B.M.I. 17

První příspěvky v diskuzi

reagovat 9.1.2007 23:35 - jirka

ahoj, pár lidí to sem tu už psalo, ale odpovědi mi nestačili. Potřebuji přibrat a to nutně!!!! sem kluk meřím 183 a vážím ted 57 kg B.M.I. je 17!!! , už se o to pokouším hodně let, byl sem i u doktorky a nic mi neřekla- něco v tom že je to normální ,už je to tak 2 roky zpět, maximálně (vždy krátkodobě tak 2x během 3 let)sem vážil tak 60-1kg minulej rok sem dokonce jednou měl i 54 po nemoci, četl sem tu o nákém koktejlu tak ten zkusím, jím sladký, už tolikrát sem se přejídal abych přibral, chtěl bych přibrat aspon na 70 kg a klidně i víc, sem nedávno si koupil i smetanu(6x500ml) a nic -na pití, nevíte prosím někdo o nákým přípravku kterej má efekt na přibýrání??? prosímmm už nechci kosti

reagovat 10.1.2007 18:06 -

Vitaminy skupiny B a nekde sem tu četla pit vecer sunar. Ten detskej.s mlikem.A potom chodit do posilovny a brat proteiny na vybudovani svalove hmoty.

reagovat 10.1.2007 18:06 - Lokomotiva

Z toho si nic nedělej, měj se rád jak seš. Jednou, až budou všichni tlustý, ty budeš akorát.. třeba. Geny nezměníš

reagovat 10.1.2007 18:38 - Lucie

Pomooooooooooooc kde jste PP6???????Ztratili jste se mi!!!!!!!!!!!!!!!!

reagovat 10.1.2007 18:40 - Lucka

je to jenom u me, ze se mi objevuje jen tato diskuze?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 10.1.2007 18:55 - pavel

pro Lucku a Něžnou sedmikrásku - klikněte nahoře na Problémy s váhou a postavou a jste na hlavní stránce diskuzí!

reagovat 19.9.2007 19:00 -

Dieta pro nárůst tělesné hmotnosti



-pro ty, kteří si přejí přibrat (i takoví jsou ;) )

-žádoucí je zvětšit svalový objem a ne tukovou tkáň

-příjem kalorií musí převyšovat nad výdejem

-je nutné doplnit sacharidy před i po cvičení

-5-6jídel denně

-nezapomínejte na zeleninu, ovoce

-dejte si pozor na nasycené mastné tuky-zvyšují cholesterol i štíhlým

-nemusíte si dělat starosti pokud občas spořádáte tabulku čokolády večer na posezení

-necvičte déle jak 70minut



-Snídaně:musli s mlékem/pečivo, jogurt/sýr/tvaroh/šunka, zelenina/ovoce

Svačina:banán/něco sladkého

Oběd:klasický

Svačina před cvičením:zelený čaj,tyčinka/ovoce/banán/piškoty

Svačina po cvičení:kakao,tyčinka/ovoce/banán/piškoty (tím že to po cvičení doplníte nezhubnete, naopak)

svačinou může být také:2 rohlíky,máslo,sýr,ovoce

1.večeře:pečivo/rýže/těstoviny/brambory (ale musí toho být velká porce u všech jmenovaných)+zelenina/sýr(ne tavený)/vajíčka,maso(kuřecí),2 sklenice polotučného mléka

2.večeře:jogurt/tvaroh/mléčný nápoj (dúležité)



Doporučená sportovní aktivita



-60minut posilování s vysokou zátěží (8opakování cviku, přestávka,

reagovat 13.7.2012 20:12 - Gef

Zajímavé tipy jsou i tady ;-) - bmikalkulacka.eu

reagovat 13.7.2012 20:18 - Joj

70 mimut denně cvičit? ty woe, to je rada

reagovat 13.7.2012 21:23 - haha

Rada na ztloustnutí ? Pijte pivo !

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *