, ale stejně nic nepomáhá, prosím má někdo obdobnou zkušenost a jak jste to řešili? V této době musím i v létě chodit v roláku, jsem zoufalá z toho

reagovat 16.9.2009 23:04 - Ester

Ahoj, mám hroznej problém,...

Mirko, mám podobný problém, beru HA Jeanine, a každý měsíc před menstruací se mi udělají pupínky kolem pusy. Někdy krom toho i větší vřed, který vyleze, pár dní bolí a zase potom zmizí. A tak je to každý měsíc. Nic nepomáhá a jsem z toho zoufalá, takový koloběh, asi čtrnáct dní klidu, pak pupínky, další týden je léčím a pořád dokola:( Toto se mi stávalo i u jiné HA

reagovat 4.9.2015 22:33 - Mirka

No, já má hodně podobný problém, a to antikoncepci zrovna neberu. Je to prostě hormonálně podmíněný, co naděláme...

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 22.8.2008 17:34 - Mirka

Ahoj, mám hroznej problém, netrpím na akne v obličeji, ale přímo v dekoltu a hrozným způsobem. Byla jsem u doktorky na kožním a bylo mi řečeno, že to je hormonální, beru antikoncepci cezarette, která mi nečiní jiné obtíže, ale každý měsíc se mi na 10 dnů objeví tahle hrůza a to myslím doslova, mám jeden pupínek vedle druhého, napočítala jsem jich i 60, pak zas následuje období klidu, uvažuju o vysazení této antikoncepce, ale prý to nemusí pomoci, může se to objevovat stále před menstruací. Dostala jsem na to vodičku antibiotika, ale stejně nic nepomáhá, prosím má někdo obdobnou zkušenost a jak jste to řešili? V této době musím i v létě chodit v roláku, jsem zoufalá z toho

reagovat 16.9.2009 23:04 - Ester

Ahoj, mám hroznej problém,...

Mirko, mám podobný problém, beru HA Jeanine, a každý měsíc před menstruací se mi udělají pupínky kolem pusy. Někdy krom toho i větší vřed, který vyleze, pár dní bolí a zase potom zmizí. A tak je to každý měsíc. Nic nepomáhá a jsem z toho zoufalá, takový koloběh, asi čtrnáct dní klidu, pak pupínky, další týden je léčím a pořád dokola:( Toto se mi stávalo i u jiné HA

reagovat 4.9.2015 22:33 - Mirka

No, já má hodně podobný problém, a to antikoncepci zrovna neberu. Je to prostě hormonálně podmíněný, co naděláme...

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *